Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ашық сабақ Зат есімнің септелуі 4-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ашық сабақ Зат есімнің септелуі 4-сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Зат есімнің септелу жүйесін және септік жалғауларының емлесін меңгеріп, сөйлеу кезінде септік жалғауларын дұрыс қолдана алу.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Алматы қаласы
Наурызбай ауданы
№200 мектеп – гимназия
Бастауыш сынып мұғалімі
Таспулатова Гүлзира
Кенжебекқызы
САБАҚ:Қазақ
тілі
Зат есімнің септелуі
Мектеп:№141ЖББМ
Күні:17.01.2020
Мұғалімнің
есімі:Таспулатова
Г.К
СЫНЫП:4А
Қатысқандар
саны:15
Қатыспағандар
саны:-
Сабақ негізделген оқу
мақсаты
Зат есімнің септелу жүйесін және септік
жалғауларының емлесін меңгеріп, сөйлеу кезінде септік жалғауларын
дұрыс қолдана алу.
Сабақ мақсаттары
Барлық
оқушыларзат есімнің септелу
жүйесін,септік жалғауларын біледі,мәтіннен зат есімнің септік
жалғаулары бар сөздерді таба алады
Оқушылардың басым
бөлігізат есімнің септік жалғаулары
бар сөздерден сөйлем және мәтін құрастыра
алады
Кейбір
оқушыларзат есімнің септік жалғауларын
қолдана отырып, деңгейлік тапсырмалар құрастыра алады,сыни
ойлайды.
Тілдік мақсат
Оқушылар:бір-бірін
тыңдап,пікір
алмасады,бір-біріне сұрақ қояды,
талқылайды, шешім қабылдап, бір тоқтамға келеді, зат есімнің септік
жалғауларын бір-бірінен ажырата алады. Топта жұмыс жасауға
дағдыланады.
Негізгі сөздер мен
тіркестер:денсаулық,адамға, ауаның
пайдасы, ауамен дем алу, өкпеге, ауада, желдеткішті
ашу
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік
бірліктер:
Талқылауға арналған
тармақтар:
Қысқаша мәтін беріледі. Мәтіндегі қандай зат есім
әртүрлі септік жалғауларында қолданылып тұрғанын
талқылайды.
Сіз неліктен... екенін айта аласыз
ба?
Септік жалғауларын салыстырып, олардың өзгеру
себебін дәлелдейді.
Жазылым бойынша
ұсыныстар:
Жақшаның ішіндегі сөз септік жалғауы болса,бірге,
шылау болса,бөлек көшіріп жазып,себебін
түсіндіреді.
Алдыңғы оқу
Күрделі сөздерді қайталау
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған
іс-әрекеттер
Бағалау
Ресурстар
Басталуы
2 минут
3 минут
Сыныпта психологиялық орта
орнату.
Оқушылар шеңбер құрып
тұрады,мұғаліммен бірге бүгінгі
сабаққа сәттілік тілейді.Барлығы хормен өлең жолдарын
оқиды.
Үлкенге де «сіз»,
Кішіге де «сіз»
Сәлем бердік сіздерге,
Құрметпенен біз.
Оқушылар (1,2,1,2...) санау арқылы топқа
бөлінеді. Топта топ ережесін құрады. Топ басшысын
сайлайды.
Алған білімдерін еске түсіру мақсатында
«Адасқан сұрақтар» сәйкестендіру тапсырмасын оқушылар
интербелсенді тақтада сұрақтарды жауаптарымен
сәйкестендіреді.
1.Кім?
2.Неде?
3.Ненің?
4.Кімге?
5.Нені?
6.Кімнен?
7.Немен?
1.Бұршақты
2.Нұрбекке
3.Ауада
4.Жанаттан
5.Кірпішпен
6.Ауаның
7.Асқар
Қалыптастырушы бағалау
Интербелсенді тақтада көңілді
әуен,өлең
шумақтары
Кесте интербелсенді тақтада
Ортасы
23минут
7 минут
Топтарға тапсырма
беріледі.
1-топ.Мәтіндегі қарамен берілген
сөздердің қай септікте тұрғанын және бұл сөздер қай сөз табы екенін
дәлелдейді.
«Ауаның ластанбауы үшін не
істеу
керек?»
2-топ.Сұрақтар беріледі.Бұл
сұрақтарға қай септік жалғаулы сөздер жауап беретінін
талқылайды.
«Компьютердің пайдасы мен
зияны?»
Әр топ берілген тапсырманы оқи отырып, жазады.
Тапсырманы орындау барысында өз ойларын ортаға салады,басқаның
пікірін біледі,бір-біріне көмектеседі,топта шешім қабылдап,бір
тоқтамға келеді.Әр топтан бір оқушы немесе топ басшысы шығып,
дәлелдейді.Басқа топ мүшелері тыңдайды.
Әр топта«Топ жұмысын бағалау
кестесі»болады. Топ басшысы бағалап
отырады.
(Жақшаны ашып,септік жалғауы болса,бірге, шылау
болса, бөлек көшіріп жазады.) Оқушылар жазған жұмыстарын
оқиды.
«Түрткі
сұрақ»қою арқылы себебін сұрап,
бағыт-бағдар беріп, басқаға бағыттап көмектесуге мүмкіндік
жасау.
Үйге
тапсырма.Әртүрлі септік жалғауларында
қолданылған зат есімді жазып, сөз құрамына
талдау.
Әр топ басшысы «Топ жұмысын бағалау кестесінде»
бағалап отырады
Әр тапсырмадан кейін қалыптастырушы
бағалау
Смайликтер
Қалыптастырушы бағалау
Смайликтер
Ишаралар
Қазақ тілі
4-сынып
1,3-жаттығу
лар
Маркерлер, плакат,
А4 қағаз
Интербелсенді тақтада әуен
Қазақ тілі
4-жаттығу
Қазақ тілі
5-жаттығу
Аяқталуы
5 минут
(«Волейбол» ойыны арқылы кері байланыс
алу)
«Топпен жұмыс жасау тиімді болды
ма?»
«Топ жұмысында қандай қиыншылықтар болды?
Неліктен?»
«Топ жұмысында сенің үлесің қандай
болды?»
«Не сенде сәтті
шықты?Неліктен?
Себебі?»
«Не сәтсіз шықты? Неліктен?
Себебі?»
Кері байланыс.
«Топ жұмысын бағалау кестесімен» жұмыс
жүргізу.
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз