Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен
амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін
қадағалау.
2.Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері.
|
Жаңа сабаққа
кіріспе

|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
Мұғалім оқушыларға сабақтың
тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Бір-біріне сұрақтар
қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Оқушылар
сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау
жасайды.
Осы тапсырманы
орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы
қалыптасады.

|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру
|
Интербелсенді
тақта
Слайдтар
Суреттер
топтамасы
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.

|
Сөздік
жұмысы

|
Жазылым
Қайыршы-попрашайка
Есті
кісі-разумный
Кемшілік-недостаток
Жолығу-повстречаться
Ақыл
айту-советовать
Шүберек-тряпка
Арба-повозка,
телега
Еріншек-ленивый,
лентяй
|

|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері.
Сөздіктер
|

|
12-тапсырма.
Топтық
жүмыс
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.

|
Жазылым
Айтылым
1-топ: Ақылдасып,
бай болудың 5 шартын жазады. Бай адамды
сипаттайды.

2- топ: «Байлық»
тақырыбына ребус құрайды
3-топ: «Т кестесі»
арқылы бай болудың жағымды, жағымсыз тұстарына сипаттама
береді.

|
Дескриптор: Жалпы – 5
балл.
-Талдау
жасайды
-Ребус
құрайды
-Сипаттайды
-Жоспар
құрады
-Ойын
айтады

|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері.
Интербелсенді
тақта
Слайдтар
|

|
10-тапсырма.
Жеке
жұмыс
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады.
11-тапсырма
Жұптық
жұмыс
13-тапсырма
Жеке
жұмыс
9-
тапсырма
Жеке
жұмыс
Ойтаразы
|
Жазылым
Мәтіннің мазмұнына
сүйеніп, Антонның атынан өзіне көмектескен адамға шағын хат
жазады.
Жазылым
Айтылым
«Балық қаңқасы»
диаграммасын толтырады. Жазғандарын өзара алмасып, пікір
бөліседі.
Жазылым
Бай болудың пайдасы
мен зияны туралы ойларын диаграмма түрінде
жазады.
Айтылым
Берілген сөздерді
қатыстырып, мәтін мазмұнына қатысты 5 сұрақ құрап
айтады.
Жазылым
«Шығу парағын»
толтырады.
|
Дескриптор:
Жалпы – 3 балл.
-Хат
ажазды

Дескриптор
4
балл
-Сұхбаттасады

Дескриптор
3
балл
-Сұрақ
алмасады

|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері.
Кесте
Сызбалар
Ақ
плакаттар
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.

|
«Бір ауыз сөз»
әдісі.
Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Үйге
тапсырма
|
Жеке
жұмыс:
Оқушылар бір ауыз
сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз
сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады,
пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте
сақтадым, жасай аламын. т.б.

8, 14-
тапсырмалар
|
Мұғалім оқушылардың
сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр
оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар,
оқушыларды ынталандыру үшін
«Қошеметтеу»
әдісі арқылы
бағалайды.
|

|