2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Ашық сабақ Ыбырай Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады ?»

Ашық сабақ Ыбырай Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады ?»

Материал туралы қысқаша түсінік
Ғылыми- көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндерден негізгі ұғымдарды анықтай отырып, жинақы мәтін (компрессия) құрастыра алады.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

6-сабақ.

Бөлім:

1.Сауда мен көмек : екі жақты келісімді сауда Ы. Алтынсарин« Дүние қалай етсең,табылады?»

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:10

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ыбырай Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады ?»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

10.4.5.1- Ғылыми- көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндерден негізгі ұғымдарды анықтай отырып, жинақы мәтін (компрессия) құрастыру

Сабақтың мақсаты:

Ғылыми- көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндерден негізгі ұғымдарды анықтай отырып, жинақы мәтін (компрессия) құрастыра алады.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау.

2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.


Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.


Оқулық, жұмыс дәптерлері.

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды.

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру

Интербелсенді тақта







Слайдтар



Суреттер топтамасы

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.


Сөздік жұмысы

Жазылым


Қайыршы-попрашайка

Есті кісі-разумный

Кемшілік-недостаток

Жолығу-повстречаться

Ақыл айту-советовать

Шүберек-тряпка

Арба-повозка, телега

Еріншек-ленивый, лентяй


Оқулық, жұмыс дәптерлері.



Сөздіктер





12-тапсырма.

Топтық жүмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

Жазылым Айтылым

1-топ: Ақылдасып, бай болудың 5 шартын жазады. Бай адамды сипаттайды.

2- топ: «Байлық» тақырыбына ребус құрайды

3-топ: «Т кестесі» арқылы бай болудың жағымды, жағымсыз тұстарына сипаттама береді.

Дескриптор: Жалпы – 5 балл.

-Талдау жасайды

-Ребус құрайды

-Сипаттайды

-Жоспар құрады

-Ойын айтады

Оқулық, жұмыс дәптерлері.



Интербелсенді тақта





Слайдтар


10-тапсырма.

Жеке жұмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады.

11-тапсырма

Жұптық жұмыс





13-тапсырма

Жеке жұмыс



9- тапсырма

Жеке жұмыс




Ойтаразы

Жазылым

Мәтіннің мазмұнына сүйеніп, Антонның атынан өзіне көмектескен адамға шағын хат жазады.


Жазылым Айтылым

«Балық қаңқасы» диаграммасын толтырады. Жазғандарын өзара алмасып, пікір бөліседі.


Жазылым

Бай болудың пайдасы мен зияны туралы ойларын диаграмма түрінде жазады.

Айтылым

Берілген сөздерді қатыстырып, мәтін мазмұнына қатысты 5 сұрақ құрап айтады.

Жазылым

«Шығу парағын» толтырады.


Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

-Хат ажазды

Дескриптор

4 балл

-Сұхбаттасады


Дескриптор

3 балл

-Сұрақ алмасады

Оқулық, жұмыс дәптерлері.





Кесте




Сызбалар




Ақ плакаттар


Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.



«Бір ауыз сөз» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.





Үйге тапсырма

Жеке жұмыс:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.


8, 14- тапсырмалар

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.





19 Қаңтар 2025
256
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі