|
Бекітемін: |
Сабақ № |
Пәні: |
|||||
|
Күні : |
Мұғалім есімі: |
||||||
|
Сынып : |
Қатысқандар саны |
қатыспағандар саны |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
|
||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
|
||||||
|
Ойлау деңгейі |
|
||||||
|
Күтілетін нәтиже |
Барлық оқушылар (саны) |
||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі |
|||||||
|
Кейбір оқушылар |
|||||||
|
Тілдік мақсат |
|
||||||
|
Бастапқы білім |
|
||||||
|
Қолданылатын әдіс - тәсілдер |
|
||||||
|
Жоспар |
|||||||
|
Жоспарланған уақыт |
уақыт |
Жоспарланған іс - әрекеттер |
Ресурстар, көрнекіліктер |
||||
|
Ой шақыру |
5 мин |
|
|
||||
|
Мағынаны тану |
30 мин |
|
|
||||
|
Қорытынды |
10 мин |
|
|
||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Саралау - |
Бағалау - |
Пәнаралық байланыс |
|||||
|
|
|
|
|||||
|
РефлексияСабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сл ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|||||
|
Қорытынды бағамдау |
|||||||
|
Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? 1. 2. |
|||||||
Әдебиеттік оқу 2 сынып
Тест тапсырмасы
1. «Көзі моншақтай,
Өзі жұп - жұмыр
Құйрығы шашақтай,
Ерні жып - жымыр» деген жолдарда қай төл туралы айтылған?
А) Лақ
Ә) Бұзау
Б) Қозы
В) Құлын
2. Қойдың төлін қалай аталады?
А) Лақ
Ә) Бұзау
Б) Қозы
В) Құлын
3. «Мүйізі айдай иілген,
Мұрынын көкке шүйірген» не?
А) Жылқы
Ә) Сиыр
Б) Түйе
В) Қой
4. «Маң - маң басқан, маң басқан,
Шудаларын шаң басқан» не?
А) Жылқы
Ә) Сиыр
Б) Түйе
В) Қой
5. Өмірде болған адам басындағы оқиғаға құрылған әңгіме қалай
аталады?
А) Жұмбақ
Ә) Жаңылтпаш
Б) Аңыз
В) Мысал
6. «Еңбек байлыққа жеткізер» деген негізгі ойға құрылған ертегіні
ата.
А) Қасқыр мен түлкі
Ә) Аңқау арыстан
Б) Ұр, торпақ
В) Байлық пен ақыл
7. Жан - жануарлар, аңдар жөнінде әңгімеленген ертегіні тап.
А) Байлық пен ақыл
Ә) Аңқау арыстан
Б) Шибұт, Қылмойын, Қарынбас.
В) Ұр, торпақ
8. Қиял - ғажайып ертегілері тобына жататын мәтінді ата.
А) Байлық пен ақыл
Ә) Аңқау арыстан
Б) Ұр тоқпақ
В) Түлкі мен қасқыр
9. Шыншыл ертегілер тобына жататын мәтінді ата.
А) Байлық пен ақыл
Ә) Аңқау арыстан
Б) Ұр тоқпақ
В) Қонжық пен көжек
10. «Жаңбыр жаумаса – жер жетім» деп бастаған шешендік сөзді кім
айтқан?
А) Қазыбек би
Ә) Әйтеке би
Б) Төле би
В) Халық
11. «Алтын ұяң – Отан қымбат» деп басталатын шешендік сөзді айтқан
кім?
А) Қазыбек би
Ә) Төле би
Б) Әйтек би
В) Халық
12. «Бай болсаң халқыңа пайдан тисін...» деп бата берген кім?
А) Қазыбек би
Ә) Төле би
Б) Әйтек би
В) Халық
Ілмек сөздер: Тест әдебиеттік оқу 2 сынып
Сабақ кестесі
2 «З» сынып 2016-2017 оқу жылы
Қызықты математика
|
Сабақ № |
дүйсенбі |
сейсенбі |
сәрсенбі |
бейсенбі |
жұма |
сенбі |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
Жолда жүру ережесі
|
№ |
Сабақтың тақырыбы |
сағат |
мерзімі |
|
1 |
Көше күтпеген жағдайға толы |
1 |
|
|
2 |
Көше күтпеген жағдайға толы |
1 |
|
|
3 |
Практикалық жағдайлар |
1 |
|
|
4 |
Тоқтау жолы және жүріс жылдадығы |
1 |
|
|
5 |
Жүргіншілер өтетін жол |
1 |
|
|
6 |
Реттелмейтін көше қиылыстары |
1 |
|
|
7 |
Реттелетін көше қиылыстары |
1 |
|
|
8 |
Жолдың қай жерінен өтуге болады ? |
1 |
|
|
9 |
Абтобуста және троллейбуста жүру |
1 |
|
|
10 |
Трамвай және көліктің басқа түрлерімен жүру |
1 |
|
|
11 |
Жол белгілері және жолға салынатын таңбалар |
1 |
|
|
12 |
Қай жерде ойнауға болады және қай жерде ойнауға болмайды |
1 |
|
|
13 |
Ж.Қ.О кезінде жарақаттардың түрлері |
1 |
|
|
14 |
Жарақаттанғанда өзің және жолдасыңа қалай көмектесесің? |
1 |
|
|
15 |
Сен велосипедшісің |
1 |
|
|
16 |
Қала сыртына шығу |
1 |
|
|
17 |
Жол жүргізушінің көзімен |
1 |
|
|
18 |
Қорытынды сабақ |
1 |
|
АРТЫҚ ӘРІПТЕРДІ ТАП
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
тАйазут
|
|
|
|
|
|
|
|
|
едеТаңу
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
асМыал
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сөзжұмбақ шешу
|
|
Ж |
|
|
|
||||
|
|
А |
|
|
|
|
|
|
|
|
Қ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
А |
|
|
|
|
||||
|
Н |
|
|
|
|
|
|
|
|
-
Әкеңнің шешесі кім?
-
Әкеңнің әкесі кім?
-
Ер баламен бірге туған жасы кіші қыз бала?
-
Бірге туған, өзіңнен жасы үлкен ер бала?
-
Ұлдың баласы?
Күннің шуағы -жылы .
Ананың құшағы –
жылы .


Фариза Оңғарсынова
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Ыбырай Алтынсарин "Салақтық"
Ашық сабақ Ыбырай Алтынсарин "Салақтық"
|
Бекітемін: |
Сабақ № |
Пәні: |
|||||
|
Күні : |
Мұғалім есімі: |
||||||
|
Сынып : |
Қатысқандар саны |
қатыспағандар саны |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
|
||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
|
||||||
|
Ойлау деңгейі |
|
||||||
|
Күтілетін нәтиже |
Барлық оқушылар (саны) |
||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі |
|||||||
|
Кейбір оқушылар |
|||||||
|
Тілдік мақсат |
|
||||||
|
Бастапқы білім |
|
||||||
|
Қолданылатын әдіс - тәсілдер |
|
||||||
|
Жоспар |
|||||||
|
Жоспарланған уақыт |
уақыт |
Жоспарланған іс - әрекеттер |
Ресурстар, көрнекіліктер |
||||
|
Ой шақыру |
5 мин |
|
|
||||
|
Мағынаны тану |
30 мин |
|
|
||||
|
Қорытынды |
10 мин |
|
|
||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Саралау - |
Бағалау - |
Пәнаралық байланыс |
|||||
|
|
|
|
|||||
|
РефлексияСабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сл ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|||||
|
Қорытынды бағамдау |
|||||||
|
Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? 1. 2. |
|||||||
Әдебиеттік оқу 2 сынып
Тест тапсырмасы
1. «Көзі моншақтай,
Өзі жұп - жұмыр
Құйрығы шашақтай,
Ерні жып - жымыр» деген жолдарда қай төл туралы айтылған?
А) Лақ
Ә) Бұзау
Б) Қозы
В) Құлын
2. Қойдың төлін қалай аталады?
А) Лақ
Ә) Бұзау
Б) Қозы
В) Құлын
3. «Мүйізі айдай иілген,
Мұрынын көкке шүйірген» не?
А) Жылқы
Ә) Сиыр
Б) Түйе
В) Қой
4. «Маң - маң басқан, маң басқан,
Шудаларын шаң басқан» не?
А) Жылқы
Ә) Сиыр
Б) Түйе
В) Қой
5. Өмірде болған адам басындағы оқиғаға құрылған әңгіме қалай
аталады?
А) Жұмбақ
Ә) Жаңылтпаш
Б) Аңыз
В) Мысал
6. «Еңбек байлыққа жеткізер» деген негізгі ойға құрылған ертегіні
ата.
А) Қасқыр мен түлкі
Ә) Аңқау арыстан
Б) Ұр, торпақ
В) Байлық пен ақыл
7. Жан - жануарлар, аңдар жөнінде әңгімеленген ертегіні тап.
А) Байлық пен ақыл
Ә) Аңқау арыстан
Б) Шибұт, Қылмойын, Қарынбас.
В) Ұр, торпақ
8. Қиял - ғажайып ертегілері тобына жататын мәтінді ата.
А) Байлық пен ақыл
Ә) Аңқау арыстан
Б) Ұр тоқпақ
В) Түлкі мен қасқыр
9. Шыншыл ертегілер тобына жататын мәтінді ата.
А) Байлық пен ақыл
Ә) Аңқау арыстан
Б) Ұр тоқпақ
В) Қонжық пен көжек
10. «Жаңбыр жаумаса – жер жетім» деп бастаған шешендік сөзді кім
айтқан?
А) Қазыбек би
Ә) Әйтеке би
Б) Төле би
В) Халық
11. «Алтын ұяң – Отан қымбат» деп басталатын шешендік сөзді айтқан
кім?
А) Қазыбек би
Ә) Төле би
Б) Әйтек би
В) Халық
12. «Бай болсаң халқыңа пайдан тисін...» деп бата берген кім?
А) Қазыбек би
Ә) Төле би
Б) Әйтек би
В) Халық
Ілмек сөздер: Тест әдебиеттік оқу 2 сынып
Сабақ кестесі
2 «З» сынып 2016-2017 оқу жылы
Қызықты математика
|
Сабақ № |
дүйсенбі |
сейсенбі |
сәрсенбі |
бейсенбі |
жұма |
сенбі |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
Жолда жүру ережесі
|
№ |
Сабақтың тақырыбы |
сағат |
мерзімі |
|
1 |
Көше күтпеген жағдайға толы |
1 |
|
|
2 |
Көше күтпеген жағдайға толы |
1 |
|
|
3 |
Практикалық жағдайлар |
1 |
|
|
4 |
Тоқтау жолы және жүріс жылдадығы |
1 |
|
|
5 |
Жүргіншілер өтетін жол |
1 |
|
|
6 |
Реттелмейтін көше қиылыстары |
1 |
|
|
7 |
Реттелетін көше қиылыстары |
1 |
|
|
8 |
Жолдың қай жерінен өтуге болады ? |
1 |
|
|
9 |
Абтобуста және троллейбуста жүру |
1 |
|
|
10 |
Трамвай және көліктің басқа түрлерімен жүру |
1 |
|
|
11 |
Жол белгілері және жолға салынатын таңбалар |
1 |
|
|
12 |
Қай жерде ойнауға болады және қай жерде ойнауға болмайды |
1 |
|
|
13 |
Ж.Қ.О кезінде жарақаттардың түрлері |
1 |
|
|
14 |
Жарақаттанғанда өзің және жолдасыңа қалай көмектесесің? |
1 |
|
|
15 |
Сен велосипедшісің |
1 |
|
|
16 |
Қала сыртына шығу |
1 |
|
|
17 |
Жол жүргізушінің көзімен |
1 |
|
|
18 |
Қорытынды сабақ |
1 |
|
АРТЫҚ ӘРІПТЕРДІ ТАП
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
тАйазут
|
|
|
|
|
|
|
|
|
едеТаңу
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
асМыал
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сөзжұмбақ шешу
|
|
Ж |
|
|
|
||||
|
|
А |
|
|
|
|
|
|
|
|
Қ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
А |
|
|
|
|
||||
|
Н |
|
|
|
|
|
|
|
|
-
Әкеңнің шешесі кім?
-
Әкеңнің әкесі кім?
-
Ер баламен бірге туған жасы кіші қыз бала?
-
Бірге туған, өзіңнен жасы үлкен ер бала?
-
Ұлдың баласы?
Күннің шуағы -жылы .
Ананың құшағы –
жылы .


Фариза Оңғарсынова
шағым қалдыра аласыз













