Ашық сабақ. Зат есім.

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ. Зат есім.

Материал туралы қысқаша түсінік
Зат есім туралы айту. Зат есім не енін
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім

Салт – дәстүр және ауыз әдебиеті”

Пәні:

Қазақ тілі

Күні:


Педагогтің аты-жөні:

Шоканова М.Т.

Сынып: 2

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Зат есім.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.4.2.3 Сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) ажырату;

2.2.3.1 - мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру

Сабақтың мақсаты

Зат есімдерді тауып, сұрақ қою

Өлең мазмұны бойынша сұрақ тар қою

Құндылық

Ұлттық мирасты, мәдениетті дәріптеу

Сабақ барысы

Сабақтың

кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық ахуал орнату.

Қол алысып қане біз,

Достасайық бәріміз.

Айтарым бар сендерге,

Тез тұрыңдар шеңберге.

Қандай жақсы бір тұру,

Достарменен бір жүру!

Оқушылар сабаққа назар аударады.


Өлең жолдарын қимыл арқылы қайталайды.


Слайд


Сабақтың ортасы

















Үй тапсырмасын тексеру

9 –жаттығу 44 –бет

Өткенді қайталайық!

«Ой қозғау» әдісі

Сөздерге сұрақ қойып тақырыпты ашады.


Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау. Ережені үйрету

1-тапсырма

Ұжымдық жұмыс

«Біліміңді қолдан» әдісі

Өлеңді оқы.

Өлең не туралы?

Өлең мазмұны бойынша сұрақ құрастырыңдар.

ЕББҚ

Өлең не туралы?

Талқылау сұрақтары:

Адамға қатысты сөздерге қандай сұрақ қойылады?

Көп нүкте орнына қажетті сөздерді қояды. Көшіріп жазады.




Дұрыс жауапты табады, өткенді қайталайды.








Оқушылар берілген сөздерді таңдап, сол сұраққа жауап береді.Астындағы әріпті ашады.









1. өлеңнің мазмұнын әңгімелейді

2.өлең мазмұны бойынша сұрақ құрастырады

3.қарамен жазылған сөздерге сұрақ қояды

Дескриптор:

- көп нүктенің орнына керекті сөзді қойып жазады- 1балл


«Домбыра» әдісі арқылы бағалау







Мадақтау

Мадақтау

Жарайсың!,

Керемет!

Жақсы!

Талпын!



Дескриптор:

-өлеңнің мазмұнын әңгімелейді(1б)

-өлең мазмұны бойынша сұрақ құрастырады(1б)

-қарамен жазылған сөздерге сұрақ қояды(1б)

























Оқулық

10–жаттығу

45-бет


















Сергіту сәті

2 минут

2- тапсырма

Ұжымдық жұмыс

«Кесте» әдісі

Кестені толтыр


ЕББҚ

Тапсырман орындауда қолдау көрсету

Талқылау сұрақтары:

Жануарларға қатысты сөздерге қандай сұрақ қойылады?


«Жаңбыр» жаттығуы

  • Жаңбыр сіркірей бастады.(алақан)

  • Жаңбыр жауа түсті.(иық)

  • Жаңбыр үдете түсті(тізе)

  • Жаңбыр қатты жауды.(аяқ)

  • Жаңбыр қайтадан сіркірей бастады(алақан)


1. кім? сұрағына жауап беретін сөздерді жазады

2. не? сұрағына жауап беретін сөздерді жазады

3. кімдер? сұрағына жауап беретін сөздерді жазады

4. нелер? сұрағына жауап беретін сөздерді жазады












Жаңбырдың жаууына байлынысты қимыл –қозғалысты жасайды


«Комментарий» арқылы

Дескриптор:

-кім? сұрағына жауап беретін сөздерді жазады(1б)

- не? сұрағына жауап беретін сөздерді жазады(1б)

- кімдер? сұрағына жауап беретін сөздерді жазады(1б)

- нелер? сұрағына жауап беретін сөздерді жазады(1б)

«Басбармақ» арқылы

Оқулық

11–жаттығу

45-бет












Әртүрлі түстегі суреттер




10 мин







3 – тапсырма

Жұптық жұмыс

«Көршіңмен әңгімелес» әдісі

Өлеңді рөлге бөліп оқыңдар.

Зат есімдерді тап, оларға сұрақ қой.


ЕББҚ

Тапсырман орындауда қолдау көрсету

Талқылау сұрақтары:

Жануарларға қатысты сөздерге қандай сұрақ қойылады?

1. өлеңді рөлге бөліп оқиды

2.өлеңдегі зат есімдерге сұрақ қояды


«Отшашу» арқылы бір-ірін бағалау

Дескриптор:

-өлеңді рөлге бөліп оқиды(1б)

-өлеңдегі зат есімдерге сұрақ қояды(1б)

Оқулық

12 –жаттығу 45,46-бет




Топтық жұмыс

1 топ

2 топ

3 топ

1 топ оқушылары сөздердің ішінен зат есімді тауып жазады.






2 топ оқушылар зат есімдерді сұрағымен сәйкестендіреді.









2 топ оқушылар зат есім туралы білетіндерін жазады.















Мадақтау

Мадақтау

Жарайсың!,

Керемет!

Жақсы!

Талпын!


Ламинатты а4 форматты беттер
















Сабақтың соңы

Рефлек

сия


«Бекіту» Платформа

«Принтер»арқылы кері байланыс алу

Бүгінгі сабақта не үйрендің?

Сен үшін не қиын болды?

Саған қандай тапсырма қызықты болды?

Сұрақтардың жауабын стикерге жаз.Жауабыңды оқы және білім банкасына сал.

«Критериалды бағалу» парақшасы арқылы (Бағалау) «Домбыра» әдісі

Бүгінгі сабақты толық түсіндім (9,10 )

Бүгінгі сабақты түсіндім, сұрағым бар(7,8 )

Бүгінгі сабақты түсінбедім

(5,6 )

Үйге тапсырма

13 –жаттығу 46 -бет

Оқушы мұғалім қойған сұрақтарға жауап жазады




Бүгінгі сабақтан алған білімдерін сабақ бойына орындаған тапсырмасының нәтижесіне қарай жинаған жұлдыздарын санап, анықтайды.


Мадақтау

Жарайсың!,

Керемет!

Жақсы!

Тапын!






















https://www.educaplay.com/learning-resources/17713400-87.html



































Кім ?

Не?

Кімдер?

Нелер?


























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
31.05.2025
166
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі