Материалдар / Ашық сабақ.Әдебиеттік оқу 2-сынып. Тақырыбы: "Ең аяулы сөздер"

Ашық сабақ.Әдебиеттік оқу 2-сынып. Тақырыбы: "Ең аяулы сөздер"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге әдістемелік көмек
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Бөлім:

Менің отбасым және достарым

Сыныбы: 2 «Б»


Күні:06.10.2022ж


Сабақтың тақырыбы

Қ. Жұмағалиев. Ең аяулы сөздер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

2.2.1.1 мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу.

Сабақтың мақсаты

Өлеңді мәнерлеп түсініп оқу,авторы жайлы түсінік беру.Шығармашылық тапсырмалар орындау

Білу және түсіну

Қолдану

Жинақтау


     

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңдері / уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақ

тың басы

5 мин

Топқа бөлу:

1-топ: «Құлыншағым»

2-топ: «Ботақаным»

3-топ: «Айналайын»

Психологиялық ахуал туғызу





Барлығы бірге қосылып айтып жақсы ахуал туғызады.

Жарайсың!

Тамаша!

Керемет!

Интербелсенді тақта


Сабақ

тың ортасы

35 мин


Үй тапсырмасын сұрау

1. Қара шаңырақ дегенді қалай түсінесің?

2. «Енші» деген не?

3.Мәтіндегі Сәрсет көке мен Бәтиса деген кімдер?

4.Қара шаңырақ иесінің міндеті?

5.Мәтінде Бәтиса жеңгем әкемді кім деп атады?

6.Қара шаңырақ үлкендері кімдер?

Жаңа сабақ:

«Қолшатыр» әдісін пайдаланып жаңа сабақтың мазмұнын ашу.

Оқулықтағы 1-тапсырмадағы «Ең аяулы сөздер» мағынасын ашу,талдау.

Видео көрсету «Ата-ананы құрметтеу»

Авторы жайлы түсінік беру.

Оқулықпен жұмыс:

Өлеңді мұғалім,содан кейін хормен оқу. Іштей оқу.Тізбектей оқу.


Сергіту сәті.

Дәптермен жұмыс:

5-тапсырманы орындау.

Топтық жұмыс:

Шығармашылық тапсырма:

«Сөз ойла,тез ойла»

1-топ: «Құлыншағым»

«Ботақаным» сөзінен бірнеше сөз құрау

2-топ: «Ботақаным»

«Құлыншағым» сөзінен бірнеше сөз құрау

3-топ: «Айналайын»

«Айналайын» сөзінен бірнеше сөз құрау

«Кім тапқыр»

Адасқан әріптерден сөздерді табу

Киіз үйдегі сұрақтарға жауап береді.













Жаңбыр тамшыларындағы сөздерді оқиды.





Оқулықтағы өлеңді оқиды.





Жұмыс дәптерлерімен жұмыс жүргізу.







Оқушылар сөздер құрайды.

«Бас бармақ»

әдісі арқылы бағалау.

Дескриптор:

Сұрақтарға жауап береді.












Дескриптор:

Қ.Жұмағалиев жайлы мағлұмат алады.

Өлеңнің негізгі идеясымен танысады.





«Фейерверк»

әдісі арқылы бағалау



Дескриптор:

Сөздерді дұрыс құрауға

назар аудару.

Киіз үй суреті















Қолшатыр



АКТ









Жұмыс дәптері







Ақ парақтар,жазу құралдары

Сабақ

тың соңы

5 мин


Рефлексия

Бағалау

Үйге тапсарма


Дескриптор:

Не білдім?

Не үйрендім?

Не білгім келеді? Сұрақтарына жауап береді.








ЖИ арқылы жасау
19 Мамыр 2023
1458
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі