Материалдар / Ашық сабақ XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым

Материал туралы қысқаша түсінік
XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым .XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым Зерттеу сұрағы: Білім мен ғылым саласының қандай жетістіктері мен кемшіліктері болды? 8.2.3.2 кеңес дәуіріндегі қазақ тілінің ахуалын анықтау; 8.2.3.3 XX ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы өзгерістерді талдау. кеңес дәуіріндегі қазақ тілінің ахуалын анықтау; XX ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы өзгерістерді талдау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Наурыз 2022
2633
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

КММ Қанай орта мектебі

Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым

Педагогтің аты-жөні:

Дәлел Т.А

Күні:

04.03.2022ж.

Сынып: 8

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым

Зерттеу сұрағы: Білім мен ғылым саласының қандай жетістіктері мен кемшіліктері болды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

8.2.3.2 кеңес дәуіріндегі қазақ тілінің ахуалын анықтау;

8.2.3.3 XX ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы өзгерістерді талдау.

Сабақтың мақсаты

кеңес дәуіріндегі қазақ тілінің ахуалын анықтау; XX ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы өзгерістерді талдау.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі.



Өзін-өзі тексеру






Өткен білімді еске түсіру



















Жаңа тақырыпты табу суреттерге байланысты.



Миға шабуыл (интелектуалды ойын ) әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.








Оқушыларға білім мен ғылым туралы түсінік беретін суреттер топтамасы ұсынылып, төмендегідей сұрақтарды қойылады.

  • Нені көрдің?

  • Нені байқадың?

  • Суреттер арасында қандай байланыс бар?

  • Қандай ой туындады?



Оқушылар өз ойларын ортаға салады.


Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

Қазақстан жастарының 1920-30 жылдардағы сауатсыздықты жою науқанына қатысуы

http://repository.enu.kz/handle/123456789/356

Жаңа білім




Тақырыпты түсіндіру.




ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы ғылым мен білім қаншалықты маңызды?

SWOT талдау. Оқушылармен бірлесіп , өздерінің білімдері негізінде кеңестік білім мен ғылымның ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы жетістіктері мен кемшіліктерін сипаттап талдау.



ОқушыларSWOT талдауын аяқтағаннан соң қолдап қолпаштаймын.

Тапсырма орындау:

1.Тапсырма

Дискрипторға қарап ақиқат және жалған екенін анықтау.

2.Тапсырма







Мәтінен негізгі идеяны анықтайды;





Оқушыларға Қазақстанда

ғы сауатсыздықты жою туралы мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді










Оқушылар

білім мен ғылым тақырыбының төңірегінде сыныптық талқылау жүргізеді











ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы қазақ тілінің ахуалы туралы мәтін бойынша сұрақтардың төңірегінде сыныптық талқылау жүргізеді


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
















«Ең үздік жауап»
















ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады




Өзін-өзі бағалау

Б. Ғ. Аяған, Х. М. Әбжанов, Д. А. Махат. Қазіргі Қазақстан тарихы. – Алматы: Раритет, 2010

Бас ред. М.Х.Асылбеков, Қ.С.Алдажұманов, К.М.Байпақов. Қазақстан тарихы көне заманнан бүгінгі күнге дейін. 5 томдық. ІV том. – А: Атамұра, 2010ж.

Қозыбаев, М. Қ. Қазақстан тарихы - Алматы : Атамұра - Қазақстан, 1993.

С. Сабырұлы. Қазақстан тарихы. – Алматы: Жеті жарғы, 2012.

Г.В. Кан, Н.У.Шаяхметов. Қазақстан тарихы. – Алматы: Алматыкітап, 2012.

К. Бегалин. Империя құрамында. – Алматы: Аруна, 2013.





Сабақты қорытындылау

Оқушылардың алған білімдерін тиянақтау үшін, білім мен ғылым саласының жетістіктері негізінде келесі кестені толтыруды тапсырамын.



Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка






Кері байланыс

« Білімді стикер». Мына сұрақтар бойынша жауап береді.

- Не білдім?

- Не білемін?

- Не білгім келеді?

Үйге тапсырма

XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



А4, конспект




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!