|
Сыныбы: 9 алгебра |
Мұғалімнің аты жөні:Макишева М.К. |
||
|
Күні:25.11 |
Қатысқандар |
Қатыспағандар: |
|
|
Сабақ тақырыбы: |
Арифметикалық прогрессияның алғашқы п мүшесінің қосындысы тақырыбына есептер шығару. |
||
|
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары: |
9. 2. 3. 5 Арифметикалық прогрессиялардың n - ші мүшесін, алғашқы мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану. |
||
|
Сабақ мақсаты: |
Арифметикалық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысына есептер шығара алады. |
||
|
Бағалау критерийлері: |
1.
а 1, d, n - мүшесін анықтайды. |
||
|
Тілдік мақсаттар |
Негізгі сөздер мен тіркестер: арифметикалық прогрессия, арифметикалық прогрессияның мүшелері, айырымы, арифметикалық прогрессияның п - ші мүшесінің формуласы |
||
|
Сыныптағы диолог/жазылым үшін
тілдік бірліктер: |
|||
|
Ойлау деңгейі |
Қолдану, талдау |
||
|
Құндылықтарға баулу |
Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу (Еліміздің өндіріс, білім мен ғылым прогрессиялы өсуде) |
||
|
Пәнаралық байланыс |
Биология - бактериялардың
көбеюі. |
||
|
Алдыңғы білім |
Арифметикалық прогрессияның алғашқы п мүшесінің формуласы |
||
|
|
|
|
|
Сабақ барысы
|
|
|
Мұалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||||||||||||
|
Сабақтың |
2мин |
1.Ұйымдастыру
кезеңі. Салемдесу. |
Оқушылар ізденіп келген тарихи мәліметтермен бөліседі және басқада оқушылар мәліметті толықтыруына болады. |
||||||||||||
|
3мин |
2.Топқа
бөлу: «Адасқан
әріптер» арқылы 2 топқа бөлу(оқушылар
әріптер жазылған қағаз қиындыларын алады) қиынды қағаздардың басқа
бетінде сандарға қарап, өз тобына барады. Әріптерден ғалымның
есімдерін құрастырады. Алдыңғы сабақтағы тапсырма бойынша оқушылар
әр ғалымның прогрессия мен қандай байланысы бар екенін бір екі
сөйлеммен айтады. Архимед, Леонардо.Мұғалім «Бұл - жақсы жауап»,
«Сен жетістіктерге жетудесін» сөздерін қолдана отырып оқушымен кері
байланыс жасап отырады. |
||||||||||||||
|
2мин |
3.Үй тапсырмасын
тексеру.
№14.4,№14.8 |
||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
5мин |
4.Оқыту әдісі : «Ойлар ағыны» 1.Сан тізбегі дегенеміз не? 2.Сан тізбегінің берулуінің кандай тәсілдерін білесіздер? 3.Арифметикалық прогрессия дегенеміз не? 4.Айырымы табу формуласы кандай? 5.Арифметикалық прогрессияның п – ші мүшесін табу формуласы? 5.Топтық жұмыс.
Оқушылар топтасып
орындайды. |
|
||||||||||||
|
9мин |
6. «Джигсо әдісі» бойынша оқулықпен жұмыс топта талқылап тапсырманы орындайды.Арифметикалық прогрессияның айырымын табыңдар. 1-топ - №14.5 -1, 2- топ - № 14.5-2
7. Эстафета әдісі: «Конверттегі есеп» деңгейлік есептер Кызыл -күрделі; Сары – орташа; Жасыл – жеңіл. Оқушылар талқылау барысында
кері байланыыс жасайды. |
||||||||||||||
|
7мин |
8.Оқулықпен жұмыс: №14.12
,124 бет 9.Өздік жұмыс: Әр оқушы тақырыпты қалай меңгергенін тексеру үшін тапсырма беріледі.Әр оқушы тапсырмаларды орындап жауаптарын тексереді. Тапсырма:2,9,16,23,30 .... тзбегі берілген. а) берілген тізбек арифметикалық болатындығын көрсетіңіз (1) б) n – ші мүшесінің формуласын табыңыз (2) в) 100-ші мүшесін табыңыз (2) Жауабы: а) 9-2=7, 16-9=7, 23-16=7, 30-23=7,... тізбектің көршілес мүшелерінің айырмасы тұрақты Сондықтан берілген тізбек арифметикалық прогрессия болып табылады. б) an꞊a1+(n - 1) d an꞊2 +(n - 1) 7 an꞊ 2+7n – 7 =7n-5 в) a 100 ꞊ 7* 100-5= 700-5= 695 |
||||||||||||||
|
Сабақтың |
3мин |
Үй тапсырмасы.п.14,№
14.18,№14.22 |
|
||||||||||||
|
5мин |
Рефлексия: Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдамаларына байланысты сұрақтар қойып кері байланыс жасайды. |
||||||||||||||
|
Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық пен қауыпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||
|
1. Топқа бөлу кезінде оқушылар
арифметикалық прогрессия тарихы жайлы мәлімет алады. |
1. Үй тапсырмасын оқушы - лар
бір - бірін тексеріп, бағалайды. |
|
|||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия |
|||||||||||||||
|
Жалпы
бағалау |
|||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ:Арифметикалық прогрессияның алғашқы п мүшесінің қосындысы тақырыбына есептер шығару.
Ашық сабақ:Арифметикалық прогрессияның алғашқы п мүшесінің қосындысы тақырыбына есептер шығару.
|
Сыныбы: 9 алгебра |
Мұғалімнің аты жөні:Макишева М.К. |
||
|
Күні:25.11 |
Қатысқандар |
Қатыспағандар: |
|
|
Сабақ тақырыбы: |
Арифметикалық прогрессияның алғашқы п мүшесінің қосындысы тақырыбына есептер шығару. |
||
|
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары: |
9. 2. 3. 5 Арифметикалық прогрессиялардың n - ші мүшесін, алғашқы мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану. |
||
|
Сабақ мақсаты: |
Арифметикалық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысына есептер шығара алады. |
||
|
Бағалау критерийлері: |
1.
а 1, d, n - мүшесін анықтайды. |
||
|
Тілдік мақсаттар |
Негізгі сөздер мен тіркестер: арифметикалық прогрессия, арифметикалық прогрессияның мүшелері, айырымы, арифметикалық прогрессияның п - ші мүшесінің формуласы |
||
|
Сыныптағы диолог/жазылым үшін
тілдік бірліктер: |
|||
|
Ойлау деңгейі |
Қолдану, талдау |
||
|
Құндылықтарға баулу |
Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу (Еліміздің өндіріс, білім мен ғылым прогрессиялы өсуде) |
||
|
Пәнаралық байланыс |
Биология - бактериялардың
көбеюі. |
||
|
Алдыңғы білім |
Арифметикалық прогрессияның алғашқы п мүшесінің формуласы |
||
|
|
|
|
|
Сабақ барысы
|
|
|
Мұалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||||||||||||
|
Сабақтың |
2мин |
1.Ұйымдастыру
кезеңі. Салемдесу. |
Оқушылар ізденіп келген тарихи мәліметтермен бөліседі және басқада оқушылар мәліметті толықтыруына болады. |
||||||||||||
|
3мин |
2.Топқа
бөлу: «Адасқан
әріптер» арқылы 2 топқа бөлу(оқушылар
әріптер жазылған қағаз қиындыларын алады) қиынды қағаздардың басқа
бетінде сандарға қарап, өз тобына барады. Әріптерден ғалымның
есімдерін құрастырады. Алдыңғы сабақтағы тапсырма бойынша оқушылар
әр ғалымның прогрессия мен қандай байланысы бар екенін бір екі
сөйлеммен айтады. Архимед, Леонардо.Мұғалім «Бұл - жақсы жауап»,
«Сен жетістіктерге жетудесін» сөздерін қолдана отырып оқушымен кері
байланыс жасап отырады. |
||||||||||||||
|
2мин |
3.Үй тапсырмасын
тексеру.
№14.4,№14.8 |
||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
5мин |
4.Оқыту әдісі : «Ойлар ағыны» 1.Сан тізбегі дегенеміз не? 2.Сан тізбегінің берулуінің кандай тәсілдерін білесіздер? 3.Арифметикалық прогрессия дегенеміз не? 4.Айырымы табу формуласы кандай? 5.Арифметикалық прогрессияның п – ші мүшесін табу формуласы? 5.Топтық жұмыс.
Оқушылар топтасып
орындайды. |
|
||||||||||||
|
9мин |
6. «Джигсо әдісі» бойынша оқулықпен жұмыс топта талқылап тапсырманы орындайды.Арифметикалық прогрессияның айырымын табыңдар. 1-топ - №14.5 -1, 2- топ - № 14.5-2
7. Эстафета әдісі: «Конверттегі есеп» деңгейлік есептер Кызыл -күрделі; Сары – орташа; Жасыл – жеңіл. Оқушылар талқылау барысында
кері байланыыс жасайды. |
||||||||||||||
|
7мин |
8.Оқулықпен жұмыс: №14.12
,124 бет 9.Өздік жұмыс: Әр оқушы тақырыпты қалай меңгергенін тексеру үшін тапсырма беріледі.Әр оқушы тапсырмаларды орындап жауаптарын тексереді. Тапсырма:2,9,16,23,30 .... тзбегі берілген. а) берілген тізбек арифметикалық болатындығын көрсетіңіз (1) б) n – ші мүшесінің формуласын табыңыз (2) в) 100-ші мүшесін табыңыз (2) Жауабы: а) 9-2=7, 16-9=7, 23-16=7, 30-23=7,... тізбектің көршілес мүшелерінің айырмасы тұрақты Сондықтан берілген тізбек арифметикалық прогрессия болып табылады. б) an꞊a1+(n - 1) d an꞊2 +(n - 1) 7 an꞊ 2+7n – 7 =7n-5 в) a 100 ꞊ 7* 100-5= 700-5= 695 |
||||||||||||||
|
Сабақтың |
3мин |
Үй тапсырмасы.п.14,№
14.18,№14.22 |
|
||||||||||||
|
5мин |
Рефлексия: Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдамаларына байланысты сұрақтар қойып кері байланыс жасайды. |
||||||||||||||
|
Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық пен қауыпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||
|
1. Топқа бөлу кезінде оқушылар
арифметикалық прогрессия тарихы жайлы мәлімет алады. |
1. Үй тапсырмасын оқушы - лар
бір - бірін тексеріп, бағалайды. |
|
|||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия |
|||||||||||||||
|
Жалпы
бағалау |
|||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













