Сабақтың
басы
5
мин.
|
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
Алдыңғы білім мен жаңа
сабақты байланыстыру.
«Ширату
сұрақтары»
-Кім? сұрағына жауап беретін
сөздерді атаңдар
-Не? сұрағына жауап беретін
сөздерді атаңдар
-Заттың көп екенін білдіретін
сөздерге қандай сұрақ қойылады?
-Сөз таптарына нелер
жатады?
|
Оқушылар қайталап
айтады.
Қимылдар
жасайды.
|
«Тамаша! Керемет! Өте
жақсы!»
|
Өлең
Сұрақтар
|
Сабақтың
ортасы
30
мин.
|
№ 6-тапсырма:
Мәтіннің тақырыбына қарап,
мазмұнын болжауды тапсырамын.
Ережені
оқытамын.
№ 7-тапсырма:
Өлеңді көшіріп
жазады.
-Өлеңде неге бала
күледі?
-Қалай ойлайсыңдар, ата
аналарың сендерді еркелеткенде неліктен ботам, құлыным, құлыншағым
деп атайды?
№ 8-тапсырма:
Ауызша жеке орындауды
тапсырмын.
Оңнан солға қарай оқыса да,
оңға қарай оқыса да өзгермейтін сөздерді
табыңдар.
Саралау
тапсырмасы
*Сөйлемнен зат есімді
тап.
Мақта құнарлы топырақта
өседі.
*Сөйлемнен қимылды білдіретін
сөзді тап.
Балалар өзенге
шомылды.
*Берілген зат есімдерге көптік
жалғауын жалғап жаз.
Көгершін, лақ, алма, дәптер,
бала.
|
Мәтіннің тақырыбына қарап,
мазмұнын болжайды.
Ержемен
танысады.
Ойларын ортаға
салады.
|
Дескриптор:
-
Мәтіннің мазмұнын
божайды;
-
Сұрақ
қояды;
-Кім? Не? сұрағына жауап
беретін сөздерді табады
Жалпы-3балл.
ҚБ 1-10
балл
Дескриптор:
-
Сөйлемнен не? сұрағына жауап
беретін сөзді табады;
-
Сөйлемнен қимылды білдіретін
сөзді табады;;
-Зат есімдерге дер, тар, лар,
лер жалғауын жалғап жазады;
Жалпы-7балл.
|
2-сынып
оқулығы
Дәптер
Тапсырмалар
|
Сабақтың
соңы.
5 мин.
|
Рефлексия
-Бүгін не
білдік?
-Не жаңалық
болды?
-Қандай қиындық
туындады?
-Тағы не білгің
келеді?
Үйге:
9-жаттығу
|
Оқушылар өздерінің тақырып
бойынша оқып, зерделегенін сөйлемдер арқылы
тұжырымдайды.
|
«Тамаша! Керемет! Өте жақсы!
Талпын!»
|
Кері
байланыс
|