Дұрыс әсерлі
көңіл күй орнату
Ұйымдастыру.
Тақырып бойынша
жұмыс
Қорытынды
|
Сәлеметсіздер ме
балалар. Көңіл күйлерің
қалай?
-
Жарайсыңдар!
- Ал енді балалар
шаттық шеңберін жасайық.
Шаттық
шеңбері
Күннің көзі
ашылып,
Көкте шуақ
шашылып,
Құтты қонақ
келіпті
Төрімізге
еніпті
Амандасу
үлкенге
Тәрбиенің басы
ғой
Ал, қанекей,
бәріміз,
Сәлеметсізбе дейік
үлкенге
Сәлеметсіздер ме,
апайлар,
- Жарайсыңдар!
Шаттық шеңберді өте тамаша орындадыңыздар! Балалар бүгін біз келген
қонақтарға өзіміздің білімді алғыр екенімізді көрсетуіміз
керек.Балалар, менің қолымда қалташалар бар.Бұл қалташаларды
сендерге сыйлаймын.Бүгінгі сабағымызды тыныш отырып тапсыр-маларды
мұқият тыңдап отырған балаларға конфетпен ұпай беріп отырамын.
Балалар,қане, қалташаларымыздың түстерін
атайықшы.
-Ал,балалар
қалташаларды конфетпен толтырып апайдан көптеген ұпай алуға ат
салысыңыздар.
-Балалар,қане,орнымызға отырайық. Балалар қазір жылдың қай
мезгілі?
-Балалар күз
мезгілінде неше ай бар?
-Айларды
атайықшы.
-Жарайсыңдар
балалар! Өте дұрыс жауап
бердіңдер.
(Балаларды конфетті
ұпаймен бағалау.)
-Бүгінгі
ұйымдастырылған оқу әрекетінде біз күнделікті балабақшада қолданып
жүрген ыдыстармен танысамыз.Қане,бәріміз экранға назар
аударайық.
(Слайд. Экранға
назар аударады)
Ыдыстар туралы
түсінік беру.Шұңғыл және жайпақ тәрелкелерді
түсіндіру.
-Балалар,шұңғыл
тәрелкеде 1-ші тамақты ішеміз, 2-ші тамақты жайпақ тәрелкемен
ішеміз.Стақанмен сок,айран,сүт,шай ішеміз.Қасықпен тамақ
жейміз.
-Балалар,ыдыстар
бізге не үшін қажет?
-Балалар, мынау
не?
-Балалар,мынау
не?
-Балалар,мынау
не?
-Балалар,мынау
не?
-Жарайсыңдар
балалар! Дұрыс жауап
бердіңдер.
-Балалар,біздің есте
сақтау қабілетіміз жақсы ма екен? Тексеріп көрейік. Электронды есту
арқылы тапсырмаларды
орындайық.
-Балалар экранға
назар аударайық. Бұл кім?
-Эльмира апай бізге
не береді?
-Балалар , бізге
Эльмира апайдың тапсырмалары бар екен.Орындаймыз
ба?
-Ендеше, балалар,
сұрақтарды мұқият тыңдап,ойланып жауап берейік. Сұрақтарға жауапты
алдымызда тұрған ыдыстарды көрсету және атын атау арқылы
берейік.
-
Балалар, мен сұйық
тағамды қандай тәрелкеге салуым
керек?
-
Балалар,мен қою
тамақты қандай ыдысқа салуым
керек?
-
Балалар,сендер
тамақты немен жейсіңдер?
-
Балалар,мен
сүтті,шайды,айранды қандай ыдысқа
құямын?
-Өте тамаша!
Жарайсыңдар балалар! Сұрақтарға дұрыс жауап
бердіңдер.
(Балаларды
бағалау)
-Балалар,біз жаңа
есту арқылы сұрақтарға жауап бердік.Енді көру арқылы сергіту сәтін
жасайық.
Сергіту
сәті
-
Тәрелке
суреті
-
Қасықтың
суреті
-
Құманның
суреті
-
Шанышқының
суреті
-
Стақанның
суреті
-Жарайсыңдар
балалар! Өте тамаша
орындадыңдар!
Тосын
сәт
Есік қағылып, әже
келді самаурынды алып.
Әже:
-Амансыңдар ма
балалар!
Балалар:
-Әже,сіздің
қолыңыздағы не?
Әже:
-Ой балдарым-ау,бұл
самаурын ғой. Қазір көбі самаурынды білмейді.Шәйнекке, тоқ шәйнекке
су қайнатып шай ішеді.Мен осы самаурынды сендерге көрсетейін деп
алып келдім.Бұл да ыдыстарға
жатады.
-Қане балалар,менде
сендерге тойдан сарқыт алып келе жатырмын.Балалар, сендер маған осы
сарқыттарды өз ыдыстарына салып
көмектесіңдерші.
Тәрбиеші:
-Балалар,қане,әжеге
көмектесіп,дастархан жасайық.Әжеге шай
берейік.
Әже:
-Балалар,бүгін
сендер не істедіңдер? Қандай ыдыстармен
таныстыңдар?
Тәрбиеші:
-Балалар,қане,әжемізге дене мүшелеріміз қалай
сөйлейді.Қимылын көрсетейік.
Әже:
-Ой жарайсыңдар
балалар! Қане,мен отырып
тамашалайын.
(Дене мүшелерінің
қимылы)
-Басымыз қалай
сөйлейді?
-Иығымыз қалай
сөйлейді?
-Қолымыз қалай
сөйлейді?
-Бас бармағымыз
қалай сөйлейді?
-Аяғымыз қалай
сөйлейді?
-Жарайсыңдар
балалар! Қимылды өте тамаша орындадыңдар!
Қане,балалар,қалташамыздағы конфетті ұпайларымызды
санайық.
-Балалар,бүгінгі
сабақ сендерге ұнады ма?
-Жарайсыңдар!
Бүгінгі сабаққа жақсы қатысып,көп ұпай жинапсыңдар.Енді қонақтармен
қоштасайық.Сау болыңыздар!
|
Музыка әуенімен
балалар қимылдарды жасайды.
Балалар қонақтармен
амандасады.
Балалар
қалташаларының түстерін атайды.(қызыл ,
сары,жасыл,көк)
-Күз
-Үш
-Қыркүйек,қазан,қараша
Тыңдап
отырады.
-Тамақ жеу
үшін.
-Шұңғыл
тәрелке
-Жайпақ
тәрелке
-
Стақан
-Қасық
-Эльмира
апай.
-Тамақ
береді.
-Ия.
Сұрақтарды мұқият
тыңдап отырады.
Балалар шұңғыл
тәрелкені көрсетеді.
Балалар жайпақ
тәрелкені көрсетеді.
Балалар қасықты
көрсетеді.
Балалар стақанды
көрсетеді.
Музыка әуенімен
балалар суретте көрсетілген ыдыстардың қимылдарын
жасайды.
-Сәлеметсіз бе
!
Балалар әжені тыңдап
тұрады.
-Ия.
Балалар тағамдарды
өз тәрелкелеріне салады.
Балалар сұрақтарға
жауап береді.
-Шұңғыл тәрелкемен,
жайпақ тәрелкемен, стақанмен, қасықпен,
самаурынмен.
-Ия-ия,жоқ-жоқ.
-Білмеймін.
-Сәлем – сау
бол,мұнда кел.
- Жақсы –
жаман.
-
Топ-топ-топ.
-Ия.
|