ҰМЖ
тарауы: 7.2В
Статистика
элементтері
Сынып: 7б
|
Сабақтың
тақырыбы
|
§ 28 Вариациялық
қатар
|
Осы сaбaқтa қол
жеткізілетін оқу мaқсaттaры (оқу бaғдaрлaмaсынa
сілтеме)
|
7.3.3.1 -
басты жиынтық, кездейсоқ
таңдама, вариациялық қатар, нұсқалық ұғымдарын меңгеру, есептеуде
қолдану
|
Сaбaқтың
мaқсaты
|
Бaрлық оқушылaр
орындaй aлaды:
Бас жиынтық,
кездейсоқ таңдама, вариациялық қатар ұғымдарын біледі, сәйкестікті
таба алады;
Оқушылaрдың
көпшілігі орындaй aлaды:
Бас жиынтықты
анықтайды, вариациялық қатар құра
алады
Кейбір оқушылaр
орындaй aлaды:
Бас жиынтық обьектілеріне
мысал келтіре отырып ең үлкен, ең кіші
мәндерін табады, кездейсоқ
таңдама жасайды кезейсоқ шаманы
табады;
|
Бaғaлaу
критерийі
|
-
Бас жиынтық,
кездейсоқ таңдама, вариациялық қатар ұғымдарын біледі, сәйкестікті
таба алады;
-
Бас жиынтықты
анықтайды, вариациялық қатар
құрады;
-
Бас жиынтық обьектілеріне
өмірден мысал келтіреді, ең үлкен, ең кіші
мәндерін табады, кездейсоқ
таңдама жасайды кезейсоқ шаманы
табады;
|
Тілдік
мaқсaттaры
|
Тілдік
мaқсaт
Бас жиынтық, кездейсоқ таңдама, вариациялық қатар, варианта
анықтамаларын біледі
|
Пәнге тән лексикa мен
терминология:
Бас жиынтық, кездейсоқ таңдама, вариациялық қатар,
варианта
|
Диaлог пен жaзу үшін
пaйдaлы сөздер мен
тіркестер:
-
Бас жиынтыққа мысал
келтір
-
Вариациялық қатар
өспелі бола ма?
-
Варианта дегеніміз
не?
-
Кездейсоқ таңдама қалай
алынады?
|
Aлдыңғы
білім
|
y=k/x
(k≠0) функциясы, оның қасиеттері
және графигі
|
Сабақтың
барысы
|
Сaбaқтың жоспaрлaнғaн
кезеңдері
|
Сaбaқтaғы жоспaрлaнғaн
жaттығу түрлері
|
Ресурстaр
|
Сабақтың
басы
5
мин
Сабақтың
ортасы
25
минут
|
-
Ұйымдастыру
кезеңі.
-оқушылармен
амандасу;
-жоқ оқушыларды
белгілеу;
- сабақтың мақсатын
хабарлау;
- бағалау
критерийлерімен
таныстыру;
Үй тапсырмасын
тексеру: Өзіңді тексер /165
бет/.
-
Жаңа сабақты
меңгерту
Жаңа сабақ
меңгерту барысында қойылатын
сұрақтар
-
Бас жиынтық қандай
обьектілерден тұруы мүмкін?
-
Варациялық қатар
өспелі немесе кемімелі болуы мүмкін
бе?
-
Вариациялық қатардан
тағы нені анықтауға болады?
-
Кездейсоқ таңдаманы
қайдан таңдап аламыз?
-
Қалыптастырушы бағалау
тапсырмалры
Жұптық жұмыс
«Сәйкестікті тап»
№1
тапсырма
-
-2;-2;-1;-1;0;0;0;
|
Вариациялық
қатар
|
Вариациялық қатардың әр
мүшесі
|
Варианта
|
0; -2;
-1;
|
Кездейсоқ
таңдама
|
Обьектілермен құбылыстар
жиыны
|
Бас
жиынтық
|
Дескриптор: Білім
алушы
№2
тапсырма
-
Таңдаманың бас
жиынтығын жаз:
-
Аңдар массаларының
вариациялық қатарын жаз:
Аю
|
Қасқыр
|
Түлкі
|
Қоян
|
Елік
|
Бұлан
|
Қабан
|
60
кг
|
50
кг
|
5
кг
|
3,5
кг
|
25
кг
|
45
кг
|
36
кг
|
Дескриптор: Білім
алушы
№3
тапсырма
-
Бас жиынтықты таңдап
алып вариациялық қатар
құрыңыз
-
Вариациялық қатардан
ең үлкен және ең кіші мәнді, жиі қайталанатын мәнді
табыңыз.
-
Бас жиынтықтан
кездейсоқ таңдама жасаңыз.
Дескриптор: білім
алушы
-
Бас жиынтық таңдап
алып вариациялық қатар
құрады;
-
Ең үлкен, ең кіші
және көп қайталанатын мәнді
табады;
-
Бас жиынтықтан
кездейсоқ таңдама жасайды;
Сабақты
бекіту
-
Бас жиынтық қандай
обьектілерден тұруы мүмкін?
-
Вариациялық қатар
өспелі немесе кемімелі болуы мүмкін
бе?
-
Вариациялық қатардан
тағы нені анықтауға болады?
-
Кездейсоқ таңдаманы
қайдан таңдап аламыз?
|
Бағалау критерийі
жазылған плакат
Интерактивті
тақта
Үлестірмелі
материалдар
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Бағалау /Бағалау критерийі бойынша
өз-өздерін
бағалайды/
|
|
Қорытындылау
5
минут
|
Рефлексия
|
|