Сабақ
кезеңдері
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Org.
moment.
(4минут)
|
Сәлемдесу, көңіл күйлерін
сұрау
Түгендеу
Топқа бөлу, бағалау
парақшаларын тарату
Қызығушылығын
ояту
Good morning,
children!
I’am glad to see
you!
How are you
today?
I’am OK. Thank you. Sit down,
please.
|
Оқушылар
мұғаліммен
амандасады.
Кезекші жауап
береді.
«Шаттық
шеңбері»-қасында
тұрған оқушыға жақсы тілегін
білдіреді.
Good morning,
teacher!
We are glad to see you
too!
Fine, thanks. And
you?
|
Warm-up
activity.
(8минут)
Phonetic drill
ex-s.
|
She was a teacher. You were
farmer. He was a doctor. She was doctor. He was a pilot.He was
policeman
Children, let’s practice
saying English sounds. Listen and repeat after
me:
Words with
–ve
Stove ,wave, cave, beehive,
have ,live, give, love.
|
Сұрақтарға жауап беру
арқылы
жаңа тақырыпты ашу, сабақтың
мақсатын бірігіп айту.
|
Practice
(17минут)
|
I will show some picture one
pupil come blackboard show us then will speak about picture they
will use was and were past simple.For example my mother was doctor.
Pupils open new lesson. I will explain the new lesson , past simple
was /were . Pupil open your copy book write . Ex.4 P73. Listen ,
point and repeat new words.
Stove
have
Wave
live
Listen and tick. Pair work
give they some paper and pupil will do it.
|
Listen and read after the
teacher.
Listen and
repeat.
Pairwork
|
Relaxation
(2минут)
|
Stand up, sit
down. Clap, clap,
clap. Point to the
window. Point to the
door. Point to the
board. Point to the
floor. Stand up, sit
down. Clap,clap,clap.
|
Оқушылар айтылған сөздерді
орындайды.
|
Conclusion
part
(10
минут)
|
Дәптермен
жұмыс.
Ex.1 stove, wave ,cave,beehive,
have,live,give,love.
Ex.4 Write was/were,was not/were
not.
1 Mowgli was a human
child.
2 he was not born in a
jungle.
3 They were also his
friend.
|
Оқушылар аудиожазбаны тыңдап,
кестеге қажетті ақпаратты толтыруы тиіс. Мәтін тыңдалып, кесте
толтырылғаннан кейін оқушылар жұппен жұмыс
жасайды.
Сабақ лексикасын белсенді ету
үшін оқушылар кестедегі қажетті сөздерді қойып, сөйлемдердегі бос
жерлерді толтыруы тиіс.
Оқушылар сұрақтарға әріптермен
белгіленген дұрыс жауаптарды таңдап, тиісті суреттерге жазуы
тиіс.
|
Assessment
(2минут)
|
How can you assess your
work?
If you think everything was
perfect, show me red cards. If you
suppose that you have worked not very well,- green cards and you
have worked bad, on your point of view-
yellow
|
Өзін-өзі
бағалау.
|
Feedback
(pupils’
reflection)
(2минут)
|
- Бүгін мен не
үйрендім?
-Маған не
ұнады/ұнамады?
-Жаңа сабақ бойынша сұрақ
немесе пікірің

Маған ұнады Мен үшін
жаңалық
Маған қиын
болды
|
Оқушылар стикерлерге
сабақ
туралы пікірлерін жазып
кетеді
|
Hometask
|
Еx.4
Children, your work today was
great! We did much work. We learned some new words and revised the
words we learned last year. Please ,tell me the new words: form,
place, here. That’s great!
|
|
Сабақтың өзіндік
талдауы.
|
Оқушылар тақырыпты түсінді.
Өздері грамматикалық ережені
және лексикалық бірліктердің
қолданылуын топта талқылай
отырып жаттығулармен
жұмыстанды. Тақырыпқа қатысты жұпта диалог құрып, оқып аударды.
Сабақ мақсатына жетті.
|
Сабақ бойынша өзгертулер,
ұсыныстар
|
Put the missing
letters.
|