Материалдар / Ашық сабақ "Виет теоремасы" 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Виет теоремасы" 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ "Виет теоремасы" 8 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2020
443
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі

8.2А

Квадрат теңдеу

Мектеп: Қ.Сағырбаев атындағы ЖОББМ-Б

Күні: 02.12.2020

Мұғалімнің аты- жөні: Неткалиева Н.Е

Сынып:

Қатысқандар саны: 11

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Квадрат теңдеуді шешу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.2.2.4 Виет теоремасын қолдану;

Сабақтың

мақсаты

Оқушы:

  • Виет теоремасын қолданып квадрат теңдеуді жаза алады;

  • Виет теоремасын қолданып бос мүшені таба алады;

  • Виет теоремасын қолданып квадрат теңдеудің түбірлерін таба алады;

  • Келтірілмеген квадрат теңдеуден келтірілген квадрат теңдеуді ажырата алады, виет теоремасын қолданып теңдеудің түбірлерін және бос мүшені таба алады

Бағалау критерийі

  • Виет теоремасын қолданып квадрат теңдеуді жазады;

  • Виет теоремасын қолданып бос мүшені табады;

  • Виет теоремасын қолданып квадрат теңдеудің түбірін табады;

  • Келтірілмеген квадрат теңдеуден келтірілген квадрат теңдеуді ажырата алады, виет теоремасын қолданып теңдеудің түбірлерін және бос мүшені табады

Тілдік мақсат


Пәндік лексика мен терминология

- квадрат теңдеу;

- екінші дәрежелі теңдеу;

- толық және толымсыз квадрат теңдеулер;

- келтірілген квадрат теңдеу;

- бірінші немесе басты коэффициент, екінші коэффициент немесе х-тің коэффициенті, бос мүше;

- дискриминант;

Бастапқы білім

Толымсыз квадрат теңдеуді шешу, квадрат теңдеудің дискриминанты

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері


Ресурс

Сабақтың басы

1 минут







4 минут










Сабақтың ортасы

30 минут

















Ұйымдастыру кезеңі

Амандасу

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру және ынталарын сабаққа аудару.

1 «Ой түрткі»

  1. Квадрат теңдеу дегеніміз не?

  2. Квадрат теңдеулердің қандай түрлерін білеміз? Айырмашылығы неде?

  3. Толымсыз квадрат теңдеу дегеніміз қандай квадрат теңдеу? Қалай шешеміз?

  4. Келтірілген квадрат теңеу дегеніміз не?



2. «Сергіту сәті»

Логикалық тапсырма

1. 6, 4, 3 және 5 цифрларымен жазылған ең үлкен сан мен 2, 8, және 7 цифрларымен жазылған ең кіші санның айырмасын табыңыз. ж/ы: 6265

2. Заңдылықты анықтап, сұрақ белгісінің орнына сәйкес келетін санды табыңыз.


59

33

13

37

21

8

36

14

11


3. Заңдылықты анықтаңыз. логикалық амал

, , , ж/ы: 625


4. Заңдылықты анықтаңыз: 1; 8; 9; 64; ? ж/ы: 25


3. «Сыныппен жұмыс»

Сараланған тапсырмалар

С деңгейі

1 балл

және түбірлері арқылы квадрат теңдеу құраңыздар

Дескриптор:

  • виет теоремасын қолданады

  • квадрат теңдеуді жазады


В1 деңгейі

2 балл

тендеуінің бір түбірі ке тең. Екінші түбірі мен с – ны табыңдар.

Дескриптор:

  • екінші түбірін анықтайды

  • виет теоремасын қолданады

  • квадрат теңдеуге − ның мәнін қойып жазады


В2 деңгейі

3 балл

тендеуінің бір түбірі 7,5 ке тең. с – ны табыңдар.

Дескриптор:

  • келтірілген квадрат теңдеуге келтіреді

  • виет теоремасын қолданып, түбірлерін табады

  • дің мәнін қойып, -ні табады

  • ның мәнін анықтайды


А деңгейі

4 балл

тендеуінің бір түбірі екіншісінен 7 есе артық. а – ны табыңдар.

Дескриптор:

  • келтірілген квадрат теңдеуге келтіреді

  • виет теоремасын қолданып, түбірлерін табады

  • ді арқылы өрнектейді

  • ның мәнін табады
















Сабақтың соңы

5 минут

4. Үйге тапсырма 8.21

5. Бағалау

6.Рефлексия

1. Сабақтың мақсатына жеттік пе?

2. Сабақта ең маңызды не болды?

3. Өзіңізді не үшін мақтар едіңіз?

4. Сабақ қорытындысы бойынша кімді мақтар едіңіз? Неліктен?





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!