Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мектеп: Қызылорда қаласы, Ы.Алтынсарин атындағы №10 мектеп-лицейі

    Мұғалімнің аты-жөні: Досмағанбетова Гулсара Калдыбаевна

    Сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Аудан

    Күні:


    Пән

    Геометрия

    Сынып: 8

    Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    8.1.3.11 параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

    8.1.3.12 үшбұрыштың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

    8.1.3.13 трапецияның ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану

    Сабақтың мақсаты

    Үшбұрыш, параллелограмның, ромб, трапецияның ауданы формулаларын есеп шығаруда қолдану.

    Үшбұрыш, параллелограмның, ромб, трапецияның ауданы формулаларын тұжырымдау.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы 5мин

    Ұйымдастыру.

    Әлеуметтік желілер логотиптері және геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу.

    Сабақ барысында оқушылар өз- өздеріне лайк қою арқылы бағалап отыратындығы түсіндіріледі

    Психологиялық ахуал орнату.

    «Әр елдің амандасу салтын» жасайды.

    Қазақтар – қол алысады;

    Жапондықтар – бірін-бірі көргенде иіледі.

    Қытайлықтар – қолдарын бүгіп иіледі.

    Бразилиялықтар – бір-бірінің иығын қағады.

    Тай елі – алақандарын біріктіріп, бастарына қояды

    Кенияның Масаи тайпасы – билейді.

    ҮShape1 й тапсырмасын тексеру. №3.38

    ВShape2 С Берілгені: АВСД тік б.трапеция

    АВ=ВС=6см

    ∠ВСД=1350

    А Е Д Т/к: S-

    Шешуі:

    АD=AE+ED

    ∠ЕСД=1350-900=450 ; ∠СДЕ=450 =>ΔСЕД тең бүйірлі=> СЕ=ЕД; СЕ=АВ, ЕД=6см, АД=6+6=12(см)

    Интерактивті тақтадан жауабын сәйкестендіріп өзін өзі тексереді



    топтасады












    Үй тапсырмасын тексереді







    Оқушылардың белсенділіген байланысты мадақтау әдісімен бағаланады.


    Лайк қою

    Презентация

    1-5 слайд

    Ғаламтор

    желілерінің

    логотиптері

    суреттері

    Видеоролик


    Сабақтың ортвсы 35 мин

    І.«Өзіңізді тексеріңіз» әдісі. /2мин/Өтілген тақырып бойынша сұрақтар топтар арасында бір-біріне қойылады.









    ІІ. Топтық жұмыс/10мин/ берілген геометриялық фигуралардан құрақтар құрастыру. Құрақтың ауданын табу/

    І топ/үшбұрыш/

    ІІ топ/параллелограмм/

    ІІІ топ /ромб/

    ІҮ топ /трапеция/

    ІІІ. Оқулықпен жұмыс:/8мин/

    №3.34

    №3.46

    Берілгені: АВСD трапеция

    S=594 cм2

    BH=22м2

    АD - BC=6 м

    Т/к: ВС,АД




    ІV. Сергіту/1мин/ 1)Үш таңбалы сандар төменде берілген заңдылық нәтижесінде құрастырылады. Сол заңдылықты анықтап, келесі өрнектің мәнін табыңыз

    404-232=172

    2) Шаршының қандай бөлігі боялған?

    1/5

    V. Жұптық жұмыс. /7мин/

    «Ойлан – жұптас – бөліс» Практикалық жұмыс. Қыз балалар юбка тігуге қанша мата керектігін, ер балалар үйдің шатырына қанша материал кететінін есептейді.

    VІ. Жеке жұмыс/7мин/

    тест

    1. Үшбұрыштың қабырғалары 12 см және 9 см, арасындағы бұрышы 30º. Ауданын табыңдар.

    А) 30 В) 40 С) 27 D) 50 Е) 51.

    2. Ромбының диагональдары 8см және 7 см. Ауданын табыңдар.

    А) 27 В) 26 с)29 D) 25 Е) 28

    3. Параллелограмның қабырғалары 6 см және 10 см , ал кіші қабырғасына түсірілген биіктігі 8 см . Екінші биіктігін табыңдар.

    А) 4 В) 5 С) 4,8 D) 4,7 Е) 6

    4. Тікбұрышты трапецияның табандары 5см және 17см, үлкен бүйір қабырғасы 13 см. Ауданын табыңдар.

    А) 50 В) 51 С) 55 D) 60 Е) 70

    5. Квадраттың қабырғасы 8 см болса, диагоналі неге тең ?

    А) 8 В) 8 С) 4 D) 7 Е) 6.

    Жауаптары: 1) С 2) Е 3) С 4) С 5) В

    Мысал келтіре отырып, сұрақтарға жауап береді.

    Мақсатым, оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін артыру.

    1. Төртбұрыш дегеніміз не?

    2. Төртбұрыштың қандай түрлері бар?

    3. Тік төртбұрыш ауданын табу формуласын айтыңыз

    Параллелограмм, ромб, үшбұрыш, трапеция аудандары есептеу формулалары...


    Дескриптор

    -берілген фигуралардан құрақты құрайды

    - құрақтың құрамындағы фигуралардың аудандарын табады

    - фигураның ауданы бөліктер аудандарының қосындысына тең болатынын қолданып құрақтың ауданын табады


    Тең қабырғалы үшбұрыштың ауданын есептеу формуласын қорытып шығарады


    Шешуі:

    2AD=60

    AD=30

    BC=54-30=24(м2 )

    Жауабы: 24м және 30м







    Ойланып жауап береді











    қыздар, ұлдар

    Дескриптор:

    • Юбка/белдемше/ (шатыр) өлшемдерін өлшейді.

    • кіші табан,үлкен табан және биіктігін анықтайды.

    Трапеция/үшбұрыш/ ауданын есептейді.

    Өзін –өзі бағалау


    Мадақтау













    6-слайд

    Флипчарттар

    маркерлер

    түрлі -түсті

    фигуралар

    қималары





    Оқулық





















    8-9 слайд










    10-слайд

    Үй макеті

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Досмағанбетова Гулсара Қалдыбаевана
    28 Наурыз 2023
    583
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ.аудан 8 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ.аудан 8 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    8 сынып геометрия курсы бойынша "Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары" тақырыбы бойынша ашық сабаққа ҚМЖ.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мектеп: Қызылорда қаласы, Ы.Алтынсарин атындағы №10 мектеп-лицейі

    Мұғалімнің аты-жөні: Досмағанбетова Гулсара Калдыбаевна

    Сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Аудан

    Күні:


    Пән

    Геометрия

    Сынып: 8

    Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    8.1.3.11 параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

    8.1.3.12 үшбұрыштың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

    8.1.3.13 трапецияның ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану

    Сабақтың мақсаты

    Үшбұрыш, параллелограмның, ромб, трапецияның ауданы формулаларын есеп шығаруда қолдану.

    Үшбұрыш, параллелограмның, ромб, трапецияның ауданы формулаларын тұжырымдау.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы 5мин

    Ұйымдастыру.

    Әлеуметтік желілер логотиптері және геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу.

    Сабақ барысында оқушылар өз- өздеріне лайк қою арқылы бағалап отыратындығы түсіндіріледі

    Психологиялық ахуал орнату.

    «Әр елдің амандасу салтын» жасайды.

    Қазақтар – қол алысады;

    Жапондықтар – бірін-бірі көргенде иіледі.

    Қытайлықтар – қолдарын бүгіп иіледі.

    Бразилиялықтар – бір-бірінің иығын қағады.

    Тай елі – алақандарын біріктіріп, бастарына қояды

    Кенияның Масаи тайпасы – билейді.

    ҮShape1 й тапсырмасын тексеру. №3.38

    ВShape2 С Берілгені: АВСД тік б.трапеция

    АВ=ВС=6см

    ∠ВСД=1350

    А Е Д Т/к: S-

    Шешуі:

    АD=AE+ED

    ∠ЕСД=1350-900=450 ; ∠СДЕ=450 =>ΔСЕД тең бүйірлі=> СЕ=ЕД; СЕ=АВ, ЕД=6см, АД=6+6=12(см)

    Интерактивті тақтадан жауабын сәйкестендіріп өзін өзі тексереді



    топтасады












    Үй тапсырмасын тексереді







    Оқушылардың белсенділіген байланысты мадақтау әдісімен бағаланады.


    Лайк қою

    Презентация

    1-5 слайд

    Ғаламтор

    желілерінің

    логотиптері

    суреттері

    Видеоролик


    Сабақтың ортвсы 35 мин

    І.«Өзіңізді тексеріңіз» әдісі. /2мин/Өтілген тақырып бойынша сұрақтар топтар арасында бір-біріне қойылады.









    ІІ. Топтық жұмыс/10мин/ берілген геометриялық фигуралардан құрақтар құрастыру. Құрақтың ауданын табу/

    І топ/үшбұрыш/

    ІІ топ/параллелограмм/

    ІІІ топ /ромб/

    ІҮ топ /трапеция/

    ІІІ. Оқулықпен жұмыс:/8мин/

    №3.34

    №3.46

    Берілгені: АВСD трапеция

    S=594 cм2

    BH=22м2

    АD - BC=6 м

    Т/к: ВС,АД




    ІV. Сергіту/1мин/ 1)Үш таңбалы сандар төменде берілген заңдылық нәтижесінде құрастырылады. Сол заңдылықты анықтап, келесі өрнектің мәнін табыңыз

    404-232=172

    2) Шаршының қандай бөлігі боялған?

    1/5

    V. Жұптық жұмыс. /7мин/

    «Ойлан – жұптас – бөліс» Практикалық жұмыс. Қыз балалар юбка тігуге қанша мата керектігін, ер балалар үйдің шатырына қанша материал кететінін есептейді.

    VІ. Жеке жұмыс/7мин/

    тест

    1. Үшбұрыштың қабырғалары 12 см және 9 см, арасындағы бұрышы 30º. Ауданын табыңдар.

    А) 30 В) 40 С) 27 D) 50 Е) 51.

    2. Ромбының диагональдары 8см және 7 см. Ауданын табыңдар.

    А) 27 В) 26 с)29 D) 25 Е) 28

    3. Параллелограмның қабырғалары 6 см және 10 см , ал кіші қабырғасына түсірілген биіктігі 8 см . Екінші биіктігін табыңдар.

    А) 4 В) 5 С) 4,8 D) 4,7 Е) 6

    4. Тікбұрышты трапецияның табандары 5см және 17см, үлкен бүйір қабырғасы 13 см. Ауданын табыңдар.

    А) 50 В) 51 С) 55 D) 60 Е) 70

    5. Квадраттың қабырғасы 8 см болса, диагоналі неге тең ?

    А) 8 В) 8 С) 4 D) 7 Е) 6.

    Жауаптары: 1) С 2) Е 3) С 4) С 5) В

    Мысал келтіре отырып, сұрақтарға жауап береді.

    Мақсатым, оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін артыру.

    1. Төртбұрыш дегеніміз не?

    2. Төртбұрыштың қандай түрлері бар?

    3. Тік төртбұрыш ауданын табу формуласын айтыңыз

    Параллелограмм, ромб, үшбұрыш, трапеция аудандары есептеу формулалары...


    Дескриптор

    -берілген фигуралардан құрақты құрайды

    - құрақтың құрамындағы фигуралардың аудандарын табады

    - фигураның ауданы бөліктер аудандарының қосындысына тең болатынын қолданып құрақтың ауданын табады


    Тең қабырғалы үшбұрыштың ауданын есептеу формуласын қорытып шығарады


    Шешуі:

    2AD=60

    AD=30

    BC=54-30=24(м2 )

    Жауабы: 24м және 30м







    Ойланып жауап береді











    қыздар, ұлдар

    Дескриптор:

    • Юбка/белдемше/ (шатыр) өлшемдерін өлшейді.

    • кіші табан,үлкен табан және биіктігін анықтайды.

    Трапеция/үшбұрыш/ ауданын есептейді.

    Өзін –өзі бағалау


    Мадақтау













    6-слайд

    Флипчарттар

    маркерлер

    түрлі -түсті

    фигуралар

    қималары





    Оқулық





















    8-9 слайд










    10-слайд

    Үй макеті

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Директорға Презентация 9 сынып
    28.03.2023
    583
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Досмағанбетова Гулсара Қалдыбаевана
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации