Материалдар / Ашық сабақ:"Алқа тұқымдастар" 6-сынып

Ашық сабақ:"Алқа тұқымдастар" 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Алқа тұқымдасына жататын өсімдіктердің түрлерін,жемісі мен гүлінің құрылыс ерекшеліктерін түсіндіру.Олардың тағамдық,дәрілік және сәндік мақсатта өсірілетін түрлерін ажырата білуді үйрету.Дәрілік мақсатқа өсімдіктің қандай бөліктері алынатынын білу.Темекі құрамындағы никотиннің адам ағзасына келтіретін зиянын,одан пайда болатын ауру түрлерін атап көрсету. Бақшада өсірілетін алқа тұқымдастарын өсіруге қойылатын талаптарды үйрету.Олардың санын көбейту ерекшеліктерін түсіндіру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қараша 2018
1144
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні19.02.2018ж

Сыныбы6 «Ә»
ПәніБиология
Пән мұғаліміКелимбердиева Сымбат Нитзамадиновна
Сабақтың тақырыбы:Алқа тұқымдастар.
Сабақтың мақсаты,міндетіАлқа тұқымдасына жататын өсімдіктердің түрлерін,жемісі мен гүлінің құрылыс ерекшеліктерін түсіндіру.Олардың тағамдық,дәрілік және сәндік мақсатта өсірілетін түрлерін ажырата білуді үйрету.Дәрілік мақсатқа өсімдіктің қандай бөліктері алынатынын білу.Темекі құрамындағы никотиннің адам ағзасына келтіретін зиянын,одан пайда болатын ауру түрлерін атап көрсету.Бақшада өсірілетін алқа тұқымдастарын өсіруге қойылатын талаптарды үйрету.Олардың санын көбейту ерекшеліктерін түсіндіру.

Оқыту нәтижелеріАлқа тұқымдастар тағамдық, дәрілік және сәндік мақсатта өсірілетін түрлерін ажырата білуді үйренеді,дәрілік мақсатқа өсімдіктің қандай бөліктері алынатынын біліп,темекі құрамындағы никотиннің адам ағзасына келтіретін зиянын,одан пайда болатын ауру түрлерін ажыратады.

СілтемеБиология 6
Негізгі идеясыАлқа тұқымдасына жататын өсімдіктердің түрлерін,жемісі мен гүлінің құрылыс ерекшеліктерін түсіндіру.Олардың тағамдық,дәрілік және сәндік мақсатта өсірілетін түрлерін ажырата білуді үйрету.

Қолданылған әдістері мен тәсілдеріДиалогты оқыту: сұрақ қою, әңгімелесу;Сыни тұрғыдан ойлауға үйретуОқуды және оқыту үшін бағалауЫнтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс;Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
РесурстарПостер, түсті қағаз, маркерлер, дидактикалық таратпа материалдар, желім, қайшы
Сабақ жоспары
  • Ұйымдастыру:
  • топқа бөлу(картоп,бұрыш,қызанақ,баклажан)
  • Үй тапсырмасын сұрау
  • Сабақ барысы: Блум таксономиясы бойынша
  • Рефлексия
  • 4.Үйге тапсырма










    Сабақтың кезеңдері:Мұғалімнің іс-әрекеті:Оқушының іс-әрекеті:
    Ұйымдастыру кезеңі:Сыныпта жағымды психологиялық ахуал қалыптастырадыСәлемдеседі, бір-біріне сәттілік тілейді
    Оқушыларды топқа бөлу:Оқушыларды алқа тұқымдасына жататын өсімдіктер бойынша 4топқа бөліп, топ басшысын сайлау.Топтарға бөлінеді
    Үй тапсырмасын сұрауМиға шабуыл” стратегиясыІ топ1. Өсімдіктер дүниесі нешеге жіктеледі?2. Тұқымды өсімдіктер қандай бөлімгежіктеледі?ІІ топ1. Ашық тұқымдылардың өкілдерін атаңыз? 2.Шаршыгүлділер тұқымдасына жататын өсімдіктерді ата?ІІІ топ1. Жабық тұқымдылар неше класқа жіктеледі?2.Шаршыгүлділердің гүлінің құрылысының формуласы қандай?ІҮ топ1. Сәндік үшін өсірілетін раушангүлділерді ата?2. Жай жапырақты раушангүлділерге мысал келтір. Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы әр топты диалогқа түсіру

    БілуТүсінуТақырып жоспары:1.Алқа тұқымдасына жалпы сипаттама2.Алқа тұқымдасының түрлері3.Алқа тұқымдасына жататын өсімдіктердің маңызы.







    1-слайд




    Алқа тұқымдасы

    Алқа тұқымдасына жалпы сипаттама беріп,ортақ белгілерімен ерекшелеріне түсінік беру.









    2-слайд



    Алқа тұқымдасыныңтүрлеріАлқа тұқымдасының өсімдіктері 4 топқа бөлінеді:1.Көкөніс өсімдіктері2.Дәрілік өсімдіктер3.Сәндік өсімдіктер4.Улы өсімдіктер



    Қолдану Талдау Шығармашылық жұмыс.1топ Дәрілік гүлдер-Түрі;-Қасиеті;2топ Сәндік гүлдің өз құпиясы.-Түрі;-Суреті3топ Көкөністер:-Түрі;-Пайдасы;4топ Улы өсімдіктер-түрі-зияныАлқа тұқымдасының өсімдіктеріне сипаттама береді.Әр топ өз постерін қорғайды
    Жинақтау1топ Әр өсімдікті өз орнына тауып орналастыру керек.1.Көкөніс өсімдіктері2.Дәрілік өсімдіктер3.Сәндік өсімдіктер 4.Улы өсімдіктер2топ Венн диаграммасы

    3топ Биологиялық диктант.1. Қызан мен картоп.................. тұқымдасына жатады.2. Алқа тұқымдасы........................................... класына жатады.3. Қызанақтың жемісі..................4. Картоптың жапырақтары.......................... орналасқан.5..................................... түйнегінде крахмал көп.4топ Тест жұмысы1.Тағамға пайдаланатын түрлеріа). баклажан ә).темекі б).меңдуана2.Алқа тұқымдастардың ғаламшарда түр саны:а). 1000 ә).2900 б).5703.Алқа тұқымдастардың жемісі:а). бұршаққап ә). жидек б).жаңғақша4.Алқа тұқымдасының гүлінің формуласы:а). ). Т(5) К5 А20 Ж1 ә). Т2+2 К4 А2+4Ж(2) б). Т(5) К(5) А5 Ж(2)5.Алқа тұқымдастардың сәндік өсімдіктері:а). шырайгүл ә). картоп б). қызанақ«Мені түсін»1топ Менің 100-ге жуық туысқандарым бар.Біздер тропиктік және субтропиктік аймақтарда көптеп өсеміз. Жидек жемісім қампиып тұрғандықтан атымды соған байланысты атаған. Ал ендеше мен кіммін? /Қызылқұлақ/2топ Мені аса ешкім жақтыра бермейді.Бірақ демікпе және құрыспа ауруларына шалдыға қалса мені іздеп тауып алады. Онда да тек жапырағым мен тұқымымды ғана жинап алып,қалғанын лақтыра салады.Мені түсіндің бе? /Меңдуана/3топГүлім сары уақ,аса көзге түсе бермейді. Ал жемісімнен түрлі-түрлі тағамдар әзірлейді.Атап айтсам, «ет» және «тонасты» салаты,бешбармақ,чипсы,фри т.б. тәтті-тәтті тағамдар дайындайды.Сонда мен кіммін? /Картоп/4 топЖемісімнің салмағы 0,4 - 1 кг-ға дейін тартатын, құрамымда нәруыз, май , бұдан өзге кальций, фосфор, темір т.б. тұздарым бар. Бауыр ауруын емдеуге қолданады. Сонда мен кіммін? /Баклажан/



    Берілген тапсырманы орындайды,білімдерін жинақтайды, сараптайдыЖұптарының тапсырмаларын тексеріп, бірін бірі бағалайды.
    БағалауБағалау парақшаларында шәкілдер бойынша бағалайды

    Өзін-өзі және бірін-бірі бағалайды
    РефлексияСабақтан алған әсерлерін сұрайды.
  • Мен бүгін .... үйрендім.
  • Мен үшін ... маңызды болды.
  • Мені қызықтырды....


  • Сабақтан алған әсерлерін берілген сұрақтарға жауап беру арқылы білдіреді.
    Үйге тапсырма§ 44. Алқа тұқымдастар













    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ