Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мектеп

    «Волгодоновка ауылының ЖОББМ»КММ

    Сынып:

    2 «Б» Қатысқандар саны: 15 қатыспағандар саны:0

    Пән:

    Қазақ тілі

    Күні:

    17.02.2023ж

    Мұғалімнің

    аты- жөні:

    Байманова Гульсина Сабырбековна

    Бөлім:

    Салт дәстүр және ауыз әдебиеті


    Сабақтың тақырыбы

    Ұлтымыздың салт – дәстүрін білгенің жөн. Зат есім (ат қою)

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    2.1.5.1 аудио бейнежазба мазмұны туралы өз ойын білдіру

    2.4.2.3 сөз таптарын (, сын есім, сан есім, етістік) ажырату

    2.1.2.1 мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау



    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: зат есім ажырата алады;

    Көптеген оқушылар: Мәтіннен зат есімді тауып , сұрақ қоя алады;

    Кейбір оқушылар:Сөз таптарын іріктей алады.


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    1 минут










    2минут









    5минут








    Ұйымдастыру кезеңі

    -Сәлеметсіздер ме, балалар, бүгін бізде ерекше сабақ, біздің сабағымызға қонақтар келіп отыр. Қонақтарға бүгінгі қазақ тілі сабағымызға «Қош келдіңіздер» дей отырып, алдымен сәлемдесіп алайық.

    Қайырлы таң,Алтын күн!

    Қайырлы таң,Жер ана!

    Қайырлы таң,Ұстаздар!

    Қайырлы таң,достарым!

    Сіздерді көрсем қуанам.


    Оқушыларды топқа бөлу.

    Жұмыртқа таңдау арқылы топқа бөлінеді.

    1-топ Зат есім

    2-топ Сын есім

    3-топ Етістік


    «Wordwall» әдісі арқылы

    Cабағымызды бастамас бұpын

    «Кім жүйрік?» ойыны

    1.Түбір сөз деген не?

    2.Қосымша деп нені айтамыз?

    3.Қосымшаның неше түрі бар?

    4.Жұрнақ деген не?

    5.Жалғау деген не?

    6.Мағыналары жуық, дыбысталуы әр түрлі сөздерді қалай айтамыз?

    7.Мағынасы қарама қарсы сөздерді қалай атаймыз?

    8. Омоним дегеніміз не?

    9.Ащы,қалың,ұзын ,жақсы сөздерінің антонимдерін ата.

    Бір – бірімен, мұғаліммен амандасады











    Топқа бөліну








    Сұрақтарға жауап беру арқыл тауықтың жұмыртқасын жинайды.



















    «Мадақ сөздері»

    Өте жақсы!

    Жарайсын!

    Жақсы!

    Талпын!


    Смайликтер тарату арқылы бағалау жүргізіледі.










    Жұмыртқадағы берілген сөздер арқылы топқа бөлінеді.







    Тауықтың суреті және жұмыртқалар





    Сабақтың ортасы

    3 минут

















    5 минут









    5 минут








    10 минут






























    4 минут


















    2 минут








    3 минут















    3 минут


















    Сабақтың соңы

    2 минут






    Кері байланыс





    Берілген ребусты шешу арқылы, біз бүгінгі сабақтың тақырыбын ашамыз.

    - Ендеше, ребусты шешіп көрейік.








    -Жаpайcыңдаp, балалар қандай сөз шықты?

    Зат есім.

    - Олай болса, бүгінгі сабағымызда біз

    «Зат есім» сөз табымен танысамыз.



    Сабақ мақсатымен таныстыру.



    Зат есім туралы бейнеролик көрсету. IMektep


    Ережемен жұмыс

    Заттың атын білдіретін сөздерді зат есім дейміз. Зат есімге кім? кімдер? не? нелер? деген сұраққа жауап береді.

    Оқушыларға видеоролик туралы өз ойларын айтқызу .


    Топтық жұмыс. «Аквариум әдісі»

    1-топ. Кім?

    2- топ.Не?

    3- топ. Кімдер?

    Сұрақтарына сөздер жазады



    Оқулықпен жұмыс

    «Болжау» әдісі арқылы «Ат қою» мәтіннің тақырыбына қарап, оның мазмұнын болжау.

    ТЖ

    6-жаттығу . Мәтінді түсініп оқы.

    Мәтін мазмұны бойынша бір – біріне сұрақ қою.

    Мәтіннен кім? не ? деген сүрақтарға жауап беретін сөздерді тап.

    Мәтінге ат қояды.

    «Базарлық ,Сыйлық» сөздерінің мағынасын ашады.

    1)Тұмар анасымен қайда келді?

    2) Олар не сатып алды?

    3) Атасы мен әжесіне базарлыққа не әкелді?

    4) Атасы қандай бата берді?

    Дескриптор:

    1.Мәтінді мазмұндайды;

    2.Мәтін бойынша cұpақтаp дайындайды;

    3.Мәтін ішінен кім? не? сұрақтарына жауап беретін сөздерді табады





    7-жаттығу . Өлеңді көшіріп жаз.

    Тақтамен жұмыс.

    Өлеңнен зат есімдерді тап.

    Өлеңде бала неге күлді депе ойлайсың?

    «Қозым», -дейді мені апам,

    «Қозым»,-дейді мені атам

    Сөздеріне күлемін

    Қозы емеспін , білемін



    Қалай ойлайсыңдар, ата –аналарың сендерді еркелеткенде неліктен ботам, құлыным, құлыншағым деп айтады? Өз ойларыңмен бөлісіңдер.


    Дескриптор:

    1.Өлеңді сауатты, көркем етіп көшіріп жазады;

    2.Зат есімдерді табады.



    Сергіту сәті

    «Қасық биі»



    Топтық жұмыс

    «Қарындаш жинау» әдісі


    1-топ. Зат есімге байланысты сөздер жинайды

    2- топ.Сын есімге байланысты сөздер жинайды

    3- топ. Етістікке байланысты сөздер жинайды


    8 – жаттығу. «Тапқыр, әрі жылдам» әдісі.

    -Балалар оңнан солға қарай оқысы да, солдан оңға қарай оқысақ та өзгермейтін сөздерді табайық.







    Қ




    Қ

    Қ




    Қ

    Қ




    Қ

    Қ




    Қ

    К




    К

    Қазақ,қызық.қырық,қалақ,кесек,кезек.

    Дескриптор:

    Оңнан солға қарай оқысы да, солдан оңға қарай оқысақ та өзгермейтін сөздерді табады.




    - Балалар, сабағымыздың аяқталуына аз уақыт қалды?.

    - Сабағымыздың мақсатын есімізге түсірейікші.

    - Осы мақсатқа жеттік пе?

    - Бүгінгі сабақта қандай жұмыстар атқардық? 

    -Қандай сөз табымен таныстық?(Зат есім)

    -Зат есімнің сұрақтарын еске түсіре кетейікші?

    -Адамға байланысты сөздерге қандай сұрақтар қойылады?

    -Заттарға, жан-жануарларға байланысты сөздерге қандай сұрақтар қойылады?



    Кері байланыс

    «Қолсағат» әдісі (Бағалау)

    Бүгінгі сабақты толық түсіндім (9,10 )

    Бүгінгі сабақты түсіндім, сұрағым бар(7,8 )

    Бүгінгі сабақты түсінбедім(5,6 )





    -Үй тапсырмасы: 44-бет

    9-жаттығу.Ереже жаттау.


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Байманова Гульсина Сабырбековна
    03 Сәуір 2023
    328
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ. "Зат есім" 2- сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ. "Зат есім" 2- сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    қазақ тілі пәні бойынша ашық сабақ.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мектеп

    «Волгодоновка ауылының ЖОББМ»КММ

    Сынып:

    2 «Б» Қатысқандар саны: 15 қатыспағандар саны:0

    Пән:

    Қазақ тілі

    Күні:

    17.02.2023ж

    Мұғалімнің

    аты- жөні:

    Байманова Гульсина Сабырбековна

    Бөлім:

    Салт дәстүр және ауыз әдебиеті


    Сабақтың тақырыбы

    Ұлтымыздың салт – дәстүрін білгенің жөн. Зат есім (ат қою)

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    2.1.5.1 аудио бейнежазба мазмұны туралы өз ойын білдіру

    2.4.2.3 сөз таптарын (, сын есім, сан есім, етістік) ажырату

    2.1.2.1 мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау



    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: зат есім ажырата алады;

    Көптеген оқушылар: Мәтіннен зат есімді тауып , сұрақ қоя алады;

    Кейбір оқушылар:Сөз таптарын іріктей алады.


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    1 минут










    2минут









    5минут








    Ұйымдастыру кезеңі

    -Сәлеметсіздер ме, балалар, бүгін бізде ерекше сабақ, біздің сабағымызға қонақтар келіп отыр. Қонақтарға бүгінгі қазақ тілі сабағымызға «Қош келдіңіздер» дей отырып, алдымен сәлемдесіп алайық.

    Қайырлы таң,Алтын күн!

    Қайырлы таң,Жер ана!

    Қайырлы таң,Ұстаздар!

    Қайырлы таң,достарым!

    Сіздерді көрсем қуанам.


    Оқушыларды топқа бөлу.

    Жұмыртқа таңдау арқылы топқа бөлінеді.

    1-топ Зат есім

    2-топ Сын есім

    3-топ Етістік


    «Wordwall» әдісі арқылы

    Cабағымызды бастамас бұpын

    «Кім жүйрік?» ойыны

    1.Түбір сөз деген не?

    2.Қосымша деп нені айтамыз?

    3.Қосымшаның неше түрі бар?

    4.Жұрнақ деген не?

    5.Жалғау деген не?

    6.Мағыналары жуық, дыбысталуы әр түрлі сөздерді қалай айтамыз?

    7.Мағынасы қарама қарсы сөздерді қалай атаймыз?

    8. Омоним дегеніміз не?

    9.Ащы,қалың,ұзын ,жақсы сөздерінің антонимдерін ата.

    Бір – бірімен, мұғаліммен амандасады











    Топқа бөліну








    Сұрақтарға жауап беру арқыл тауықтың жұмыртқасын жинайды.



















    «Мадақ сөздері»

    Өте жақсы!

    Жарайсын!

    Жақсы!

    Талпын!


    Смайликтер тарату арқылы бағалау жүргізіледі.










    Жұмыртқадағы берілген сөздер арқылы топқа бөлінеді.







    Тауықтың суреті және жұмыртқалар





    Сабақтың ортасы

    3 минут

















    5 минут









    5 минут








    10 минут






























    4 минут


















    2 минут








    3 минут















    3 минут


















    Сабақтың соңы

    2 минут






    Кері байланыс





    Берілген ребусты шешу арқылы, біз бүгінгі сабақтың тақырыбын ашамыз.

    - Ендеше, ребусты шешіп көрейік.








    -Жаpайcыңдаp, балалар қандай сөз шықты?

    Зат есім.

    - Олай болса, бүгінгі сабағымызда біз

    «Зат есім» сөз табымен танысамыз.



    Сабақ мақсатымен таныстыру.



    Зат есім туралы бейнеролик көрсету. IMektep


    Ережемен жұмыс

    Заттың атын білдіретін сөздерді зат есім дейміз. Зат есімге кім? кімдер? не? нелер? деген сұраққа жауап береді.

    Оқушыларға видеоролик туралы өз ойларын айтқызу .


    Топтық жұмыс. «Аквариум әдісі»

    1-топ. Кім?

    2- топ.Не?

    3- топ. Кімдер?

    Сұрақтарына сөздер жазады



    Оқулықпен жұмыс

    «Болжау» әдісі арқылы «Ат қою» мәтіннің тақырыбына қарап, оның мазмұнын болжау.

    ТЖ

    6-жаттығу . Мәтінді түсініп оқы.

    Мәтін мазмұны бойынша бір – біріне сұрақ қою.

    Мәтіннен кім? не ? деген сүрақтарға жауап беретін сөздерді тап.

    Мәтінге ат қояды.

    «Базарлық ,Сыйлық» сөздерінің мағынасын ашады.

    1)Тұмар анасымен қайда келді?

    2) Олар не сатып алды?

    3) Атасы мен әжесіне базарлыққа не әкелді?

    4) Атасы қандай бата берді?

    Дескриптор:

    1.Мәтінді мазмұндайды;

    2.Мәтін бойынша cұpақтаp дайындайды;

    3.Мәтін ішінен кім? не? сұрақтарына жауап беретін сөздерді табады





    7-жаттығу . Өлеңді көшіріп жаз.

    Тақтамен жұмыс.

    Өлеңнен зат есімдерді тап.

    Өлеңде бала неге күлді депе ойлайсың?

    «Қозым», -дейді мені апам,

    «Қозым»,-дейді мені атам

    Сөздеріне күлемін

    Қозы емеспін , білемін



    Қалай ойлайсыңдар, ата –аналарың сендерді еркелеткенде неліктен ботам, құлыным, құлыншағым деп айтады? Өз ойларыңмен бөлісіңдер.


    Дескриптор:

    1.Өлеңді сауатты, көркем етіп көшіріп жазады;

    2.Зат есімдерді табады.



    Сергіту сәті

    «Қасық биі»



    Топтық жұмыс

    «Қарындаш жинау» әдісі


    1-топ. Зат есімге байланысты сөздер жинайды

    2- топ.Сын есімге байланысты сөздер жинайды

    3- топ. Етістікке байланысты сөздер жинайды


    8 – жаттығу. «Тапқыр, әрі жылдам» әдісі.

    -Балалар оңнан солға қарай оқысы да, солдан оңға қарай оқысақ та өзгермейтін сөздерді табайық.







    Қ




    Қ

    Қ




    Қ

    Қ




    Қ

    Қ




    Қ

    К




    К

    Қазақ,қызық.қырық,қалақ,кесек,кезек.

    Дескриптор:

    Оңнан солға қарай оқысы да, солдан оңға қарай оқысақ та өзгермейтін сөздерді табады.




    - Балалар, сабағымыздың аяқталуына аз уақыт қалды?.

    - Сабағымыздың мақсатын есімізге түсірейікші.

    - Осы мақсатқа жеттік пе?

    - Бүгінгі сабақта қандай жұмыстар атқардық? 

    -Қандай сөз табымен таныстық?(Зат есім)

    -Зат есімнің сұрақтарын еске түсіре кетейікші?

    -Адамға байланысты сөздерге қандай сұрақтар қойылады?

    -Заттарға, жан-жануарларға байланысты сөздерге қандай сұрақтар қойылады?



    Кері байланыс

    «Қолсағат» әдісі (Бағалау)

    Бүгінгі сабақты толық түсіндім (9,10 )

    Бүгінгі сабақты түсіндім, сұрағым бар(7,8 )

    Бүгінгі сабақты түсінбедім(5,6 )





    -Үй тапсырмасы: 44-бет

    9-жаттығу.Ереже жаттау.


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Презентация 3 сынып
    03.04.2023
    328
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Байманова Гульсина Сабырбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации