Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Бөлімі:

    Өнер

    Педагогтің аты-жөні:

    Нұртазаева М.Т.

    Күні:

    17.02.2022 ж

    Сыныбы: 3-сынып

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Өнер-білім бар жұрттар

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    3.2.1.2 шығарманы іштей саналы түрде түсініп, өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана

    отырып жеткізу

    3.2.3.1 шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді табу

    Сабақтың мақсаты:


    Барлық оқушылар: Оқушылар сөйлеу барысында таныстырылым құрастыра алады. Кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалай алады;.

    Көптеген оқушылар:Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

    Кейбір оқушылар: Қосымша тапсырмаларды орындап, тұжырым жасай алады;

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 мин.



    Миға шабуыл

    5 мин.


    Ынтымақтастық атмосферасын және өздеріне деген сенімділік қалыптастыру мақсатында «Қош келдіңдер » әдісі арқылы оқушыларды қарсы алу.



    Өткен тақырыпқа шолу:

    Үй тапсырмасы. «Сыйқырлы қалпақ» әдісі арқылы сұрау. «Елдестің ойыны».

    «Өнер» туралы қандай өнер туралы білесіңдер?

    Оқушылар мұғаліммен, бір-бірлерімен амандасады


    Үйге берілген тапсырманы айтады


    «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Тамаша! Керемет! Өте жақсы! Талпын!»

    Слайд



    Бейнебаян


    Сабақтың ортасы

    30мин





































    Көз жаттығуы

    2мин


    «Суретті болжау » әдісі арқылы сұрақтар қойылады.

    Топқа бөлу: «Компьютер», «Ұшақ», «Пойыз» суреттері арқылы.

    Picture 3

    Жұптар өздеріне түскен сурет бойынша ақпарат береді.

    - бұл атауларды бір сөзбен қалай атауға болады? (техника)

    - осы техникаларды меңгеру үшін адамға не керек? (білім, талап, ынта,өнер)

    1.Қызығушылықты ояту: «Тақырыпқа болжам жасау»

    Оқушыларға төмендегі суреттер көрсетіледі оқушылар осы суреттер бойынша сабақ мазмұнына болжам жасап сөйлейді.

    Сурет мазмұны сіздерге қандай ой туғызды?

    Айтыс өнері дегеніміз не?

    2.Білгенге маржан:(Ыбырай Алтынсарин туралы интербелсенді тақтада мағлұмат көрсетіледі)

    «Өзіңді тексер»

    -Ыбырай Алтынсарин кім?

    -Ол туралы не білесің?

    - Қандай шығармаларын білесің?
    -
    Қандай тілдерді білген?
    -
    Туған жері қай жер?
    -
    Әкесінің аты кім?

    3. Жеке жұмыс. Ы.Алтынсариннің «Өнер-білім бар жұрттар» өлеңін іштей, тізбектей оқу.


    Сергіту сәті: Нейрогимнастикалық жаттығулар мен жаңылтпаштар айту.


    4. (ТЖ) «Жұмбақ айтыс» әдісі.

    - Балалар, енді біз сіздермен ақындық өнерімізді көрсетуіміз қажет. Жұмбақ айтыс құрастырамыз .

    Өзім ойлап тапқанмын.

    Көгінде самғап аспанның,

    Айшылық алас жерлерге,

    Бір сағатта – ақ ұшқанмын?


    Өзіңіз ойлап тапсаңыз ,

    Қондырып құстай аспанда із.

    Жауабы оның ұшақ қой,

    Домалап жерде жатпаңыз.


    Жердің де арғы бетінен

    Бейнесін көріп тұрамын.

    Сөйлесуді қаласам,

    Хабарға жиі шығамын?


    Жақсы екен достың қиялы

    Болды ол затың ,адам сыңары.

    Өзім жасап шығарған.

    Телефон гой ол ұялы.


    Темірден жасап шын адам.

    Жұмысқа салып сынағам

    Аяқ,қол,бас,денесін

    Тоқ темірден құраған?

    Таң қалатын несі бар

    Робыт қой ол айтқаның,

    Көмекші серік болсын деп.

    Оны да мен ойлап тапқанмын.

    5.(ЖЖ) «Көршіме айтамын» әдісі (сұрақтары бар кеспе таратамын,ойлануға уақыт беремін, ақпарат бойынша сұрақтарға қазіргі өмірмен байланыстыра отырып жауап беру, өз ойларын ауызша білдіруін сұраймын.)

    Рс

    Өлеңдегі ақпарат бойынша сұрақ

    Қазіргі өмірмен байланысты жауап

    1.

    Алыс жерлерден жылдам хабар

    алғызатын нелер?


    2.

    Мың шақырым жерлерге күн жарымда

    жететін қандай арба?


    3.

    Адам неге құстай ұшады?


    4.

    Теңізде қалай жүзеді?





    Жаңа тақырыпты суреттер арқылы табады.




    Топқа бірігеді.


















    Оқулықпен жұмыс














    Сергіту жаттығуын жасайды.































    Тапсырмаларды орындайды.

    Дескриптор:

    -Сурет бойынша ақпарат береді.

    Сұрақтарға жауап береді.



    Топтар бір-бірін бағалау парағы арқылы бағалайды.






    Дескриптор:

    - Автор туралы әңгімелейді

    - Мәтінді тізбектей дауыстап оқиды













    Дескриптор

    - жұмбақ айтыс құрастырады.




    Суреттер топтамасы,қалпақ



























    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Нұртазаева Мақпал Таңатқызы
    28 Ақпан 2022
    978
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Ыбырай Алтынсарин "Өнер білім бар жұрттар" 3 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Ыбырай Алтынсарин "Өнер білім бар жұрттар" 3 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ Ыбырай Алтынсарин "Өнер білім бар жұрттар" 3 сынып Қмж ны өзім құрастырдым, әріптестеріммен бөлісу мақсатында
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Бөлімі:

    Өнер

    Педагогтің аты-жөні:

    Нұртазаева М.Т.

    Күні:

    17.02.2022 ж

    Сыныбы: 3-сынып

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Өнер-білім бар жұрттар

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    3.2.1.2 шығарманы іштей саналы түрде түсініп, өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана

    отырып жеткізу

    3.2.3.1 шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді табу

    Сабақтың мақсаты:


    Барлық оқушылар: Оқушылар сөйлеу барысында таныстырылым құрастыра алады. Кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалай алады;.

    Көптеген оқушылар:Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

    Кейбір оқушылар: Қосымша тапсырмаларды орындап, тұжырым жасай алады;

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 мин.



    Миға шабуыл

    5 мин.


    Ынтымақтастық атмосферасын және өздеріне деген сенімділік қалыптастыру мақсатында «Қош келдіңдер » әдісі арқылы оқушыларды қарсы алу.



    Өткен тақырыпқа шолу:

    Үй тапсырмасы. «Сыйқырлы қалпақ» әдісі арқылы сұрау. «Елдестің ойыны».

    «Өнер» туралы қандай өнер туралы білесіңдер?

    Оқушылар мұғаліммен, бір-бірлерімен амандасады


    Үйге берілген тапсырманы айтады


    «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Тамаша! Керемет! Өте жақсы! Талпын!»

    Слайд



    Бейнебаян


    Сабақтың ортасы

    30мин





































    Көз жаттығуы

    2мин


    «Суретті болжау » әдісі арқылы сұрақтар қойылады.

    Топқа бөлу: «Компьютер», «Ұшақ», «Пойыз» суреттері арқылы.

    Picture 3

    Жұптар өздеріне түскен сурет бойынша ақпарат береді.

    - бұл атауларды бір сөзбен қалай атауға болады? (техника)

    - осы техникаларды меңгеру үшін адамға не керек? (білім, талап, ынта,өнер)

    1.Қызығушылықты ояту: «Тақырыпқа болжам жасау»

    Оқушыларға төмендегі суреттер көрсетіледі оқушылар осы суреттер бойынша сабақ мазмұнына болжам жасап сөйлейді.

    Сурет мазмұны сіздерге қандай ой туғызды?

    Айтыс өнері дегеніміз не?

    2.Білгенге маржан:(Ыбырай Алтынсарин туралы интербелсенді тақтада мағлұмат көрсетіледі)

    «Өзіңді тексер»

    -Ыбырай Алтынсарин кім?

    -Ол туралы не білесің?

    - Қандай шығармаларын білесің?
    -
    Қандай тілдерді білген?
    -
    Туған жері қай жер?
    -
    Әкесінің аты кім?

    3. Жеке жұмыс. Ы.Алтынсариннің «Өнер-білім бар жұрттар» өлеңін іштей, тізбектей оқу.


    Сергіту сәті: Нейрогимнастикалық жаттығулар мен жаңылтпаштар айту.


    4. (ТЖ) «Жұмбақ айтыс» әдісі.

    - Балалар, енді біз сіздермен ақындық өнерімізді көрсетуіміз қажет. Жұмбақ айтыс құрастырамыз .

    Өзім ойлап тапқанмын.

    Көгінде самғап аспанның,

    Айшылық алас жерлерге,

    Бір сағатта – ақ ұшқанмын?


    Өзіңіз ойлап тапсаңыз ,

    Қондырып құстай аспанда із.

    Жауабы оның ұшақ қой,

    Домалап жерде жатпаңыз.


    Жердің де арғы бетінен

    Бейнесін көріп тұрамын.

    Сөйлесуді қаласам,

    Хабарға жиі шығамын?


    Жақсы екен достың қиялы

    Болды ол затың ,адам сыңары.

    Өзім жасап шығарған.

    Телефон гой ол ұялы.


    Темірден жасап шын адам.

    Жұмысқа салып сынағам

    Аяқ,қол,бас,денесін

    Тоқ темірден құраған?

    Таң қалатын несі бар

    Робыт қой ол айтқаның,

    Көмекші серік болсын деп.

    Оны да мен ойлап тапқанмын.

    5.(ЖЖ) «Көршіме айтамын» әдісі (сұрақтары бар кеспе таратамын,ойлануға уақыт беремін, ақпарат бойынша сұрақтарға қазіргі өмірмен байланыстыра отырып жауап беру, өз ойларын ауызша білдіруін сұраймын.)

    Рс

    Өлеңдегі ақпарат бойынша сұрақ

    Қазіргі өмірмен байланысты жауап

    1.

    Алыс жерлерден жылдам хабар

    алғызатын нелер?


    2.

    Мың шақырым жерлерге күн жарымда

    жететін қандай арба?


    3.

    Адам неге құстай ұшады?


    4.

    Теңізде қалай жүзеді?





    Жаңа тақырыпты суреттер арқылы табады.




    Топқа бірігеді.


















    Оқулықпен жұмыс














    Сергіту жаттығуын жасайды.































    Тапсырмаларды орындайды.

    Дескриптор:

    -Сурет бойынша ақпарат береді.

    Сұрақтарға жауап береді.



    Топтар бір-бірін бағалау парағы арқылы бағалайды.






    Дескриптор:

    - Автор туралы әңгімелейді

    - Мәтінді тізбектей дауыстап оқиды













    Дескриптор

    - жұмбақ айтыс құрастырады.




    Суреттер топтамасы,қалпақ



























    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 3 сынып
    28.02.2022
    978
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Нұртазаева Мақпал Таңатқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации