|
Педагогтің аты-жөні |
Сарсембаева А.Ш |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып:2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Пәні: |
Дүниетану |
|
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Сабақ тақырыбы: Бабаларымыздың жылқы түлігін қолға үйретуі |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.3.3.1 Ботай мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттау 2.3 Қазақстан тарихындағы маңызды оқиғалар
|
||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Көңіл күй» арқылы сыныпқа психологиялық ахуал орнату. Үй тапсырмасын сұрау Миға шабуыл арқылы өткен сабақтан алған білімдерін тексеру .
Балалар біздің бұрынғы бабаларымыз қандай көлікпен жүрген? Сабақтың тақырыбын ашу Диктафоннан жылқының даусын естірту. Мынау қандай жануардың даусы? Балалар жылқы туралы не білесіңдер? Біздің ата -бабаларымыз жылқы түлігін қай уақыттан бастап қолға үйретіпті ? Сабақ мақсатымен таныстыру Сен Ботай мәдениетінің ерекшелігін сипаттап үйренесің. |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Сұрақтарға жауап береді |
|
Психология лық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
|
|
Ортасы |
Білім алушылар, бүгінгі сабағымызды бейнесюжетке назар аударып, зейін қойып тыңдайық. Интертақтадан бейнесюжет көрсету. Хайхку әдісі Мен не көрдім ? Мен қалай көрдім? Ол қандай? «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі арқылы жұптық жұмыс өзара әңгімелейді. «Топтық жұмыс» білім алушылар сызбамен жұмыс жасайды. «Кезбе тілші» арқылы білім алушылар ботай елді мекеніне қазба жұмысын жүргізген археологтермен кездесе қалсаң, қандай сұрақ қояр едің? |
Дескриптор: Қазбадан табылған заттарды анықтайды, өзара түсіндіріп береді. Дескриптор: Жылқы түрлерін атайды. Жылқыдан алынатын өнімдерді айтады.
|
ҚБ: Стикер ҚБ: Бағдаршам |
Оқылым, тыңдалым тапсырма лары. |
|
|
Үйге тапсырма |
73 бет 2-тапсырма |
|
|
|
|
|
Кері байланыс |
«Баспалдақ» арқылы кері байланыс жасау. |
Сабақтан алған әсерлерін айтады |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ.Бабаларымыздың жылқы түлігін қолға үйретуді
Ашық сабақ.Бабаларымыздың жылқы түлігін қолға үйретуді
|
Педагогтің аты-жөні |
Сарсембаева А.Ш |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып:2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Пәні: |
Дүниетану |
|
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Сабақ тақырыбы: Бабаларымыздың жылқы түлігін қолға үйретуі |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.3.3.1 Ботай мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттау 2.3 Қазақстан тарихындағы маңызды оқиғалар
|
||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Көңіл күй» арқылы сыныпқа психологиялық ахуал орнату. Үй тапсырмасын сұрау Миға шабуыл арқылы өткен сабақтан алған білімдерін тексеру .
Балалар біздің бұрынғы бабаларымыз қандай көлікпен жүрген? Сабақтың тақырыбын ашу Диктафоннан жылқының даусын естірту. Мынау қандай жануардың даусы? Балалар жылқы туралы не білесіңдер? Біздің ата -бабаларымыз жылқы түлігін қай уақыттан бастап қолға үйретіпті ? Сабақ мақсатымен таныстыру Сен Ботай мәдениетінің ерекшелігін сипаттап үйренесің. |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Сұрақтарға жауап береді |
|
Психология лық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
|
|
Ортасы |
Білім алушылар, бүгінгі сабағымызды бейнесюжетке назар аударып, зейін қойып тыңдайық. Интертақтадан бейнесюжет көрсету. Хайхку әдісі Мен не көрдім ? Мен қалай көрдім? Ол қандай? «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі арқылы жұптық жұмыс өзара әңгімелейді. «Топтық жұмыс» білім алушылар сызбамен жұмыс жасайды. «Кезбе тілші» арқылы білім алушылар ботай елді мекеніне қазба жұмысын жүргізген археологтермен кездесе қалсаң, қандай сұрақ қояр едің? |
Дескриптор: Қазбадан табылған заттарды анықтайды, өзара түсіндіріп береді. Дескриптор: Жылқы түрлерін атайды. Жылқыдан алынатын өнімдерді айтады.
|
ҚБ: Стикер ҚБ: Бағдаршам |
Оқылым, тыңдалым тапсырма лары. |
|
|
Үйге тапсырма |
73 бет 2-тапсырма |
|
|
|
|
|
Кері байланыс |
«Баспалдақ» арқылы кері байланыс жасау. |
Сабақтан алған әсерлерін айтады |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













