Материалдар / Ашық сабақ:"Алқа тұқымдастар" 6-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ:"Алқа тұқымдастар" 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Алқа тұқымдасына жататын өсімдіктердің түрлерін,жемісі мен гүлінің құрылыс ерекшеліктерін түсіндіру.Олардың тағамдық,дәрілік және сәндік мақсатта өсірілетін түрлерін ажырата білуді үйрету.Дәрілік мақсатқа өсімдіктің қандай бөліктері алынатынын білу.Темекі құрамындағы никотиннің адам ағзасына келтіретін зиянын,одан пайда болатын ауру түрлерін атап көрсету. Бақшада өсірілетін алқа тұқымдастарын өсіруге қойылатын талаптарды үйрету.Олардың санын көбейту ерекшеліктерін түсіндіру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қараша 2018
1171
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні

19.02.2018ж


Сыныбы

6 «Ә»

Пәні

Биология

Пән мұғалімі

Келимбердиева Сымбат Нитзамадиновна

Сабақтың тақырыбы:

Алқа тұқымдастар.

Сабақтың мақсаты,міндеті

Алқа тұқымдасына жататын өсімдіктердің түрлерін,жемісі мен гүлінің құрылыс ерекшеліктерін түсіндіру.Олардың тағамдық,дәрілік және сәндік мақсатта өсірілетін түрлерін ажырата білуді үйрету.Дәрілік мақсатқа өсімдіктің қандай бөліктері алынатынын білу.Темекі құрамындағы никотиннің адам ағзасына келтіретін зиянын,одан пайда болатын ауру түрлерін атап көрсету.

Бақшада өсірілетін алқа тұқымдастарын өсіруге қойылатын талаптарды үйрету.Олардың санын көбейту ерекшеліктерін түсіндіру.


Оқыту нәтижелері

Алқа тұқымдастар тағамдық, дәрілік және сәндік мақсатта өсірілетін түрлерін ажырата білуді үйренеді,дәрілік мақсатқа өсімдіктің қандай бөліктері алынатынын біліп,темекі құрамындағы никотиннің адам ағзасына келтіретін зиянын,одан пайда болатын ауру түрлерін ажыратады.


Сілтеме

Биология 6

Негізгі идеясы

Алқа тұқымдасына жататын өсімдіктердің түрлерін,жемісі мен гүлінің құрылыс ерекшеліктерін түсіндіру.Олардың тағамдық,дәрілік және сәндік мақсатта өсірілетін түрлерін ажырата білуді үйрету.


Қолданылған әдістері мен тәсілдері

Диалогты оқыту: сұрақ қою, әңгімелесу;

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Оқуды және оқыту үшін бағалау

Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс;

Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Ресурстар

Постер, түсті қағаз, маркерлер, дидактикалық таратпа материалдар, желім, қайшы

Сабақ жоспары

  1. Ұйымдастыру:

  2. топқа бөлу(картоп,бұрыш,қызанақ,баклажан)

  3. Үй тапсырмасын сұрау

  4. Сабақ барысы: Блум таксономиясы бойынша

  5. Рефлексия

4.Үйге тапсырма







Сабақтың кезеңдері:

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушының іс-әрекеті:

Ұйымдастыру кезеңі:

Сыныпта жағымды психологиялық ахуал қалыптастырады

Сәлемдеседі, бір-біріне сәттілік тілейді

Оқушыларды топқа бөлу:

Оқушыларды алқа тұқымдасына жататын өсімдіктер бойынша 4топқа бөліп, топ басшысын сайлау.

Топтарға бөлінеді

Үй тапсырмасын сұрау

Миға шабуыл” стратегиясы

І топ

1. Өсімдіктер дүниесі нешеге жіктеледі?
2. Тұқымды өсімдіктер қандай бөлімге
жіктеледі?
ІІ топ

1. Ашық тұқымдылардың өкілдерін атаңыз? 2.Шаршыгүлділер тұқымдасына жататын өсімдіктерді ата?
ІІІ топ

1. Жабық тұқымдылар неше класқа жіктеледі?
2.Шаршыгүлділердің гүлінің құрылысының формуласы қандай?
ІҮ топ

1. Сәндік үшін өсірілетін раушангүлділерді ата?

2. Жай жапырақты раушангүлділерге мысал келтір.

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы әр топты диалогқа түсіру


Білу

Түсіну

Тақырып жоспары:

1.Алқа тұқымдасына жалпы сипаттама

2.Алқа тұқымдасының түрлері

3.Алқа тұқымдасына жататын өсімдіктердің

маңызы.




1-слайд

Алқа

тұқымдасы


Алқа тұқымдасына жалпы сипаттама беріп,ортақ белгілерімен ерекшелеріне түсінік беру.


2-слайд

Алқа

тұқымдасының

түрлері

Алқа тұқымдасының өсімдіктері 4 топқа бөлінеді:

1.Көкөніс өсімдіктері

2.Дәрілік өсімдіктер

3.Сәндік өсімдіктер

4.Улы өсімдіктер


Қолдану

Талдау

Шығармашылық жұмыс.
1топ Дәрілік гүлдер
-Түрі;
-Қасиеті;

2топ Сәндік гүлдің өз құпиясы.
-Түрі;
-Суреті

3топ Көкөністер:
-Түрі;
-Пайдасы;

4топ Улы өсімдіктер
-түрі
-зияны

Алқа тұқымдасының өсімдіктеріне сипаттама береді.Әр топ өз постерін қорғайды

Жинақтау

1топ Әр өсімдікті өз орнына тауып орналастыру керек.

1.Көкөніс өсімдіктері

2.Дәрілік өсімдіктер

3.Сәндік өсімдіктер

4.Улы өсімдіктер

2топ Венн диаграммасы

Shape2 Shape1

Раушангүлділерді

Алқа тұқымдастар




3топ Биологиялық диктант.
1. Қызан мен картоп.................. тұқымдасына жатады.
2. Алқа тұқымдасы........................................... класына жатады.
3. Қызанақтың жемісі..................
4. Картоптың жапырақтары.......................... орналасқан.
5..................................... түйнегінде крахмал көп.

4топ Тест жұмысы

1.Тағамға пайдаланатын түрлері

а). баклажан ә).темекі б).меңдуана

2.Алқа тұқымдастардың ғаламшарда түр саны:

а). 1000 ә).2900 б).570

3.Алқа тұқымдастардың жемісі:

а). бұршаққап ә). жидек б).жаңғақша

4.Алқа тұқымдасының гүлінің формуласы:

а). ). Т(5) К5 А20 Ж1 ә). Т2+2 К4 А2+4Ж(2)

б). Т(5) К(5) А5 Ж(2)

5.Алқа тұқымдастардың сәндік өсімдіктері:

а). шырайгүл ә). картоп б). қызанақ

«Мені түсін»

1топ

Менің 100-ге жуық туысқандарым бар.Біздер тропиктік және субтропиктік аймақтарда көптеп өсеміз. Жидек жемісім қампиып тұрғандықтан атымды соған байланысты атаған. Ал ендеше мен кіммін? /Қызылқұлақ/

2топ

Мені аса ешкім жақтыра бермейді.Бірақ демікпе және құрыспа ауруларына шалдыға қалса мені іздеп тауып алады. Онда да тек жапырағым мен тұқымымды ғана жинап алып,қалғанын лақтыра салады.Мені түсіндің бе? /Меңдуана/

3топ

Гүлім сары уақ,аса көзге түсе бермейді. Ал жемісімнен түрлі-түрлі тағамдар әзірлейді.Атап айтсам, «ет» және «тонасты» салаты,бешбармақ,чипсы,фри т.б. тәтті-тәтті тағамдар дайындайды.Сонда мен кіммін? /Картоп/

4 топ

Жемісімнің салмағы 0,4 - 1 кг-ға дейін тартатын, құрамымда нәруыз, май , бұдан өзге кальций, фосфор, темір т.б. тұздарым бар. Бауыр ауруын емдеуге қолданады. Сонда мен кіммін? /Баклажан/




Берілген тапсырманы орындайды,білімдерін жинақтайды, сараптайды

Жұптарының тапсырмаларын тексеріп, бірін бірі бағалайды.

Бағалау

Бағалау парақшаларында шәкілдер бойынша бағалайды


Өзін-өзі және бірін-бірі бағалайды

Рефлексия

Сабақтан алған әсерлерін сұрайды.

  • Мен бүгін .... үйрендім.

  • Мен үшін ... маңызды болды.

  • Мені қызықтырды....


Сабақтан алған әсерлерін берілген сұрақтарға жауап беру арқылы білдіреді.

Үйге тапсырма

§ 44. Алқа тұқымдастар














Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!