Сабақтың басы
7
мин.
|
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
Сәлем, достым!
(амандасады)
Қалай жағдайың? (иықтарынан
қағады)
Қайда болдың? (құлақтарынан
тартады)
Мен сені сағындым (қолдарын
жүректеріне қояды)
Сен келдің (қолдарын
жаяды)
Жақсы болды
(құшақтайды)
Алдыңғы білім мен
жаңа сабақты байланыстыру.
«Конверттегі
сұрақ» әдісі
-Зат есім дегеніміз не? Мысал
келтір.
-Антоним дегеніміз
не?
-Омоним дегеніміз
не?
-Синоним дегеніміз
не?
-Адамға қатысты сөздерге қандай
сұрақ қойылады?
«Миға шабуыл»
-Наурызкөже деген не? Ол туралы
не білеміз?
-Наурыз мерекесінің басқа мейрамдардан
ерекшелігі неде?
|
Өлеңнің мазмұнына қарай
қимылдар жасайды.
Сұраққа қатысты өз ойларын,
білетіндерін ортаға салады.
Интерактивті тақтадағы суреттер
бойынша әңгімелейді.
|
«Тамаша! Керемет!
Өте жақсы!»
ҚБ 1-10
балл
«От
шашу»
ҚБ 1-10
балл
|
Өлең шумағы
Музыка
Интерактивті тақта
|
Сабақтың
ортасы
30
мин
|
Оқулықпен
жұмыс
24-жаттығу.
Сурет бойынша
әңгімелеңдер.
Наурыз
мейрамы — ежелгі заманнан қалыптасқан жыл
бастау мейрамы.
Қазіргі күнтізбе бойынша
(наурыздың 22) күн мен түннің теңесуі кезіне
келеді.
Наурыз мейрамы туралы қызықты мәліметтер
*Наурыз – әлемдегі ең көне
мейрамдардың бірі. Орта Азия елдері оны 5000 жылдан аса уақыт атап
өтіп келеді.
*Бұл ежелгі мереке күнәдан
тазару, киім-кешектерді тазарту, үйді тазарту, жамандықтан және
өшпеділіктен тазару мерекесі ретінде атап өтіледі
*Мереке қарсаңында 22 наурыздың
түні қазақтар қиыл-ғажайып аңыздардағы бейне – Қызыр атаны күтеді.
Наурыз қарсаңы Қызыр түні немесе «бата түні» деп
аталады.
25-жаттығу
Мәтінді түсініп оқыңдар. Наурыз
мерекесінің ерекшелігін топта талқылаңдар.
26-жаттығу.
Өлеңді көшіріп
жазыңдар.
Наурыз құтты болса
екен,
Жерге ырыс толса
екен!
27-жаттығу.
Оңнан солға қарай оқығанда жаңа
сөз шығатын сөздерді теріп жазыңдар.
-Қолғанат сөзінің мағынасын
қалай түсінесіңдер?
Саралау
тапсырмасы
Көп нүктенің орнына тиісті
зат есімді қой.
Жердің серігі - . . .
.
Сөйлемнен зат есімді
тап.
Су шөлді қандырады.
Орны ауыстырылып берілген
сөздерден сөйлем құрап жаз.
Табиғат, ресурстарын,
пайдаланады, адам.
Үйге: 28-жаттығу.
|
Сурет бойынша наурыз мерекесі
туралы әңгімелейді.
Наурыз
мерекесі туралы қызықты деректермен танысады
Наурыз мерекесінің басқа
мерекелерден ерекшелігін топта талқылайды.
Өлеңді көшіріп
жазады.
Жаңа сөздерді теріп жазады.
Қолғанат сөзінің мағынасын түсіндіреді
Жердің
серігі-Ай.
Су шөлді қандырады.
Адам табиғат ресурстарын
пайдаланады.
|
Дескриптор
-сурет бойынша
әңгімелейді
-сөйлемдерді дұрыс
құрайды
Жалпы- 2 балл
Дескриптор
-мәтінді түсініп
оқиды
-наурыз мерекесінің өзге
мерекелерден ерекшелігін айтады
Жалпы- 2 балл
Дескриптор
-өлеңді көркем етіп көшіріп
жазады
-сауатты жазады
Жалпы- 2 балл
Дескриптор
-оңнан солға қарай оқығанда
жаңа сөз шығатын сөздерді теріп жазады
Жалпы-1 балл
Дескриптор
-көп нүктенің орнына тиісті
сөзді тауып жазады
-сөйлемнен зат есімді
табады
-орны ауысқан сөздердің ретін
тауып жазады
Жалпы- 3 балл
|
2-сынып оқулығы
Дәптер
Суреттер
Наурыз
туралы суреттер, мәліметтер, бейне баян
|
Сабақтың соңы.
3
мин.
|
Рефлексия
-Бүгін не
білдік?
-Не жаңалық
болды?
-Қандай
қиындық туындады?
-Тағы не білгің
келеді?
|
Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып,
зерделегенін сөйлемдер арқылы тұжырымдайды.
|
«Тамаша! Керемет!
Өте жақсы! Талпын!»
|
Кері
байланыс
|