94-сабақ
|
Бөлім: |
Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні |
Турежанова Ә.М |
|||||
|
Күні: |
27.02.2023 |
|||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Зат есімнің жекеше және көпше түрі |
|||||
|
Оқу бағдар- ламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.4.2.2 көптік жалғауларын дұрыс қолдану 2.1.2.1 мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың ке- зеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Басы (5 мин) |
Психологиялық жағымды ахуал қалыптас- тыру. . Біз бақытты баламыз, Ойнап, күліп аламыз Жетілсін деп санамыз Оқып білім аламыз
Өткенге шолу. «Ұяшық» әдісі
|
Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын ояту Ұяшық таңдап, сұрақтарға жауап беру арқылы өткен тақырыпты еске түсіріп шолу жасайды |
ҚБ (мадақтау) |
Слайд |
||
|
|
Жаңа білім. «Зат есімнің жекеше және көпше түрі» Бейнеролик |
Жаңа тақырыпқа байланысты бейнеролик көрсетіледі. |
|
|
|
Ортасы (35 мин) |
Оқулықпен жұмыс 42-жаттығу. Оқушылардың өлеңді мәнерлеп оқуына басшылық жасалады. Жазылым «Ноутбук» әдісі 43- жаттығу
Сергітіу сәті «Доп» Жұптық жұмыс «Жасырын сөздер» әдісі |
Дескриптор:
Дескриптор
|
«Лайк қою»
Лайк қою
|
Доп
Карточка лар |
|
Соңы |
Бекіту |
Сұрақтарға жауап беру арқылы алған білімдерін бекітеді |
«Лайк қою» |
|
|
(5 мин) |
«PLICKERS» әдісі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Рефлексия. «СМС» әдісі арқылы
|
Сабақтан алған әсерлерін мұғалімге смс жіберу арқылы бөліседі |
|
Кері байланыс |
|
|
оқушылар алған әсерлерімен бөліседі. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ: "Зат есімнің жекеше, көпше түрі"
Ашық сабақ: "Зат есімнің жекеше, көпше түрі"
94-сабақ
|
Бөлім: |
Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні |
Турежанова Ә.М |
|||||
|
Күні: |
27.02.2023 |
|||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Зат есімнің жекеше және көпше түрі |
|||||
|
Оқу бағдар- ламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.4.2.2 көптік жалғауларын дұрыс қолдану 2.1.2.1 мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың ке- зеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Басы (5 мин) |
Психологиялық жағымды ахуал қалыптас- тыру. . Біз бақытты баламыз, Ойнап, күліп аламыз Жетілсін деп санамыз Оқып білім аламыз
Өткенге шолу. «Ұяшық» әдісі
|
Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын ояту Ұяшық таңдап, сұрақтарға жауап беру арқылы өткен тақырыпты еске түсіріп шолу жасайды |
ҚБ (мадақтау) |
Слайд |
||
|
|
Жаңа білім. «Зат есімнің жекеше және көпше түрі» Бейнеролик |
Жаңа тақырыпқа байланысты бейнеролик көрсетіледі. |
|
|
|
Ортасы (35 мин) |
Оқулықпен жұмыс 42-жаттығу. Оқушылардың өлеңді мәнерлеп оқуына басшылық жасалады. Жазылым «Ноутбук» әдісі 43- жаттығу
Сергітіу сәті «Доп» Жұптық жұмыс «Жасырын сөздер» әдісі |
Дескриптор:
Дескриптор
|
«Лайк қою»
Лайк қою
|
Доп
Карточка лар |
|
Соңы |
Бекіту |
Сұрақтарға жауап беру арқылы алған білімдерін бекітеді |
«Лайк қою» |
|
|
(5 мин) |
«PLICKERS» әдісі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Рефлексия. «СМС» әдісі арқылы
|
Сабақтан алған әсерлерін мұғалімге смс жіберу арқылы бөліседі |
|
Кері байланыс |
|
|
оқушылар алған әсерлерімен бөліседі. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз



















