Кіріспе
бөлім
0-5 мин
Ұйымдастыру
кезеңі.
I.Білу
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Жағымды ахуал
қалыптастыру:
Оқушылардың зейінін бір
жерге шоғырландыру және жағымды ахуал қалыптастыру мақсатында
«Шапалақ» әдісі қолданылады.
Егер де бүгін белсенді
боламыз десек, 1 рет
Егер де бүгін сабақта
ойымызды еркін білдіреміз десек, 2 рет
Жауапкершілік танытамыз
десек 3
рет
Топқа
бөлу.Интерактивті программа
арқылы 3 топқа бөлінеді.

Өткен тақырыпты еске
түсіру
арқылы сұрақтарға жауап
береді.
1.Растрлық суреттерді
өңдеуге бола ма?(иә)
2.Paint программасында
қандай фигуралар бар?( (үшбұрыш,төртбұрыш,
дөңгелек) және ерекше фигуралар
бар.)
3.Paint программасында
суретті қанша градусқа бұруға болады(Кескінді тек 90 және 180
градус бұрыштарға бұруға
болады)
4.Суретті қағазға қалай
басып шығарамыз (Суретті қағазға басып шығару үшін «Файл-печать»
командасын орындаймыз.)
5. Суретке мәтінді
қалай енгізуге болады("Кірістіру" қойындысына өтіп, "жазу" түймесін
басып, пайда болған мәзірден "қарапайым жазу"опциясын
таңдаңыз.)
6.Графика деген
не?( бейнелеу өнерінің бір
жанры)
7. Компьютерлік графика
нешеге бөлінеді?( Компьютерлік графика үш түрге: растрлық, векторлық және
фракталдық болып бөлінеді.)
)
Сабақ тақырыбын
«Галереяны шарлау» әдісі арқылы тақырыпқа байланысты суреттерді
аралап, талқылау арқылы
ашамын.





Сабақтың
тақырыбы:
Векторлық кескіндерді
құру
Оқу
мақсаты: 5.2.2.3 векторлық
кескіндерді құру және өңдеу;
Тапсырма: Жаңа
сөздермен танысу.Оқулықтағы жаңа сөздермен
танысамыз
|
Тапсырманы орындау үшін
қосымша уақыт беру
Бақылау тапсырмаларының
санын азайту
|
Оқушылармен
сәлемдесу.
Сыныпта жағымды ахуал
қалыптастыру мақсатында «Шапалақ» әдісін
орындайды.
1
топ Түстер
2 топ
Палитралар

Өткен тақырып бойынша
сұрақтарға жауап береді,
талқылайды.

Суреттерді аралау
арқылы сабақ тақырыбын
болжайды.
Сабақтың тақырыбын,
сабақтың мақсаттары / міндеттерін қарастырады,
жазады
Жаңа сөздерді жазып
алады

|
Өзін-өзі және сабақты
түсінгенін бағалау үшін
«Смартфон тақтасы»
арқылы бағалайды.
Өзін-өзі бағалау парағын
толтырады
Топтарды бағалау
үшін
«
Тақырыптың түсіну
деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу
үшін «Комментарий» арқылы әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау
жүргізіп отырамын.
Жарайсың Жақсы,
Талпын

Дескриптор:
-
Сұрақтарға толық жауап
береді
-
Мысалдар
келтіреді
|
Презентация3D
Түрлі-түсті
қағаздар
с
тикерлер
https://qazmath.net/quraldar/topka-bolu/
Интербелсенді
тақта
Үлестірмелі
қағаз

«Қоңырау» әдісі арқылы
оқушылардың және топтың дайындығын
білдіреді.
https://console.myquiz.ru/Quizzes?type=0

Суреттер
мольберт

Жұмыс дәптері
,оқулық
|
Негізгі
бөлім
6-25
мин
II.Түсіну.
III.Қолдану.
|
Мағынаны тану.Көзбен
көретін айғақтар негізінде танымдық ойлау қабілеттерін дамыту
мақсатында тақырыпқа байланысты Animaker флатформасымен ЭО ұсынылады.ЭО тан көрген айғақтары арқылы
баланың iшкi түйсiгiне сүйене отырып, жұптық, ұжымдық талқылау
арқылы көркем - бейнелі ақпарат мазмұнымен өз бетiнше жұмыс
жасауына бағыттап, мағынаны тануға жетелеу
үшін сыныппен талқылау
жүргізіледі.
Мұғалім төмендегі
сұрақтарды оқушыларға қойып, суреттерді
интербелсенді
тақтадан көрсетеді.
Оқушылар ұжымдық үлгіде білгендері бойынша өз
ойларын
айтып, жауап
береді
1. Векторлы графика
деген не?
2.
Inkscape ре дак то ры туралы
қандай түсінік алдың?
3.
Inkscape
ре дак то рын да қан дай құ рал -саймандар
бар?
4. Градиентті бояу
деген не?
5. Файлды қалай
сақтаймыз?
– Бүгінгі сабақтың
тақырыбы не?
Глоссарийлік оқыту
аясында жаңа сабақты меңгеру. (Мұғалім оқушыларға презентация
арқылы түсіндіреді).Өмірмен байланысты мысал
келтіру

Командаларды
компьютерде орында.
1) Inkscape
программасын іске қос.
2) Құрал-сай ман дар
тақтасының қызметтерімен
таныс.
3) Фигураларды
пайдаланып, үйдің суретін сал.
4) Салған суретіңді
Түстер палитрасын пайдаланып
боя.
5) Суретке тақырып қой,
оны суреттің астына Мәтінді
енгізу батырмасын
пайдаланып жаз.
2. «Векторлық
кескіндерді құру» тақырыбы бойынша дискідегі тапсырманы
орында.

|
Тапсырманы тек жазбаша
орындауға мүмкіндік беру
|
Видеосабақты көру,
түсіну
Дәптерге түртіп
алу
Өмірмен байланысты
мысалдар келтіру
Мағынаны тану,
пысықтау
Оқушылар өзін-өзі
бағалайды
Жаңа сабақ терминдерін
жазып алады.
Тақырыпқа назар
аударады, талқылау сұрақтарына жауап
береді.
Мұғалімнің түсіндіруі
бойынша жаңа тақырыпқа байланысты мәліметтермен танысып, мысалдар
келтіреді, қосыша сұрақтарға жауап
береді.
Оқушылар компьютерде
практикалық жұмысты орындайды, оларға онлайн таймер арқылы уақыт
беріледі
Inkscape программасында жұмыс
жасайды.
|

Өзін-өзі және сабақты
түсінгенін бағалау үшін
«Смартфон тақтасы»
арқылы бағалайды.
Өзін-өзі бағалау парағын
толтырады
Тақырыптың түсіну
деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу
үшін «Комментарий» арқылы әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау
жүргізіп отырамын.
Жарайсың Жақсы,
Талпын
Өзін-өзі және сабақты
түсінгенін бағалау үшін
«Смартфон тақтасы»
арқылы бағалайды.
Өзін-өзі бағалау парағын
толтырады
Дескриптор:
1Inkscape бағдарламасын
іске қосады,
2.
Құрал-сай ман дар
тақтасының қызметтерімен
танысады.
3.
Фигураларды пайдаланып,
үйдің суретін салады.
4.
Салған суретіңді Түстер
палитрасын пайдаланып боя.
|
https://app.animaker.com/editproject/QvmflMqtj4CdnoqD
слайд
Дәптер
Оқулық, жұмыс дәптері,
компьютер
https://www.youtube.com/watch?v=hDaBD-XnXLc
http://30-taraz.mektebi.kz/

«Қоңырау» әдісі арқылы
оқушылардың және топтың дайындығын
білдіреді.
Polycam
Браузер
Суреттер
Комикстік
кітапша
Интерактивті
тақта
Онлайн
таймер
https://onlinetimer.ru/#!/timer/2024-04-25T13:00:08.106Z/2024-04-25T13:00:08.106Z/forward/0/2/100/t/run/
|
IV.Талдау
V.Жинақтау
Кері
байланыс
Үй
тапсырмасы
|
«Жасырын стикер»
әдісі
-
3D панорама дегеніміз
не?
-
3D панораманың қандай
түрлері бар?
-
Виртуалды турды
жасаудың қанша кезеңі бар?
Educaplay платформасында қорытынды
сұрақтар




Үйге тапсырма: 11
тақырыпты оқу
Сурет бойынша шағын
әңгіме жаз.
Қандай салт-дәстүр
көрсетілген?
Сен басқа салт-дәс
түрлер туралы не білесің?

|
|
Берілген тақырыптарды
Classtools арқылы салыстырады, топпен
жұмыс
Оқушылар өздеріне
жасырылған стикерлер бойынша қорытынды сұрақтарға жауап
береді
Тақырып бойынша
қорытынды сұрақтарға жауап
береді
Кері байланыс парағын
толтырады
Күнделікке үй
тапсырмасын жазады
|
Тақырыптың түсіну
деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу
үшін «Комментарий» арқылы әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау
жүргізіп отырамын.
Жарайсың Жақсы,
Талпын

Дескриптор:
-
Тақырыпқа байланысты
сөздерді тауып, дұрыс
орналастырады.
Өзін-өзі және сабақты
түсінгенін бағалау үшін
«Смартфон тақтасы»
арқылы бағалайды.
Өзін-өзі бағалау парағын
толтырады
-
|
Суреттер, плакат,
стикерлер
https://www.classtools.net/Venn/
https://experts3.e-oqulyq.kz/review/14D2FE3A-0493-4565-91FF-978154295A81/df85bed5-2263-4060-be64-1b464c62c74a/37.html
https://www.educaplay.com/learning-resources/21333073-learning_resource.html
Стикерлер
маркерлер
|