Ашық сабақ: ..Уақыт туралы не білемін? Дыбыстардың үндесуі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ: ..Уақыт туралы не білемін? Дыбыстардың үндесуі

Материал туралы қысқаша түсінік
..Уақыт туралы не білемін? Дыбыстардың үндесуі
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бекітемін

Оқу ісі жөніндегі орынбасары А.Ы.Коптлеуова

Білім беру ұйымының атауы

273 орта мектеп

Пәні:

Қазақ тілі

Бөлім:

Уақыт

Педагогтің аты-жөні:

Бекенева А.И.

Күні:

04.11.2024

Сынып:

3 Б


Сабақтың тақырыбы:

37 сабақ..Уақыт туралы не білемін? Дыбыстардың үндесуі. 1-4жаттығулар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.2.4.1 өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау

3.2.5.1* берілген тақырып, сұрақ бойынша түрлі дереккөздерден (мәтін, сөздік, сызба, кесте, карта) алған ақпараттарда кездесетін жаңа сөздердің мағынасын сөздіктер арқылы ашу, жүйелеу, мағлұматтардың маңызды тұстарын анықтау

Сабақтың мақсаты

Мәтіннің негізгі ойын анықтайды

Дыбыстардың үндесуі туралы біледі

Мәтіннен жаңа мағлұматтардың маңызды тұстарын анықтайды

Құндылықтар және оның мақсаты:

Ай құндылығы: Әділдік және жауапкершілік


Сабақ құндылығы: ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ

Мемлекеттік тілді білу


Апта дәйексөзі: Халқыңа адал бол,жауыңа қатал бол, досыңа адал бол!


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут




Өткенді пысықтау

5 минут









Сабақ

тың ортасы

25 минут









Сабақты қорыту

















































Қосымша тапсырма

5минут





Кері байланыс

5 минут



Психологиялық ахуал

«Амандасу» әдісі

Музыка әуенімен қозғала отырып, амандасу түрлерін көрсетеді



Үй тапсырмасын тексеру

Оқу тапсырмасын тексеру:

«Бинго» әдісі

Сұрақтарға жауап береді.

Өтілген тақырыптар бойынша сұрақтарғажауап бер




Жаңа тақырып

Айтылым. Оқылым

ФС тапсырмасы «Топтастыру»әдісі.

1-жаттығу.

Ертегіні тыңда. Таңды іздеу

Ертегі не туралы? Ондағы негізгі ойды анықта.

Ертегі неліктен «Таңды іздеу» деп аталған деп ойлайсың? Өз пікіріңмен бөліс.

«Қараңғы түн», «таң» сөздерінің мағынасын дереккөздерден біліп ал.

Төмендегі суреттердің қайсылары ертегі мазмұнына сәйкес келеді? Өз ойыңды дәлелде.


ЕБҚ

2- жаттығу

Жұмбақты оқып, шешуін тап. Секунды жоқ «Тық-тық» еткен. Есесіне «Қыт-қыт» еткен. Қанаты бар, Сағаты бар.

Ескен Елубай

(Әтеш)


3- жаттығу.

Сөздерді оқып, көшіріп жаз. Басшы, теңізші, түнгі, көкжиек, сөнбеді, жанбады, орынбасар.

Жазылуы Айтылуы

Теңізші теңізшші

Түнгі түңгі

Көкжиек көгжиек



Тыйым сөздерді көшіріп жаз.

Күн батар алдында ұйықтауға болмайды. Өйткені бұл жаман ырымға саналады. Үйге кешке немесе түнде «Кеш жарық!» деп ену керек. көкжиек басшы • Сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстыр. Үлгі: Жазылуы Айтылуы басшы башшы



Қатар тұрған дауыссыз дыбыстар бір-біріне әсер етіп, айтылуда өзгереді: жауынгер – жауыңгер,

сенбі – сембі.



Шығармашылық үзіліс.

4-жаттығу.

Тыйым сөздерді көшіріп жаз.

Күн батар алдында ұйықтауға болмайды. Өйткені бұл жаман ырымға саналады. Үйге кешке немесе түнде «Кеш жарық!» деп ену керек.


Үйге тапсырма:

4-жаттығу

Амандасады

Жақсы тілектер айтады.







Үй тапсырмасын тексертеді.








Мәтінмен жұмыс жасайды









Тапсырманы орындайды












Көркем жазады












Тапсырманы орындайды.





















Тапсырманы орындайды.

















Кері байланыс жасайды.



ҚБ: «Монета» әдісі

Дескриптор:

Оқу тапсырмасын тексертеді-1б

Сұрақтарға жауап береді-1б



ҚБ: «Монета» әдісі

Ертегіні тыңдайды -1б

Ондағы негізгі ойды анықтайды-1б







Өте жақсы оқыдың!




ҚБ: «Монета» әдісі

Дескриптор:

Өлеңді жатқа жазады-1б

Көркем жазады-1б








ҚБ: «Монета» әдісі

Дескриптор:

Сөйлемдерді оқып, көшіріп жазады-1б

Ойыңды дәлелдеуді үйретеді-1б











ҚБ: «Монета» әдісі

Дескриптор:

Шығармашылық үзіліс жасайды-1б

Тапсырманы орындайды-1б








Жарайсың!






«Бағдаршам» әдісі

Көңіл күй стикерлері




Суреттер








Суреттер





Қималар








Оқулық

оқулық


Таратпа паааа рақтар



Оқушы жұмысы





Оқулық



Суреттер


Таратпа парақтар





Суреттер


Таратпа парақтар









Суреттер


Таратпа парақтар





Суреттер


Таратпа парақтар

Суреттер


Таратпа парақтар




Кері байланыс тақтасы



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.05.2025
118
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі