Материалдар / Ашық сабақ "Заттың қасиеттері"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Заттың қасиеттері"

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар заттың қасиетіне байланысты қолдану аясын анықтайды, алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсынады, заттардың неден жасалғанын және қандай қасиеттері барын зерттеп,анықтайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қараша 2021
464
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

Заттардың және олардың қасиеттері. Ауа мен су

Педагогтің аты - жөні

Шамшадиева Каламкас

Күні

16. 11.2021ж

Сынып:4 «А »

Қатысушылар саны:20

Қатыспағандар саны:5

Пәні

Жаратылыстану

Сабақтың тақырыбы

Заттың қасиеттері.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.3.1.1заттың қасиетіне байланысты қолдану аясын анықтау
4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну

Сабақтыңмақсаты

Барлық оқушылар: заттың қасиетіне байланысты қолдану аясын анықтайды, алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсынады

Оқушылардың басым бөлігі:заттың қасиетіне байланысты қолдану аясын анықтайды
Кейбір оқушылар: заттардың неден жасалғанын және қандай қасиеттері барын зерттеп,анықтайды

Бағалау критерийі

- заттың қасиетіне байланысты қолдану аясын анықтайды

- заттардың неден жасалғанын және қандай қасиеттері барын зерттеп,анықтайды

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі /уақыты

Педагогтің

әрекеті

Оқушының

әрекеті


Бағалау


Ресурстар


Сабақтың басы

8 минут







Ұйымдастыру

Психологиялық ахуал

. «Алақан» әдісі

арқылы заряд алады



Үй тапсырмасын тексеру

«Жедел жауап » әдісі

1.Жүйке жүйесін қандай мүшелер құрайды?

2.Ми қайда орналасқан?

3.Жұлын қайда орналасқан?

4.Жүйкелер қандай қызмет атқарады?

5.Мидың атқаратын қызметі қандай?

6. .Балалар адам айналадағы заттар мен құбылыстарды не арқылы қабылдайды?

7.Олардың неше түрі бар екен?

8.Жүйке жүйесі ауруларын зерттейтін маманды қалай атайды?

9.Жүйке жүйесінің гигиенасын қалай сақтау қажет?

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырады

-Оқушылар біз бүгін «Заттар және олардың қасиеттері.Ауа мен су»атты тарауды бастаймыз .Бұл бөлімде:

-Заттардың қасиеттері қалай өзгереді?

-Жел қалай пайда болады?

-Табиғаттағы су неліктен таусылып қалмайды?т.б сұрақтарға жауап іздейміз.

Ой қозғау «Жедел жауап» әдісі

-Дене деген не?

-Адам жасаған денелерді не деп атайды? Мысал келтір

-Зат деген не? Мысал келтір

Шаттық шеңберге барлығы тұрып, көздерін жұмады. Бастапқы бастаушы қолды 1 рет қысады, екінші айналымда 2 рет қысады, соңында 3 рет қысады ,бір-бірінен заряд алады.



Өткен тақырып бойынша сұраққа жауап береді. Жүйке жүйесі туралы меңгергендерін айтады

















Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады





Сұраққа жауап беріп,ойларын ортаға салады









Сұраққа жауап беріп,мысал келтіреді









«Басбар

мақ әдісі»

















ҚБ:



1балл


























1балл




































































Оқулық

52- 53 беттер



Сабақтың ортасы

15минут



























15 минут


















«Сиқырлы қорап »Қорап ішінен түрлі заттар бар.Ішіндегі заттарды өзі таңдап алады.Қандай зат екенін және неден жасалғанын айтады. Келесі заттар арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу.

1.Ағаштан жасалған (қасық)

3. Темірден жасаған (шеге)

4. Пластмассадан жасалған (көлік)

1-тапсырма «Сұрақ - жауап» әдісі

Суреттерге назар аудар.Бірінші топтағы суреттерге не ортақ?Бұл денелердің арасында қандай байланыс бар?

Екінші топтағы суреттерге не ортақ?

Қолғаптар қандай материалдан жасалған?Олардың қайсысын қай кезде қолданады?Неліктен?

Дескриптор:

- бірінші топтағы суреттерге не ортақ анықтайды.

- бұл денелердің арасында қандай байланыс барын айтады.

-қолғаптар қандай материалдан жасалғанын айтады.

-қолғаптардың қайсысын қай кезде қолданатынын ажыратады.



Әр түрлі затты бір-бірінен қасиетіне

қарап ажыратуға болады.



Заттың қасиеті дегеніміз –бір заттың өзіне ғана тән немесе басқа затқа ұқсайтын белгісі.



Рисунок 1

Рисунок 2

Заттарды олардың қасиетіне қарай қолданады

2 тапсырма Топтық жұмыс

«Мен зерттей аламын»әдісі

Зерттеп,кестені толтыр. Заттардың қандай қасиеттері болады?

Дескриптор:

-шегенің неден жасалғанын,қандай қасиеті барын анықтайды(1б)

- целлофан қалтаның неден жасалғанын,қандай қасиеті барын анықтайды(1б)

- стақанның неден жасалғанын,қандай қасиеті барын анықтайды(1б)

«Қиялға ерік берейік». айдары

«Түсініксіз ғажайып заттар»

Қорытындылау.




Суреттер бойынша берілген сұрақтарға жауап береді

























Заттардың неден жасалғанын және қандай қасиеттері барын зерттеп,анықтайды











































































































Бейнебаян тамашалап,ойларымен бөліседі.




















ҚБ:

2 балл























ҚБ:



2 балл

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!