Ашық сабақ. Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады?» өлеңі

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ. Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады?» өлеңі

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы: Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады?» өлеңі. Сабақ 10 сыныпқа арналған.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Дуйсенбекова Нургуль Кадырбековна

№252 Г.Н.Ковтунов атындағы мектеп-гимназиясы

Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Қызылорда облысы, Шиелі ауданы







Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Қазақ тілі Т2

Бөлім: VII.Сауда мен көмек: екі жақты келісімді сауда (Ыбырай Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады?»)

Күні :

Педагогтің аты-жөні: Дуйсенбекова Нургуль Кадырбековна

Сынып: 10

Қатысқан оқушылар: 11 Қатыспаған оқушылар :

Сабақтың тақырыбы: 7. Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады?» өлеңі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

10.3.3.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені талдау және кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау

10.4.1.1 публицистикалық және ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, шағынмақала жазу;

Сабақтың мақсаты :

Барлық оқушылар: әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені талдайды және кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалай алады;

публицистикалық және ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, шағын мақала жаза алды.

Құндылықтары және оның мақсаты

құқық жүйесі мен адам құқықтарының негіздерін білу;

тәртіп пен әділдікті, нормалар мен ережелерді сақтау қажеттілігін түсіну;


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

«Атомдар мен молекулалар» әдісімен 3 топқа бөлінеді. Шарты: әуен қойылып, оқушылар оған билейді, әр тоқтатқан сайын «Атомдар мен молекулалар1» деп әр түрлі сан айтылып, топтасады, қайта жалғасады. Мұғалім «4» деген санды айтқан кезде, бөлінген құрамы ұнаса, солай бөлуді ұсынады болмаса қалауынша жалғастырып барып, топқа бөледі. Психологиялық дайындық. «Шаттық шеңбері» арқылы бір-біріне тілек айт

Үй жұмысын тексеру

«Стикердегі диалог» тәсілі арқылы үй тапсырмасы тексеріледі.






«Стикерлер»

Слайд


Үлестірмелі топтамалар



Интербелсенді тақта

Стикерлер

Сабақтың ортасы



























1.Сөздікпен жұмыс.

Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс.








1-тапсырма

Айтылым

Жеке жұмыс










Айтылым

Қосымша тапсырма

Жеке жұмыс









7-тапсырма

Оқылым

Жеке жұмыс




Айтылым

Қосымша тапсырма

Жеке жұмыс






Айтылым

Қосымша тапсырма

Топтық жұмыс


Жеке оқуды қажет ететін оқушыларға үшінші деңгейдегі тапсырма береді.


Мәтін ішіндегі көптік жалғаулары бар сөздерді теріп жазу тапсырылады.


Оқылым Айтылым

2-тапсырма

Жұптық жұмыс

Қосымша тапсырмалар

Жеке жұмыс


Жазылым Айтылым

3-тапсырма

Жеке жұмыс

4-тапсырма

Тыңдалым



5-тапсырма

Жазылым Айтылым




Айтылым

Қосымша тапсырма






тапсырма

Жазылым

Тыңдалым,айтылым.
Жаңа сөздерді жазады, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады. Аудармасын мұғалімнің көмегімен айтып шығады.

Ажырамас-неразрывный

Бөлік-часть

Тіршілік-жизнь

Асыраушы-кормильец

Тынығу-отдых

Жетілу-развиваться

қайнар көз-источник

Айтылым Ойтүрткі

Суреттерден қандай болжам жасауға болады?Сұрақтарға жауап бер.

Айтайық

Берілген сөздерді оқып, екі бағандағы мағынасы ұқсас синоним сөздерді тауып, сәйкестендіреді.

1 Тіршілік А жұрт

2 Адам Ә өмір

3 тынығу Б даму

4 жетілу В демалу

5 қажет Г қоршаған орта

6. табиғат Ғ керек

Оқылым Айтылым

Мәтінді оқыңыздар. Қандай ақпараттар естеріңізде қалды? Тезис жазыңыздар.

Жоспар құрып, мазмұнын өз сөздеріңізбен жеткізіңіздер.

Айтылым

«Оймоншақ». Мәтін мазмұнын бір- бір сөйлемнен айтып шығыңдар. Алдыңғы айтқан баланың ойын келесі сөйлеуші үзбей жалғастырсын.

Айтылым

Топқа бірігіңіздер. Сурет пен мәтінді пайдаланып, сахналық қойылымның сценарийін жазыңыздар. Оны топ болып көрсетіңіздер. 15- 18 үнқатымнан тұратын қойылымда мәтіндегі негізгі ақпаратты қамтыңыздар. Амандасу, танысу әдебіне байланысты сөздерді қолданыңыздар.

Айтылым

Хатты оқы. Мінездеме бер.

Айтылым

«Сауда» тақырыбына синквейн (бес жолды тақпақ) дайындаңдар.

Айтылым

Рөлдік ойын.


Тыңдалым

Мәтінді тыңда. Көзқарасыңды білдіріп, ойыңды айт.

Жазылым

Аудиомәтіннің мазмұны бойынша төмендегі сөз тіркестерін екі топқа бөліп жаз.

Айтылым

Жазылым

Ойтаразы. 3-2-1 критреийі бойынша анықтаңыздар.



«Смайликтер»











Дескриптор

  1. балл

-Сәйкестендіреді


«Бас бармақ»

















Дескриптор

5 балл

-Мәтін жазады

-Топтастырады.

«Топ басшысының бағалауы»













Дескриптор

3 балл

-Түсіндіреді

-Талдайды


«Баспалдақ»
























Дескриптор

-Қорытындылайды


«БББ»


Оқулық


сөздік

слайд



АКТ,портрет, суреттер, тірек сызбалар






















Слайд

Оқулық






Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер.









Оқулық


слайд







Кесте








Таратпалар

Сабақтың соңы

3 минут

Үй тапсырмасын беру : Ойтолғау, Кластер


Кері байланыс



 Өз деңгейлерін анықтайды.

Сабақтағы жетістіктерім Оның себептері Сабақтағы жетістіктерім Оның себептері


Бағалау

Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды.

Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.05.2025
195
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі