Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ. "Зат есім" 2- сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектеп |
«Волгодоновка ауылының ЖОББМ»КММ |
|
Сынып: |
2 «Б» Қатысқандар саны: 15 қатыспағандар саны:0 |
|
Пән: |
Қазақ тілі |
|
Күні: |
17.02.2023ж |
|
Мұғалімнің аты- жөні: |
Байманова Гульсина Сабырбековна |
|
Бөлім: |
Салт дәстүр және ауыз әдебиеті |
|
Сабақтың тақырыбы |
Ұлтымыздың салт – дәстүрін білгенің жөн. Зат есім (ат қою) |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.1.5.1 аудио бейнежазба мазмұны туралы өз ойын білдіру 2.4.2.3 сөз таптарын (, сын есім, сан есім, етістік) ажырату 2.1.2.1 мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: зат есім ажырата алады; Көптеген оқушылар: Мәтіннен зат есімді тауып , сұрақ қоя алады; Кейбір оқушылар:Сөз таптарын іріктей алады. |
|
|
Сабақтың барысы |
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 1 минут 2минут 5минут |
Ұйымдастыру кезеңі -Сәлеметсіздер ме, балалар, бүгін бізде ерекше сабақ, біздің сабағымызға қонақтар келіп отыр. Қонақтарға бүгінгі қазақ тілі сабағымызға «Қош келдіңіздер» дей отырып, алдымен сәлемдесіп алайық. Қайырлы таң,Алтын күн! Қайырлы таң,Жер ана! Қайырлы таң,Ұстаздар! Қайырлы таң,достарым! Сіздерді көрсем қуанам. Оқушыларды топқа бөлу. Жұмыртқа таңдау арқылы топқа бөлінеді. 1-топ Зат есім 2-топ Сын есім 3-топ Етістік «Wordwall» әдісі арқылы Cабағымызды бастамас бұpын «Кім жүйрік?» ойыны 1.Түбір сөз деген не? 2.Қосымша деп нені айтамыз? 3.Қосымшаның неше түрі бар? 4.Жұрнақ деген не? 5.Жалғау деген не? 6.Мағыналары жуық, дыбысталуы әр түрлі сөздерді қалай айтамыз? 7.Мағынасы қарама қарсы сөздерді қалай атаймыз? 8. Омоним дегеніміз не? 9.Ащы,қалың,ұзын ,жақсы сөздерінің антонимдерін ата. |
Бір – бірімен, мұғаліммен амандасады Топқа бөліну Сұрақтарға жауап беру арқыл тауықтың жұмыртқасын жинайды. |
«Мадақ сөздері» Өте жақсы! Жарайсын! Жақсы! Талпын! Смайликтер тарату арқылы бағалау жүргізіледі. |
Жұмыртқадағы берілген сөздер арқылы топқа бөлінеді. Тауықтың суреті және жұмыртқалар |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 3 минут 5 минут 5 минут 10 минут 4 минут 2 минут 3 минут 3 минут Сабақтың соңы 2 минут Кері байланыс |
Берілген ребусты шешу арқылы, біз бүгінгі сабақтың тақырыбын ашамыз. - Ендеше, ребусты шешіп көрейік. -Жаpайcыңдаp, балалар қандай сөз шықты? Зат есім. - Олай болса, бүгінгі сабағымызда біз «Зат есім» сөз табымен танысамыз. Сабақ мақсатымен таныстыру. Зат есім туралы бейнеролик көрсету. IMektep Ережемен жұмыс Заттың атын білдіретін сөздерді зат есім дейміз. Зат есімге кім? кімдер? не? нелер? деген сұраққа жауап береді. Оқушыларға видеоролик туралы өз ойларын айтқызу . Топтық жұмыс. «Аквариум әдісі» 1-топ. Кім? 2- топ.Не? 3- топ. Кімдер? Сұрақтарына сөздер жазады Оқулықпен жұмыс «Болжау» әдісі арқылы «Ат қою» мәтіннің тақырыбына қарап, оның мазмұнын болжау. ТЖ 6-жаттығу . Мәтінді түсініп оқы. Мәтін мазмұны бойынша бір – біріне сұрақ қою. Мәтіннен кім? не ? деген сүрақтарға жауап беретін сөздерді тап. Мәтінге ат қояды. «Базарлық ,Сыйлық» сөздерінің мағынасын ашады. 1)Тұмар анасымен қайда келді? 2) Олар не сатып алды? 3) Атасы мен әжесіне базарлыққа не әкелді? 4) Атасы қандай бата берді? Дескриптор: 1.Мәтінді мазмұндайды; 2.Мәтін бойынша cұpақтаp дайындайды; 3.Мәтін ішінен кім? не? сұрақтарына жауап беретін сөздерді табады 7-жаттығу . Өлеңді көшіріп жаз. Тақтамен жұмыс. Өлеңнен зат есімдерді тап. Өлеңде бала неге күлді депе ойлайсың? «Қозым», -дейді мені апам, «Қозым»,-дейді мені атам Сөздеріне күлемін Қозы емеспін , білемін Қалай ойлайсыңдар, ата –аналарың сендерді еркелеткенде неліктен ботам, құлыным, құлыншағым деп айтады? Өз ойларыңмен бөлісіңдер. Дескриптор: 1.Өлеңді сауатты, көркем етіп көшіріп жазады; 2.Зат есімдерді табады. Сергіту сәті «Қасық биі» Топтық жұмыс «Қарындаш жинау» әдісі 1-топ. Зат есімге байланысты сөздер жинайды 2- топ.Сын есімге байланысты сөздер жинайды 3- топ. Етістікке байланысты сөздер жинайды 8 – жаттығу. «Тапқыр, әрі жылдам» әдісі. -Балалар оңнан солға қарай оқысы да, солдан оңға қарай оқысақ та өзгермейтін сөздерді табайық.
Қазақ,қызық.қырық,қалақ,кесек,кезек. Дескриптор: Оңнан солға қарай оқысы да, солдан оңға қарай оқысақ та өзгермейтін сөздерді табады.
- Балалар, сабағымыздың аяқталуына аз уақыт қалды?. - Сабағымыздың мақсатын есімізге түсірейікші. - Осы мақсатқа жеттік пе? - Бүгінгі сабақта қандай жұмыстар атқардық? -Қандай сөз табымен таныстық?(Зат есім) -Зат есімнің сұрақтарын еске түсіре кетейікші? -Адамға байланысты сөздерге қандай сұрақтар қойылады? -Заттарға, жан-жануарларға байланысты сөздерге қандай сұрақтар қойылады?
Кері байланыс «Қолсағат» әдісі (Бағалау) Бүгінгі сабақты толық түсіндім (9,10 ) Бүгінгі сабақты түсіндім, сұрағым бар(7,8 ) Бүгінгі сабақты түсінбедім(5,6 )
-Үй тапсырмасы: 44-бет 9-жаттығу.Ереже жаттау.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |