Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Ашық сабақ Ыбырай Алтынсарин "Өнер білім бар жұрттар" 3 сынып
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бөлімі:
Өнер
Педагогтің
аты-жөні:
Нұртазаева
М.Т.
Күні:
17.02.2022
ж
Сыныбы:
3-сынып
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың
тақырыбы:
Өнер-білім бар
жұрттар
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқу мақсаты
3.2.1.2 шығарманы
іштей саналы түрде түсініп,өз ойы мен сезімін
көркем-бейнелі сөздерді
қолдана
отырып
жеткізу
3.2.3.1 шығарманың тақырыбын
анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді
табу
Сабақтың
мақсаты:
Барлық
оқушылар:Оқушыларсөйлеу барысында таныстырылым
құрастыра алады. Кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалай
алады;.
Көптеген
оқушылар:Өз бетінше жұмыс жасайды.
Сұраққа жауап береді.
Кейбір
оқушылар: Қосымша тапсырмаларды
орындап, тұжырым жасай
алады;
Сабақтың
барысы:
Сабақ
кезеңі/Уақыты
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
3
мин.
Миға
шабуыл
5
мин.
Ынтымақтастық атмосферасынжәне өздеріне деген
сенімділік қалыптастыру мақсатында «Қош келдіңдер » әдісі арқылы
оқушыларды қарсы алу.
Өткен
тақырыпқа шолу:
Үй тапсырмасы. «Сыйқырлы
қалпақ» әдісі арқылы сұрау. «Елдестің
ойыны».
«Өнер» туралы қандай
өнер туралы
білесіңдер?
Оқушылар мұғаліммен,
бір-бірлерімен амандасады
Үйге берілген
тапсырманы айтады
«Мадақтау сөз»
әдісіарқылы бағалайды:
«Тамаша! Керемет! Өте жақсы!
Талпын!»
Слайд
Бейнебаян
Сабақтың
ортасы
30мин
Көз
жаттығуы
2мин
«Суретті болжау »әдісі арқылы сұрақтар
қойылады.
Топқа
бөлу:
«Компьютер», «Ұшақ», «Пойыз» суреттері
арқылы.
Жұптар
өздеріне түскен сурет бойынша ақпарат
береді.
- бұл
атауларды бір сөзбен қалай атауға болады?
(техника)
- осы
техникаларды меңгеру үшін адамға не керек? (білім, талап,
ынта,өнер)
1.Қызығушылықты
ояту:«Тақырыпқа болжам
жасау»
Оқушыларға төмендегі суреттер
көрсетіледі оқушылар осы суреттер бойынша сабақ мазмұнына болжам
жасап сөйлейді.
Сурет мазмұны сіздерге қандай
ой туғызды?
Айтыс өнері дегеніміз
не?
2.Білгенге
маржан:(Ыбырай Алтынсарин туралы
интербелсенді тақтада мағлұмат
көрсетіледі)
«Өзіңді
тексер»
-Ыбырай Алтынсарин
кім?
-Ол туралы не
білесің?
- Қандай шығармаларын
білесің?
-Қандай тілдерді
білген?
-Туған жері қай
жер?
-Әкесінің аты
кім?
3.
Жекежұмыс.Ы.Алтынсариннің «Өнер-білім
бар жұрттар» өлеңін іштей, тізбектей
оқу.
Сергіту сәті:
Нейрогимнастикалық жаттығулар мен жаңылтпаштар
айту.
4. (ТЖ)
«Жұмбақ
айтыс»
әдісі.
- Балалар, енді біз сіздермен
ақындық өнерімізді көрсетуіміз қажет. Жұмбақ айтыс құрастырамыз
.
Өзім ойлап
тапқанмын.
Көгінде самғап
аспанның,
Айшылық алас
жерлерге,
Бір сағатта – ақ
ұшқанмын?
Өзіңіз ойлап тапсаңыз
,
Қондырып құстай аспанда
із.
Жауабы
оныңұшаққой,
Домалап жерде
жатпаңыз.
Жердің де арғы
бетінен
Бейнесін көріп
тұрамын.
Сөйлесуді
қаласам,
Хабарға жиі
шығамын?
Жақсы екен достың
қиялы
Болды ол затың ,адам
сыңары.
Өзім жасап
шығарған.
Телефонгой ол ұялы.
Темірден жасап шын
адам.
Жұмысқа салып
сынағам
Аяқ,қол,бас,денесін
Тоқ темірден
құраған?
Таң қалатын несі
бар
Робытқой ол айтқаның,
Көмекші серік болсын
деп.
Оны да мен ойлап
тапқанмын.
5.(ЖЖ) «Көршіме
айтамын» әдісі(сұрақтары бар кеспе
таратамын,ойлануға уақыт беремін, ақпарат бойынша сұрақтарға
қазіргі өмірмен байланыстыра отырып жауап беру, өз ойларын ауызша
білдіруін сұраймын.)
Рс
Өлеңдегі ақпарат бойынша
сұрақ
Қазіргі өмірмен байланысты
жауап
1.
Алыс жерлерден
жылдам хабар
алғызатын
нелер?
2.
Мың шақырым жерлерге
күн жарымда
жететін қандай
арба?
3.
Адам неге құстай
ұшады?
4.
Теңізде қалай
жүзеді?
Жаңа тақырыпты
суреттер арқылы табады.
Топқа
бірігеді.
Оқулықпен
жұмыс
Сергіту жаттығуын
жасайды.
Тапсырмаларды
орындайды.
Дескриптор:
-Сурет бойынша ақпарат
береді.
Сұрақтарға жауап
береді.
Топтар бір-бірін
бағалау парағы арқылы бағалайды.
Дескриптор:
-Автор туралы
әңгімелейді
-
Мәтіндітізбектей дауыстап
оқиды
Дескриптор
- жұмбақ айтыс
құрастырады.
Суреттер
топтамасы,қалпақ
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз