Материалдар / Ашық сабақ "Зергерлік бұйым нобайын орындау" 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Зергерлік бұйым нобайын орындау" 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
шы5армашылы0 идеяларын 3ске асыру 8ш3н нобай жасауды 8йренед3
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Наурыз 2023
651
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:

Оқу ісінің меңгерушісі: А.Жақсылықова

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2-бөлім.

Сәндік- қолданбалы өнер.

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 6-сынып (ұлдар)

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Зергерлік бұйым нобайын орындау

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.1.5.2-Шығармашылық идеяларын іске асыру үшін нобайлар, техникалық суреттер мен сызбалар орындау


Сабақ мақсаттары:

  • Шығармашылық идеяларын іске асыру үшін нобай орындау;

  • Техникалық суреттер мен сызбалар орындау

Бағалау критерийлері

  • Бұйымның нобайы мен сызбаларын сызады.

  • Заманауи қолда бар материалдардың ерекшеліктерімен таныс.

  • Көркемдік материалдармен экперимент жүргізеді.

Бастапқы білім


Әлемдік және қазақтың ұлттық қолөнері мен өнер туындыларының ерекшеліктерін біледі.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Педагог әрекеті


Оқушылардың әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


5 мин

Оқушыларды түгендеу, сабаққа әзірлігін қарау. Сабақ мақсаты мен міндеттерін түсіндіру.

Оқушыларды топқа біріктіру.



Үй тапсырмасын сұрақ-жауап «Тізбектелген моншақтар» әдісі арқылы сұралды.



Интреактивті тақтадан бейнекөрініс тамашалау

Зергер жұмысы туралы видео көрсету.

Сұрақтарға жауап беру:

  • Зергер қалай жұмыс істейді?

  • Зергер үшін не маңызды?

  • Зергер бұйым жасау барысында неге назар аударады?

  • Қалай ойлайсыңдар, зергер болу үшін қандай болу керек?

  • Зергерлер идеяны қайдан алады?

Әр түрлі әшекейлердің қима суреттері арқылы топқа біріктіру.

1.Сақина, білезік суреттері арқылы екі топқа бірікті.


2.Қазақ зергерлік өнерінің қандай ерекшелігі бар?


3.Зергерлік өнері туралы жаңадан не білесіңдер?

4. Олар бір- бірінен несімен ерекшеленеді?

5.Отбасында зергер жасаған қандай әшекей бұйымдар бар?

Ой қозғау сұрағы:

  • Қандай ою-өрнек түрлерін білесіңдер?

  • Композицияның қандай заңдылықтары бар?

  • Зергерлер әшекей бұйым жасауда қандай заңдылықтарды ескерген?

  • Зергерлік бұйым жасауда қандай металл түрлері қолданылады, неліктен?

  • Қандай асыл тастарды пайдалануға болады және адам ағзасына қандай пайдасы бар?

Сен өзің қандай қолайлы материалдарды қолданып зергерлік








«Рейтинг шкаласы» арқылы бағалау. Сабақтың әр кезеңі бойынша фигуралар жинайды.

Қажетті материалдар:

Альбом, қарындаш, түрлі бояулар.

https://www.youtube.com/watch?v=GFLJcap3VKw


Сабақтың ортасы

5 мин






5 мин













20 мин

Жеке жұмыс

Практикалық тапсырма.

Жұптық жұмыс орындау

Оқушылар сұрақтарға жауап бергеннен кейін нобай орындауға кіріседі. Нобай альбомда орындалады.


Дескриптор:

Суретті қарап шығып, салыстырыңдар.Қайсысы нобай, қайсысы сызба, қайсысы техникалық сурет екеніні анықтаңыз.



Қойылған сұрақтардың жауаптарын сараптап, оқушылар зергерлік бұйымдарға қолайлы материалдар таңдайды және бірнеше нобай үлгілерін жасайды. Нобай жасау барысында, таңдалған материалдарын ескеру қажет. Мысалы; фольга, сым түрлері, картон,түрлі түсті тастар, бисер, жіп түрлері т.б. Жұмыс барысында ұлттық нақыштар көрініс табуы қажет.Әр оқушы жасаған нобайларын іске асыру жоспарын құрастырады.

Жасаған нобайлары мен жоспарын жұпта талқылайды.

Оқушылар жеке және топта орындаған жұмыстарының нәтижелерін, түрлі әдістер арқылы (жазбаша немесе ауызша түрде, көрнекі бейне құралдары арқылы) көрсетеді. Жұмыстар критерийлер бойынша бағаланады.


Голландтық өнертапқыш ластанған ауадан зергерлік бұйымдар жасап шығармақ https://www.youtube.com/watch?v=PSouWmG20XA


Сабақтың соңы

5 мин

Рефлексия

«3Қ» әдісі

«3Қ» әдісі арқылы кері байланыс жасайды.

  • Қиын

  • Қызық

  • Құнды




Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Оқушылар жұмыстың қиын немесе барынша жеңіл түрлерін қарым-қабілетіне қарай таңдай алады. Берілген ресурс бойынша талдап, сұрақтарға жауап береді.


  • Өздерінің және басқалардың жұмыстарын талдайды.

  • Қиын

  • Қызық

Құнды

Қайшы, түрлі формадағы шеку немесе із түсіру құралдары т.б. заттар мен материалдарды қолданып жұмыс жасау кезінде қауіпсіздік техникасының сақталуын міндеттеу қажет.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!