2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Ашық сабақ Ыбырай Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады ?» 1-сабақ

Ашық сабақ Ыбырай Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады ?» 1-сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жаза алады ( дисскусивті эссе, аргументативті эссе);
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

5-сабақ.

Бөлім:

1.Сауда мен көмек : екі жақты келісімді сауда Ы. Алтынсарин« Дүние қалай етсең,табылады?»

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:10

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ыбырай Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады ?»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

Жазылым 10.4.2.1-қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу ( дисскусивті эссе, аргументативті эссе);

Сабақтың мақсаты:

қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жаза алады ( дисскусивті эссе, аргументативті эссе);

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.


Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны


Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Өзара ұжымдық талқылау жасайды.

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.



Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Сөздік жұмысы

Мұғалім сөздік жұмысына көмек береді, қосымша ақпарат көздерінен түсінбеген сөздеріне анықтама жасайды.

Айтылым


Көмек-

Дүние-имущество

Тәжірибе-опыт

Іріктеу-выбор

Өнер саласы-область искусства

Қалау-желание

Ұйымдастыру-организовать

Шебер-мастер

Сәтті-удачный

10-сынып оқулығы

Жұмыс дәптерлері



Сөздіктер


7-тапсырма

Топтық жұмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.


Оқылым Айтылым

1-топ: Әңгімедегі кейіпкерлерге «Тұжырым кестесі тәсілі арқылы баға береді.

2-топ: «Дискуссиялық карта» тәсілін қолданып, берілген пікірлерге ойларын айтады.

3-топ: «Кубизм» тәсілі арқылы әртіс Антонды жан-жақты сипаттайды.

Дескриптор: Жалпы -5 балл.

- Топтастырады

-Тапсырманы орындайды

-Сипаттайды

10-сынып оқулығы

Жұмыс дәптерлері



3-тапсырма

Жұптық жұмыс

Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1-тапсырма

Жеке жұмыс





2-тапсырма

Жеке жұмыс



5- тапсырма




Тапсырма

Ой таразы


Айтылым Жазылым

Рөлдік ойын. Парталасымен жұптасып, 4 сұраулы сөйлем жазады.

Айтылым

Суреттерге қарап, сұраққа жауап береді.

Оқылым Айтылым

Ыбырай Алтынсаринге мінездеме береді.


Жазылым

Аудиомәтіннің мазмұны бойынша берілген сөз тіркестерін екі топқа бөліп жазады.

Айтылым

«БББ» тәсілі арқылы бүгінгі тақырып бойынша қорытынды пікірін айтады.


Дескриптор: Жалпы - 4 балл.

-Диалог құрады

Дескриптор

3 балл

-Ойын айтады


Дескриптор

-Пікірін айтады



Интербелсенді тақта




Слайдтар






Кесте




Сызба





Ақ парақтар




Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.



«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.



Үй тапсырмасы

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

.


4, 6- тапсырма

Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар».

Рисунок 23



19 Қаңтар 2025
114
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі