Материалдар / Ашық сабақ Видое жазба 4 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Видое жазба 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
VideoPad редакторында видеожазбаны ашып, өңдейді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Наурыз 2021
1714
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Видео жасау

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып: 4

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Видеожазба

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.2.4.1 бейнеклиптерді жасау;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

«Видеожазба» ұғымына анықтама береді

Көптеген оқушылар:

VideoPad редакторды іске қосады

Кейбір оқушылар:

VideoPad редакторында видеожазбаны ашып, өңдейді


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Сабақ басында музыка қосып қою. Оқушылармен амандасып олардың сабаққа дайындығын көзбен шолу.

Оқушылар шеңбер құрады. 15-ке дейін санаймыз. «Бір»-айтамыз, «екі»-шапалақтаймыз, «үш»-«Уау» деп айтамыз.

(М) «Конверт» әдісі

-«Видеожазба» ұғымы таныс па?

-Видеожазбаларды тамашалап көрдің бе?

ҚБ: смайлик

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Шеңбер құрып 15-ке дейін санайды.

3.Берілген сұрақтарға жауап береді.

















Конверт

Сабақтың ортасы

Жаңа тақырыпты түсіндіру.

Сендер күнделікті теледидардан, компьютерден, ұялы телефондардан балаларға арналған түрлі видеожазбаларды көріп, тамашалап жүрсіңдер. Мұндай видеожазбалар компьютерлік программалардың көмегімен өңделіп жазылады.

Видеожазба- видео және аудио ақпаратты жазу. Мысалы, видеокамера, ұялы телефондармен видео түсіріп, оны арнайы программалардың көмегімен компьютерде өңдей аламыз. Біз бүгін VideoPad редакторымен танысамыз. Бұл редактор видеожазбалар түсіруге, түсірілген видеожазбаларды сапалы түрде өңдеуге, аудио жазуға, сақтауға арналған. Сонымен қатар фотосуреттерді де өңдеуге, оларды пайдаланып, видеожазбалар жасауға мүмкіндік береді. Бұл редакторды Интернет желісінен тегін жүктеуге болады.

Көрсетілім.

Редакторды қосу үшін жұмыс үстеліндегі VideoPad редакторының белгішесін тінтуірмен екі рет шерту қажет. VideoPad редакторында файлдарды жүктеу ұшін Құралдар тақтасынан Файлды кірістіру батырмасын басамыз. Ашылған терезеден қажет файлды таңдап, Ашу батырмасын шертеміз. Жүктелген файлды белгілеп, видеожазба жолына орналастырамыз. Видеожазбаны алдын ала қосып көру үшін Ойнату батырмасын басамыз.


1-тапсырма.

Оқулық, 71-бет, «Компьютерде орйындайық» тапсырмасы.

Дескриптор:

- VideoPad редакторды іске қосады;

-Интернеттен табиғат туралы видеожазба жүктейді;

- VideoPad редакторында видеожазбаны ашып, өңдейді;

-жасалған видеожазбаны бумада сақтайды.


ҚБ: «Жұлдыз» әдісі


2-тапсырма. «Талдап, салыстыр» әдісі

Өңделген видеожазба мен өңделмеген видеожазбаларды салыстырып, ойыңды айт.


Дескриптор:

-өңделген видеожазба мен өңделмеген видеожазбаларды салыстарады;

-өз пікірін айтады.


ҚБ: «Жұлдыз әдісі

Мұғалімді тыңдайды

















Командалармен танысады












1-тапсырманы орындайды









2-тапсырманы орындайды











































Интербелсенді тақта/компьютер



























Оқулық


Интернет желісі















Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс: «Бір ауыз сөз» әдісі

Бүгінгі өткен сабақты бағала.

Қажетті сөздер:

Ұнады, қажет, пайдалы, білдім, үйрендім, қызықтым, есте сақтадым

Өзін-өзі бағалау.


Плакат слайд

Үй тапсырмасы

§ 16, жұмыс дәптері 29-30-бет







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!