Сабақ
тың
басы
5 мин
|
Топқа
бөлу:
1-топ:
«Құлыншағым»
2-топ:
«Ботақаным»
3-топ:
«Айналайын»
Психологиялық ахуал
туғызу
|
Барлығы бірге қосылып айтып жақсы ахуал
туғызады.
|
Жарайсың!
Тамаша!
Керемет!
|
Интербелсенді
тақта
|
Сабақ
тың
ортасы
35
мин
|
Үй тапсырмасын
сұрау
1. Қара шаңырақ дегенді
қалай түсінесің?
2. «Енші» деген
не?
3.Мәтіндегі Сәрсет көке
мен Бәтиса деген кімдер?
4.Қара шаңырақ иесінің
міндеті?
5.Мәтінде Бәтиса жеңгем
әкемді кім деп атады?
6.Қара шаңырақ
үлкендері кімдер?
Жаңа
сабақ:
«Қолшатыр» әдісін пайдаланып
жаңа сабақтың мазмұнын ашу.
Оқулықтағы
1-тапсырмадағы «Ең аяулы
сөздер» мағынасын
ашу,талдау.
Видео
көрсету «Ата-ананы
құрметтеу»
Авторы жайлы түсінік
беру.
Оқулықпен
жұмыс:
Өлеңді мұғалім,содан
кейін хормен оқу. Іштей оқу.Тізбектей оқу.
Сергіту
сәті.
Дәптермен
жұмыс:
5-тапсырманы
орындау.
Топтық
жұмыс:
Шығармашылық
тапсырма:
«Сөз ойла,тез
ойла»
1-топ:
«Құлыншағым»
«Ботақаным» сөзінен
бірнеше сөз құрау
2-топ:
«Ботақаным»
«Құлыншағым» сөзінен
бірнеше сөз құрау
3-топ:
«Айналайын»
«Айналайын» сөзінен
бірнеше сөз құрау
«Кім
тапқыр»
Адасқан әріптерден сөздерді табу
|
Киіз үйдегі сұрақтарға
жауап береді.
Жаңбыр тамшыларындағы
сөздерді оқиды.
Оқулықтағы өлеңді
оқиды.
Жұмыс дәптерлерімен
жұмыс жүргізу.
Оқушылар сөздер құрайды.
|
«Бас
бармақ»
әдісі арқылы
бағалау.
Дескриптор:
Сұрақтарға жауап
береді.
Дескриптор:
Қ.Жұмағалиев жайлы
мағлұмат алады.
Өлеңнің негізгі
идеясымен танысады.
«Фейерверк»
әдісі арқылы
бағалау
Дескриптор:
Сөздерді дұрыс
құрауға
назар аудару.
|
Киіз үй
суреті
Қолшатыр
АКТ
Жұмыс
дәптері
Ақ парақтар,жазу құралдары
|