Материалдар / Ашық сабақ Зат есім 3 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Зат есім 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал бастауыш сынып ұстаздарына ҚМЖ - ны дұрыс жасай алуға үйрену үшін керек деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Желтоқсан 2020
357
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Қазақ тілі

Күні:

Сынып: 3 сынып

Мектеп: «№185 ЖББМ» КММ

Мұғалімнің аты-жөні: Капанова Н

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Ортақ тақырып

Өнер

Бөлім

2.Оқылым 3. Жазылым 4. Тілдік нормаларды сақтау

Бөлімше

2.3 Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар қою және жауап беру

3.4 Жазба жұмыстарын әртүрлі формада ұсыну

4.2 Грамматикалық нормаларды сақтау


Сабақ тақырыбы

Зат есім

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына сілтеме)

3.2.3.1 мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру;

3.3.4.1 мұғалімнің көмегімен сызба, график, кесте, фотосуреттер пайдаланып, мәтін (хат, шақыру, нұсқаулық) құрау/компьютерде теру;

3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар жасай алады:

Зат есімнің ережесін жатқа айтады және сұрақтарды қолданады, мысалдар ұсынады.

Мәтінді оқиды, түсіндіреді, мәтін желісімен сұрақтар құрады, жауап береді, зат есімді табады.

Оқушылардың көбі жасай алады:

Диалогқа қатысады, мұғалімнің көмегімен мақалдағы негізгі ойды анықтай алады.

Оқушылардың кейбірі жасай алады:

Берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп, ой қорытып, нұсқаулық арқылы хабарлама жасайды.

Ойлау дағдылары

Білу, Түсіну, Қолдану

Бағалау критерийлері

Ережені жатқа айтады және тыңдалған мəтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп, мəтінде жалпы не туралы айтылғанын түсінеді. Мәтінді оқиды, түсіндіреді, мәтін желісімен сұрақтар құрады, жауап береді, зат есімді табады.

Мұғалімнің көмегімен мақалдағы негізгі ойды анықтай алады және диалогқа қатысады.

Мәтін мазмұны бойынша пікір білдіреді, өз ойын дәлелдейді және досына жазбаша хабарламаны нұсқаулық арқылы құрады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады: Сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табады

Пәнге тән лексика мен терминология:

Бірегей – маңдайалды, таңдаулы. Қолқа салу – өтіну, сұрау

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Зат есім деген не?

Құндылықтарды дарыту

1. “Мәңгілік ел” идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” құндылығы қалыптасады.

2. Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында жылулық қарым- қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары қалыптасады және сындарлы көзқарас дамиды, қарым-қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады.

3. Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтейді, яғни академиялық адалдық принциптерін сақтайды.

4. Өмір бойы оқу, Қазастандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік дағдысы қалыптасады.

Пәнаралық байланыстар

Ой туындату мақсатында сұрақтар қою арқылы диалогке түскенде әдебиеттік оқу пәнімен, ынтымақтастықты дамыту мақсатында ән айтумен музыка пәнімен байланысты.

АКТ қолдану дағдылары

Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;

Бастапқы білім

5-бөлім материалдары оқушылардың 2-сыныпта өткен «Сөз таптары», алдыңғы бөлімде қарастырылған «Сөз құрамы» тақырыптары бойынша игерген дағдылары мен білімдеріне негізделіп меңгертіледі.

Сабақтың барысы

Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың

басы

3 мин.

























































3 мин.










(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі:

  1. Оқушылармен амандасу, түгендеу

2. Ынтымақтасық атмосферасын қалыптастыру.

Оқушыларға бүгінгі күнге сәттілік тілеп, «Әрқашан күн сөнбесін» әнін 3 тілде (қазақша, орысша, ағылшынша) айтып шығады.

Мақсаты: Оқушылар бойында ән немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

-Өздеріңді қалай сезінудесіңдер?

-Тамаша

-Ендеше бүгінгі сабағымызды бастамас бұрын топтасып

алайық.

Берілген әртүрлі суреттерді топтастыра отырып, 3-топқа бірігеді.

I топ Зат есім

II топ Сын есім

III топ Сан есім



(Ұ) Топ ережесін еске түсіреді

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!



(Ж) Алдыңғы білімді еске түсіру.

«Желпуіш» әдісі бойынша өткен сабақты қайталау.

Оқушылар жұптаса отырып қағазды желпуіш пішінінде бүктеп, бірінші оқушы бір бөлігіне сабаққа қатысты сұрақтар жазып шығады, екінші оқушы екінші бөлігіне қысқаша жауап жазып тапсырады. Балалар өткен сабақта өткен сөз таптары туралы білімдерін еске түсіреді.

Жаңа сабаққа кіріспе

(Ұ) «Құпия» ойыны арқылы жүзеге асырылады.

Оқушылардың алақандарына құпия заттар саламын. Құпия заты бар оқушыларды ортаға шақырамын. Олар өз қолындағы заттарды жұмбақтап, сипаттап айтады. Басқа балалар заттардың атын табады.

Сол заттардың бас әріптерінен бүгінгі сабақтың тақырыбы шығады.

Зымыран, асық, тас, егеу, сақина, ілгек, моншақ (Зат есім)






















Суреттер



























Тапсырма парақшалары




Сабақтың ортасы



25 мин.




























































































































Ширату тапсырмасы

Білу және түсіну

Критерий:

Ережені жатқа айтады және тыңдалған мəтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп, мəтінде жалпы не туралы айтылғанын түсінеді.

Мәтінді оқиды, түсіндіреді, мәтін желісімен сұрақтарға жауап беріп, зат есімді табады.

1-тапсырма (15 ж,11 бет) «Дауыстап ойлау» әдісі

Жұптаса отырып берілген тақырыпты біреуі дауыстап оқиды,екіншісі тыңдай отырып ой түйеді. Бір-біріне түсіндіреді.

Түсіндірме сөздікпен жұмыс ұйымдастырылады.

Бірегей – маңдайалды, таңдаулы

Қолқа салу – өтіну, сұрау

Топтық жұмыс

I топ: Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтар дайындаңыздар.

Дескриптор:

-Мәтінді жұптаса отырып оқиды, тыңдайды, бір-біріне түсіндіреді.

-Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар дайындайды.

II топ: Ы. Алтынсарин кім? Ол өнер-білім туралы не айтты? Ойыңмен бөліс

Дескриптор:

-Мәтінді жұптаса отырып оқиды, тыңдайды, бір-біріне түсіндіреді.

-Ы. Алтынсарин туралы білгенімен бөліседі.

-Өнер- білім туралы өз ойларымен бөліседі.

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!