2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Ашық сабақ "Where were you born?" 4 сынып

Ашық сабақ "Where were you born?" 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Осы тақырыпта ашық сабақ өтетін мұғалімдердің қажетіне іске асар деген пікірдемін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



«С.Қожанов №42 атындағы жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлеккеттік меккемесі.






Ашық сабақ

Тақырыбы:


Where were you born?









4 «б» сынып


Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Б.Әлімқұлова






Тексерілді: Асылбеков .П.

Пән мұғалімі

Пәні

Сабақтың тақырыбы

Сыныбы

Күні

Б.Әлімқұлова.

Ағылшын тілі

Where were you born?

4 «б»

18.01.19 ж.

Жалпы мақсаты

Білімдік Where were you born ? тақырыбы бойынша қарым-қатынас шеңберінде рецептивтік және репродуктивтік коммуникативтік дағдыларды қалыптастыру; сәлемдесу/қоштасу,танысу клише-репликаларын қайталау және бекіту; to be, Past Simple, 0- ден 100-ге дейін сан есімдерді қайталау бойынша оқушылардың жұмысын ұцымдастыру: тұйық және ашық буындарда Ve әрпінің транскрипциялық белгілерін оқу дағдысын дамыту. Дамытушылық - оқылған лексиканы қарым-қатынасқа тән жағдайларда белсенді ету арқылы оқушылар тілін дамытуға, оқу және тыңдау дағдысын, зейінді, шет тілдік мәдениетке оң көзқарастың дамуына ықпал ету. Тәрбиелік- мұғалімге/сыныптастарға, шет тілдік мәдениетке құрметпен қарауға, оқушыларды жиһазға/оқулықтарға ұқыптылықпен қарауға баулу.

Күтілетін нәтиже

пәндік: тыңдау мен дыбыстаудың бастапқы дағдыларының болуы; Where were you born ? Was she tired yesterday? Were their relitives live ? They are rich who have true friends. 0-ден 100-ге дейін реттік және есептік сан есімдерді, stove ,wave ,cave, have, live, жаңа сөздерді білу және сөйлеген сөзінде пайдалана білу; сабақтың жаңа лексикасын – here, place, from сөздерін тану; осы ОӘК құрылымын білу; ашық және тұйық буындарда A a әрпін оқи білу; тұлғалық: оқылған тілге қызығушылық, өз мәдениеті мен шет тілдік мәдениетке құрмет таныту, үлкендер мен құрдастарын сыйлай білу; жүйелік-әрекеттік: оқылған лексикалық-грамматикалық құрылымдарды танысу жағдайында пайдалану (сәлемдесу, танысу, сұхбаттасушы адамның тұрғылықты жері, мектебі, ол тұратын қаланың көрнекті жерлері туралы ақпарат сұрау, сұратылған ақпаратты беру).

Ресурстар

Бағдаршам, смайликтер, суреттер, СВ- ойнатқыш, интерактивті тақта, сандар жазылған карточкалар жинағы; Tracks 1,2,3.

Енгізілген модульдер

СТО, АКТ, оқыту үшін және оқуды бағалау, оқыту мен оқудағы

жаңа тәсілдер, оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту

және оқу, көшбасшылық

Әдіс-тәсілдер

«Шаттық шеңбер», «Ой қозғау», «Топтық жұмыс», «сұраққа

жауап беру, мысал келтіру

Жұптық жұмыстар: ауызша орындау, бір-бірімен әңгімелеседі

Жеке жұмыс: сұхбат жүргізу

Мұғалімнің жазбасы

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Org. moment.

(4минут)

Сәлемдесу, көңіл күйлерін сұрау

Түгендеу

Топқа бөлу, бағалау парақшаларын тарату

Қызығушылығын ояту

Good morning, children!

I’am glad to see you!

How are you today?

I’am OK. Thank you. Sit down, please.

Оқушылар мұғаліммен

амандасады.

Кезекші жауап береді.

«Шаттық шеңбері»-қасында

тұрған оқушыға жақсы тілегін білдіреді.

Good morning, teacher!

We are glad to see you too!

Fine, thanks. And you?

Warm-up activity.

(8минут)

















Phonetic drill ex-s.

She was a teacher. You were farmer. He was a doctor. She was doctor. He was a pilot.He was policeman












Children, let’s practice saying English sounds. Listen and repeat after me:

Words with –ve

Stove ,wave, cave, beehive, have ,live, give, love.

Сұрақтарға жауап беру арқылы

жаңа тақырыпты ашу, сабақтың мақсатын бірігіп айту.






Practice

(17минут)

I will show some picture one pupil come blackboard show us then will speak about picture they will use was and were past simple.For example my mother was doctor. Pupils open new lesson. I will explain the new lesson , past simple was /were . Pupil open your copy book write . Ex.4 P73. Listen , point and repeat new words.

Stove have

Wave live

Listen and tick. Pair work give they some paper and pupil will do it.








Listen and read after the teacher.





Listen and repeat.





Pairwork
















Relaxation

(2минут)

Stand up, sit down. Clap, clap, clap. Point to the window. Point to the door. Point to the board. Point to the floor. Stand up, sit down. Clap,clap,clap.

Оқушылар айтылған сөздерді орындайды.


Conclusion part

(10 минут)

Дәптермен жұмыс.

Ex.1 stove, wave ,cave,beehive, have,live,give,love.







Ex.4 Write was/were,was not/were not.

1 Mowgli was a human child.

2 he was not born in a jungle.

3 They were also his friend.

Оқушылар аудиожазбаны тыңдап, кестеге қажетті ақпаратты толтыруы тиіс. Мәтін тыңдалып, кесте толтырылғаннан кейін оқушылар жұппен жұмыс жасайды.

Сабақ лексикасын белсенді ету үшін оқушылар кестедегі қажетті сөздерді қойып, сөйлемдердегі бос жерлерді толтыруы тиіс.

Оқушылар сұрақтарға әріптермен белгіленген дұрыс жауаптарды таңдап, тиісті суреттерге жазуы тиіс.

Assessment

(2минут)

How can you assess your work?

If you think everything was perfect, show me red cards. If you suppose that you have worked not very well,- green cards and you have worked bad, on your point of view- yellow

Өзін-өзі бағалау.


Feedback

(pupils’ reflection) (2минут)

- Бүгін мен не үйрендім?

-Маған не ұнады/ұнамады?

-Жаңа сабақ бойынша сұрақ немесе пікірің

Маған ұнады Мен үшін жаңалық

Маған қиын болды

Оқушылар стикерлерге сабақ

туралы пікірлерін жазып кетеді

Hometask


Еx.4

Children, your work today was great! We did much work. We learned some new words and revised the words we learned last year. Please ,tell me the new words: form, place, here. That’s great!




Сабақтың өзіндік талдауы.

Оқушылар тақырыпты түсінді. Өздері грамматикалық ережені

және лексикалық бірліктердің қолданылуын топта талқылай

отырып жаттығулармен жұмыстанды. Тақырыпқа қатысты жұпта диалог құрып, оқып аударды. Сабақ мақсатына жетті.

Сабақ бойынша өзгертулер, ұсыныстар

Put the missing letters.



28 Қаңтар 2019
445
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі