Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Тексерілді:Қысқа мерзімді жоспар. Пәні: Биология
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Жасушадағы зат және энергия алмасу
Мектеп: №12 С.Сейфуллин
Күні: 29.11.17ж
Мұғалімнің аты - жөні: Сыдықова А
Сынып: 10ә
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Жасушадағы зат және энергия алмасу. Зат алмасу реакцияларының катализдік сипаты.Пластикалық алмасу.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:
Метоболизмнің тірі ағзалар үшін маңызын, пластикалық алмасудың жүру барысы мен ағза үшін маңызын түсіну.
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
тақырыпты қайталап, зат алмасу, оның кезеңдері туралы мағлұмат алып, талдап айта алады.
Оқушылардың басым бөлігі:
Пластикалық алмасудың мәні мен оның жүру барысы туралы кластер жасап талдай алады.
Кейбір оқушылар:
Пластикалық алмасудың тірі ағзалар үшін маңызына эсе жазады.
Бағалау критерийлері:
тақырыпты қайталап, зат алмасу, оның кезеңдері туралы мағлұмат алып, талдап айта алады.Пластикалық алмасудың мәні мен оның жүру барысы туралы кластер жасап талдай алады. Пластикалық алмасудың тірі ағзалар үшін маңызына эсе жазады.
Тілдік мақсаттар:
Термин сөздердің дұрыс жазылуы мен айтылуын қадағалау.Метаболизм, катаболизм, анаболизм,
Құндылықтарға баулу:
Индустрияландыру мен инновацияларғанегізделгенэкономикалықөсуЭкономикалықөсу – бұлбіздіңеңмаңыздыміндетіміз, Қазақстанныңөңірлікжәнежаһандықбәсекегеқабілеттілігіосығантікелейбайланысты.Біздіңбастыміндетіміз – өндірісті, білім мен ғылымдыбіріктіру, инновациялық-индустриялықкластерлердідамыту. Сондықтанеліміздеғылымсаласыныңшешушіреформалары, білім беру жүйесінжаңғыртужүргізілуде, техникалықжәнекәсібимамандардыдаярлаудыңжаңатиімдіжүйесіжасалды
Пәнаралық байланыс:
Өсімдіктану, жануартану, микология
Алдыңғы білім:
Вирустық аурулар
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын орнату.Мұғалім оқушыларды түсті жетондар арқылы топқа бөледі. Ноутбукпен тренинг өткізу. «Дұрыс тұжырымдаманы тап» әдісі1.АИВ Вирусы 1970 жылдан бастап белгілі.2.Нуклеин қышқылы мен нәруызды спора қаптайды3.АИВ организмнен тыс ортада тіршілік етеді.4.Житс ауа тамшылары, түшкіру, жөтелу, арқылы жұғады.5.АИВ –лимфоциттер, макрофагтар, дендридті жасушаларды зақымдайды.
Ноутбук
Тапсырма сұрақтары
Сабақтың ортасы
Әртүрлі ағзалардың зат алмасу ерекшеліктерітуралы электронды оқулықтан ақпарат көрсету, мағлұмат беру.Топ бойынша оқушыларға кластер құруға тапсырма беру1-топ. Зат алмасу, катаболизм2-топ Анаболизм3-топ. Катаболизм және анаболизм арасындағы энергия алмасуОқушылар топ болып жасаған кластерлерін басқа топтарға көрсетіп, түсіндіреді.
Биологиялық диктантМетоболизм ...................... және ....................... болып ............ бөлінеді. Катаболизм процесі кезінде ....................... заттар түзіледі, ал анаболизм кезінде ................. синтезделеді.Оқулықтағы 128 беттегі кестені толтыру Энергияның өзгеруі қандай заңдылыққа негізделген. Түсініктеме беру.Үйге тапсырма: 20-тақырыпты қайталау. Негізгі термин сөздерге анықтама беру.
Термин сөздер
Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Катаболизм мен анаболизм процестері туралы венн диаграммасын құрастыру.
Оқушылардың сабақтың барысы туралы пікірін стикерге жаздыру, кері байланыс жазбаларын жинақтау.
Мен түсіндім --
Менің білгім келеді --
Мен үшін қиын болды --
Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережесіАКТ-мен байланыс, Құндылықтарға байланыс.
Сабақ бойынша рефлексия
Бүгінгі сабақта белсенді оқу үдерісі байқалды ма?
Сабақтың тиімді тұстары:
Сабақтың сәтсіз тұстары:
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз