Ашық сабақ.Бабаларымыздың жылқы түлігін қолға үйретуді

Тақырып бойынша 18 материал табылды

Ашық сабақ.Бабаларымыздың жылқы түлігін қолға үйретуді

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәжірибе бөлісу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Педагогтің аты-жөні

Сарсембаева А.Ш

Күні:


Сынып:2

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Пәні:

Дүниетану


Сабақтың

тақырыбы

Сабақ тақырыбы: Бабаларымыздың жылқы түлігін қолға үйретуі


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.3.3.1 Ботай мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттау

2.3 Қазақстан тарихындағы маңызды оқиғалар


Сабақтың барысы.


Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы


Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Көңіл күй» арқылы сыныпқа психологиялық ахуал орнату.






Үй тапсырмасын сұрау

Миға шабуыл арқылы өткен сабақтан алған білімдерін тексеру .

  1. Әбу Насыр әл-Фараби кім?

  2. Әбу Насыр әл-Фарабидің еңбектерін ата?

  3. Ғалым қай жерде дүниеге келген?

  4. Ол Отырарда қай тілде оқыды?

  5. Әбу Насыр әл-Фараби туған жерінен алыстап қай қаладан білім іздеді?

  6. Фарабидің бізге қанша еңбектері жетті?

  7. Фараби қандай тілдерді білген?

  8. Не себепті Фарабиді екінші ұстаз дейді?

Балалар біздің бұрынғы бабаларымыз қандай көлікпен жүрген?



Сабақтың тақырыбын ашу

Диктафоннан жылқының даусын естірту.

Мынау қандай жануардың даусы?

Балалар жылқы туралы не білесіңдер?

Біздің ата -бабаларымыз жылқы түлігін қай уақыттан бастап қолға үйретіпті ?



Сабақ мақсатымен таныстыру

Сен Ботай мәдениетінің ерекшелігін сипаттап үйренесің.


Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.






Сұрақтарға жауап береді
















Психология

лық ахуал.



Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

Ортасы

Білім алушылар, бүгінгі сабағымызды бейнесюжетке назар аударып, зейін қойып тыңдайық.

Интертақтадан бейнесюжет көрсету.


Хайхку әдісі

Мен не көрдім ?

Мен қалай көрдім?

Ол қандай?


«Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі арқылы жұптық жұмыс өзара әңгімелейді.





«Топтық жұмыс» білім алушылар сызбамен жұмыс жасайды.





«Кезбе тілші» арқылы білім алушылар ботай елді мекеніне қазба жұмысын жүргізген археологтермен кездесе қалсаң, қандай сұрақ қояр едің?













Дескриптор:

Қазбадан табылған заттарды анықтайды, өзара түсіндіріп береді.



Дескриптор:

Жылқы түрлерін атайды.

Жылқыдан алынатын өнімдерді айтады.











ҚБ: Стикер





ҚБ: Бағдаршам

















Оқылым, тыңдалым тапсырма

лары.




Үйге тапсырма

73 бет 2-тапсырма






Кері байланыс

«Баспалдақ» арқылы кері байланыс жасау.


Сабақтан алған әсерлерін айтады








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.04.2025
149
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі