Оқушылар тарихи және мәдени
интерьер бұйымдары туралы түсінігін, және оған не жататындығын,
қандай аспектілер арқылы анықтауға болатыны туралы
талқыланады. Заманауи интерьер
бұйымдарын төмендегі сұрақтары арқылы
талқылаймыз:
-
Заманауи интерьер
бұйымдарына атаңыз және неліктен бұл заттарды заманауи деп
атаймыз?
-
Бұл бұйымдар қазіргі қазақ
қоғамына қаншалықты тән екенін анықтаңыз;
-
Қандай қазақтың ұлттық
бұйымдары қазіргі заманға белгілі және қолданысқа
ие?
-
Тарихи және мәдени бұйымдардың
дамуына нелер әсер етеді?
-
Бұйымдардың орындалу
технологиялары қандай?
Топтарда басқа елдердің мәдени
аспектілерін, интерьер стилдерінің ерекшеліктерін
талқыланады.
Өнер мен мәдениеттерде жалпы
аспектілері немесе интерьер стильдерін
салыстырады.
Оқушыларға қазіргі заманауи
стильдің 9 түрін атап, ерекшеліктері
талқыланады
1 «Өтпелі» стиль 6 Голливудтік
стиль
2 Фахверг стилі 7
Хюгге
3 Теңіз
стиль8 Mid-Century
стилі
4 Ваби- Саби 9 Бекстейдж
стилі
5 Порше
стилі
Оқушыларға интерьерлік
бұйымдар көрсетіледі
1-Тапсырма.
Ойлау дағдыларының
деңгейі:білу және
түсіну
«Бейнефильмдерді көру және
талқылау» тәсілі арқылы интерьер
стильдерінің ерекшеліктеріне қарай АКТ-ны, түрлі дерек көздерін
пайдалану арқылы сипаттаңыз
Интерьер
стильдері
|
Сипаттамасы
|
Қолданылған
материалдар
|
Этностиль
|
|
|
Готикалық
|
|
|
Заманауи
|
|
|
Классикалық
|
|
|
Бағалау
критерийі:
-Интерьер туралы түсінігін
анықтайды
-Интерьер бұйымдарын
дайындауда заманауи және дәстүрлі емес материалдарды тиімді
қолданады
-Материалдарға өздігінен
таңдау жасайды
Дескриптор:
-
Интерьер стильдеріне сипаттама
береді
-
Стильдердің ерекшеліктерін
ашады
-
Қолданылған материалдарды
анықтайды
ҚБ: «Бағдаршам»
тәсілі
Сергіту
сәті
2-Тапсырма.
Ойлау дағдыларының
деңгейі:білу және
түсіну
«СТО»
әдісі. Бос бөлмені интерьерге
арналған сәндік бұйымдарды 2D және 3D форматтағы бұйымдар
арқылы толықтырыңыз
Бөлме интерьері
суреттері
|
Лампа , айналар, картиналар,
паннолар, құмыралар, вазалар, перделер, дивандар, орындықтар, әр
түрлі жиһаздар т.б
|
Бағалау
критерийі:
-Суретте берілген интерьер
стильдеріне қарай 2D және 3D форматтағы бұйымдармен
толықтырады.
Дескриптор:
-
Берілген суреттегі интерьер
стильдерін анықтайды
-
Берілген сурет қиындыларын
интерьер стиліне сәйкестендіреді.
-
Интерьер стиліне сәйкес 2D
және 3D бұйымдарының сурет қиындыларын
орналастырады.
ҚБ:
«2 жұлдыз, 1 тілек» ( топ
бірін-бірі)
Жұптық
тапсырма
Тапсырма:
Топтарда оқушылар өзге
елдердің (мысалы: Қырғыз, Орыс халқы, Өзбек, Түрік) мәдениетіне тән
және Қазақтың ұлттық интерьер бұйымдарының ұқсастықтары мен
ерекшеліктерін суреттейтін постер немесе коллаж дайындайды. Әрбір
топ әртүрлі елдерді таңдауы тиіс. Оқушылар бір бірінің жұмыстарын
өзара бағалау жүргізеді.
Тапсырманы орындау
критерийлерін оқушылар өздері құрастыруын
сұраймын.
Топ жұмыстарының нәтижелерін
талқылау. Оқушылар бір бірінің жұмыстарын
талдайды.
|