Материалдар / Ашық сабақ "Зат есім" 2-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Зат есім" 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
№472 бұйрықпен жасалған қысқа мерзімді сабақ жоспары. Сабақта жаңа технологиялар қорлданылған. яСаралау тапсырмасы берілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Ақпан 2022
325
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бөлімі:

Ұлтымыздың салт – дәстүрін білгенің жөн

Педагогтің аты-жөні:

Аметова Айнур Жунисовна

Күні:

16.02.2022

Сыныбы: 2a

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Зат есім

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

2.2.3.1 - мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру

2.4.2.2 – көптік жалғауларын дұрыс қолдану

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар: көптік жалғауларын дұрыс қолдана алады;

Көптеген оқушылар: мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыруды біледі;

Кейбір оқушылар: мәтіннің мазмұнын болжа

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин.


Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру.

«Ширату сұрақтары»

-Кім? сұрағына жауап беретін сөздерді атаңдар

-Не? сұрағына жауап беретін сөздерді атаңдар

-Заттың көп екенін білдіретін сөздерге қандай сұрақ қойылады?

-Сөз таптарына нелер жатады?

Оқушылар қайталап айтады.

Қимылдар жасайды.

«Тамаша! Керемет! Өте жақсы!»

Өлең













Сұрақтар

Сабақтың ортасы

30 мин.



6-тапсырма:

Мәтіннің тақырыбына қарап, мазмұнын болжауды тапсырамын.

Ережені оқытамын.

7-тапсырма:

Өлеңді көшіріп жазады.

-Өлеңде неге бала күледі?

-Қалай ойлайсыңдар, ата аналарың сендерді еркелеткенде неліктен ботам, құлыным, құлыншағым деп атайды?

8-тапсырма:

Ауызша жеке орындауды тапсырмын.

Оңнан солға қарай оқыса да, оңға қарай оқыса да өзгермейтін сөздерді табыңдар.

Саралау тапсырмасы

*Сөйлемнен зат есімді тап.

Мақта құнарлы топырақта өседі.

*Сөйлемнен қимылды білдіретін сөзді тап.

Балалар өзенге шомылды.

*Берілген зат есімдерге көптік жалғауын жалғап жаз.

Көгершін, лақ, алма, дәптер, бала.

Мәтіннің тақырыбына қарап, мазмұнын болжайды.

Ержемен танысады.



Ойларын ортаға салады.

Дескриптор:

- Мәтіннің мазмұнын божайды;

- Сұрақ қояды;

-Кім? Не? сұрағына жауап беретін сөздерді табады

Жалпы-3балл.


ҚБ 1-10 балл






Дескриптор:

- Сөйлемнен не? сұрағына жауап беретін сөзді табады;

- Сөйлемнен қимылды білдіретін сөзді табады;;

-Зат есімдерге дер, тар, лар, лер жалғауын жалғап жазады;

Жалпы-7балл.

2-сынып оқулығы

Дәптер









Тапсырмалар

Сабақтың соңы.

5 мин.

Рефлексия

-Бүгін не білдік?

-Не жаңалық болды?

-Қандай қиындық туындады?

-Тағы не білгің келеді?

Үйге: 9-жаттығу

Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін сөйлемдер арқылы тұжырымдайды.

«Тамаша! Керемет! Өте жақсы! Талпын!»

Кері байланыс


Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!