«Ақкөгершін» ересектер тобының ашық ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Білім беру саласы :Әлеумет
Бөлімі: Экология негіздері
Тақырыбы: Су тіршілік көзі.
Мақсаты:
БМ: Су туралы білімдерін тереңдету.
ДМ: Тәжірибелер жасау арқылы судың қасиеттерімен таныстыру.
ТМ:Табиғат құбылыстарының өзгерістерін көре білуге қамқор жасауға тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері: слайд көрсету,түсіндіру,сұрақ-жауап,тақпақ,жұмбақ,ойын,тәжірибе жасау,бағалау,қорытынды
Көрнекілігі: әр балаға төрт стақан су, езілген бояу түрлері, құм,топырақ,тұз,қант.
Билингвизм:cy- вода-water
|
Іс-әрекет |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың әрекеті |
|
Мотивация-лық қозғаушы. |
Табиғат- біздің анамыз, Табиғатқа баламыз, Иіліп сәлем береміз. Біз әдепті баламыз. Балалар табиғат дегеніміз не? Табиғат қандай болады? Тірі табиғатқа не жатады? Балалар жұмбақ шешіп көрейік,бүгінгі оқу қызметінің тақырыбы осы жұмбақ шешу арқылы белгілі болады. Аспаннан домалап, Көп моншақ төгілді. Бусанды бар алап Терілді,керілді. Бұл не? 2.Жылт –жылт еткен, Жылғадан өткен Бұл не? Сылдырлаған судың дыбысы естіледі. Балалар ненің дыбысы? |
Балалар бірге айтады
Табиғат дегеніміз қоршаған ортамыз. Табиғат тірі және өлі болады. Тірі табиғатқа ағаш,гүл,жәндіктер,жануарлар жатады.
Жаңбыр
Су
Судың |
|
Ұйымдас-тырушы-лық ізденушілік. |
Су туралы слайд көрсету Су жүргізер тіршіліктің тамырын, Су жоқ болса тіршіліктің тамам,бауырым Судың біздер біле тұра маңызын Көп болған соң ұмытамыз қадірін. -Өлең не туралы? -Су кімге және не үшін қажет? Су туралы сендер не білесіңдер? Слайд бойынша жұмыс Мынау не балалар? Гүлдерге су керек пе? Ал мыналар не екен? Бұларға су не үшін керек? Мына суретте не көріп тұрсыңдар? Дұрыс, су бізге беті қолымызды жуу үшін керек,таза жүру үшін керек екен. Ал мына суретте не көріп тұрсыңдар? Иә,дұрыс айтасыңдар су бізге ішу үшін де қажет. -Сендер су туралы біраз біледі екенсіңдер? Ал судың түсі, дәмі туралы не айтасыңдар? Балалар, судың түсі,дәмі туралы біз бүгін тәжірибе жасаймыз. 1-тәжірибе.Судың түсі бар ма? Балалардың алдында екі шыны ыдыс тұрады,біреуінде су,ал екіншісіне сүт құйылған.Екі ыдысқа да қасық салып , қайсысының көрінетінін қайсысынан көрінбейтінін бақылайды. 2-тәжірибе.Судың пішіні бар ма? Суды бір ыдыстан пішіні бар басқа ыдысқа құю. Не өзгерді? 3-тәжірибе.Судың дәмі бар ма? Балалар түтікше арқылы су ішіп көреді. Онда дәмі бар ма?Стақанға лимонның шырынын,қантты,тұзды қосу. 4 -тәжірибе .Судың иісі бар ма? Балалар суды иіскеп көреді, судың иісі жоғын сезінеді. Лимон қосылған суды иіскеп көреді . 5-тәжірибе:Мұз-қатты су Балалар ыдысқа салған мұздың ерігенін бақылайды. 6-тәжірибе:Бу- бұл да су. Судың тағы бір қасиетін көрсету үшін қайнаған суы бар термосты алу . 7-тәжірибе:Су сұйық, сондықтан ағады. Балаларға стақандағы суды екінші бос стақанға құюды ұсынамын.Су аға ма? Өйткені су сұйық. 8-тәжірибе. Суда кейбір заттар ериді кейбір заттар ерімейді. Суы бар екі стақан алып біреуіне құм,екіншісіне қант салып,араластырамын .Не өзгергенін сұрау . 9-тәжірибе.Су сіңгіш. Екі ыдыстың біреуіне құм, екіншісіне топырақ саламын.Су құямын .Су сіңдіме? Су қандай екен? –Сендер тағы қандай сұйық заттарды білесіңдер? -Сүттің түсі қандай? (ақ) -Судың түсі қандай екен, ыдыстағы суға қарандаршы? -Дұрыс айтасыңдар, су түссіз.Ал сендер судың түсін өзгеріткілерің келе ме?Олай болса алдыларыңдағы бір ыдыстағы суға өздеріңе ұнаған бояуды қосыңдар. - .Бүгін су туралы біраз әңгімелестік ,тәжірибе жасадық.Су не үшін керек,су болмаса не болар еді? Дұрыс айтасыңдар, суды үнемдеп қолдану керек. Сергіту сәті.Мақал-мәтелдер, тыйым сөздер. 1-Сулы жер-нулы жер. 2-Су бар жерде өмір бар. 3-Сусыз өмір жоқ. 4-Су-таби.ғаттың ажары. 5.Судың да сұрауы бар. 6.Суға түкірме. Тақпақ: Кел, балалар, жуынайық, Айдын көлде астауда. Бұлақ, өзен, моншаларда Шашып көбік аспанға Кетсін, кәне ,кірдің бәрі. Айдында асыр саламыз Қайда болсын Суға мәңгі, көп алғыс. Балалар мен сендерге с туралы ертегі айтып берейін. «Су туралы ертегі.» Ерте,ерте ертеде су болмай,құстар шөлдеп,ағаштар қурап,гүлдер солып қалады. Қалжыраған құстар желден көмек сұрайды.Жел көмектесейін деп күнге барады.Күн жердегі суларды,өзен ,көлдерді қатты қыздырады.Су түйіршіктері буға айналады.Аспанға бу көтеріледі де су түйіршіктері бірігіп бұлттарға айналады.Жел бұлтты қуалап,су түйіршіктері бірігіп жерге жаңбыр болып жауды.Жер тыныс алды.Шөлін қандырған құстар да,өсімдіктерде жадырады. Балалар сендерге ертегі ұнадыма? Міне балалар су тіршілік көзі.Сусыз өмір жок екен.адамға,жан-жануарға,өсімдіктерге су керек екен. |
-Тамашалайды. -Су ағып жатады. -Өлең су туралы -Су адамға және жануарларға,өсімдіктерге керек.Су болмаса тіршілік болмайды. -Гүлдер Гүлге су қажет.Су болмаса гүл өспейді. -Ыдыстар:кесе,шәйнек, тәрелке. Ыдыстарды тазарту үшін,жуу үшін су керек. Бала жуынып жатыр. Балалар жауап беруге тырысады. 1-тәжірибе Балалар суға қарап түсі жоқ екенін айтады Балалар өздеріне ұнаған бояу тамшыларын суға қосып, араластырады да судық түсінің қандай түске өзгергендігін айтады. 3-тәжірибе Балалар суды ішіп көріп, дәмі жоқтығын айтады. Бал, тосап, қант, қоссақ судың дәмі өзгереді. Балалар суға қант салып араластырады да ішіп көреді. Судың дәмінің тәтті болғандығын айтады. -Өйткені біз суға қант қостық. 4-тәжірибе Иісі жоқ. Су адамға тамақ пісіру үшін,жуыну үшін,шай қайнату үшін керек.
Балалар өздеріне ұнаған бояу тамшыларын суға қосып, араластырады да судық түсінің қандай түске өзгергендігін айтады.
Ұнады |
|
Рефлексия-лық қортынды-лаушы. |
Бүгін не туралы айттық? Су бізге не үшін керек? Суды ысырап етуге болама? Су қандай? Жарайсыңдар балалар!Тәжірибе жасау арқылы су туралы түсінік алдыңдар. Үйге тапсырма: Су туралы тақпақ,мақал-мәтел жаттап келу. |
Су туралы : Су бізге ішуге,жуынуға,гүлдерге су құюға,ыдыс жууға керек. Түссіз,иіссіз,дәмсіз,мөлдір, сұйық,көлемсіз |
Күтілетін нәтиже:
Балалар нені білу керек:Су адамдарға,жан-жануарларға,өсімдіктерге қажет.
Балалар нені игерді: судың сұйық, иісі, дәмі жоқ, түссіз екендігін,дәмі және исінің қоспалар арқылы өзгеретіндігін.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: судың қасиеті туралы, суды үнемдей білуді

г

2017-2018 оқу жылы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ.Балабақша.Тақырыбы:"Су тіршілік көзі".
Ашық сабақ.Балабақша.Тақырыбы:"Су тіршілік көзі".
«Ақкөгершін» ересектер тобының ашық ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Білім беру саласы :Әлеумет
Бөлімі: Экология негіздері
Тақырыбы: Су тіршілік көзі.
Мақсаты:
БМ: Су туралы білімдерін тереңдету.
ДМ: Тәжірибелер жасау арқылы судың қасиеттерімен таныстыру.
ТМ:Табиғат құбылыстарының өзгерістерін көре білуге қамқор жасауға тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері: слайд көрсету,түсіндіру,сұрақ-жауап,тақпақ,жұмбақ,ойын,тәжірибе жасау,бағалау,қорытынды
Көрнекілігі: әр балаға төрт стақан су, езілген бояу түрлері, құм,топырақ,тұз,қант.
Билингвизм:cy- вода-water
|
Іс-әрекет |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың әрекеті |
|
Мотивация-лық қозғаушы. |
Табиғат- біздің анамыз, Табиғатқа баламыз, Иіліп сәлем береміз. Біз әдепті баламыз. Балалар табиғат дегеніміз не? Табиғат қандай болады? Тірі табиғатқа не жатады? Балалар жұмбақ шешіп көрейік,бүгінгі оқу қызметінің тақырыбы осы жұмбақ шешу арқылы белгілі болады. Аспаннан домалап, Көп моншақ төгілді. Бусанды бар алап Терілді,керілді. Бұл не? 2.Жылт –жылт еткен, Жылғадан өткен Бұл не? Сылдырлаған судың дыбысы естіледі. Балалар ненің дыбысы? |
Балалар бірге айтады
Табиғат дегеніміз қоршаған ортамыз. Табиғат тірі және өлі болады. Тірі табиғатқа ағаш,гүл,жәндіктер,жануарлар жатады.
Жаңбыр
Су
Судың |
|
Ұйымдас-тырушы-лық ізденушілік. |
Су туралы слайд көрсету Су жүргізер тіршіліктің тамырын, Су жоқ болса тіршіліктің тамам,бауырым Судың біздер біле тұра маңызын Көп болған соң ұмытамыз қадірін. -Өлең не туралы? -Су кімге және не үшін қажет? Су туралы сендер не білесіңдер? Слайд бойынша жұмыс Мынау не балалар? Гүлдерге су керек пе? Ал мыналар не екен? Бұларға су не үшін керек? Мына суретте не көріп тұрсыңдар? Дұрыс, су бізге беті қолымызды жуу үшін керек,таза жүру үшін керек екен. Ал мына суретте не көріп тұрсыңдар? Иә,дұрыс айтасыңдар су бізге ішу үшін де қажет. -Сендер су туралы біраз біледі екенсіңдер? Ал судың түсі, дәмі туралы не айтасыңдар? Балалар, судың түсі,дәмі туралы біз бүгін тәжірибе жасаймыз. 1-тәжірибе.Судың түсі бар ма? Балалардың алдында екі шыны ыдыс тұрады,біреуінде су,ал екіншісіне сүт құйылған.Екі ыдысқа да қасық салып , қайсысының көрінетінін қайсысынан көрінбейтінін бақылайды. 2-тәжірибе.Судың пішіні бар ма? Суды бір ыдыстан пішіні бар басқа ыдысқа құю. Не өзгерді? 3-тәжірибе.Судың дәмі бар ма? Балалар түтікше арқылы су ішіп көреді. Онда дәмі бар ма?Стақанға лимонның шырынын,қантты,тұзды қосу. 4 -тәжірибе .Судың иісі бар ма? Балалар суды иіскеп көреді, судың иісі жоғын сезінеді. Лимон қосылған суды иіскеп көреді . 5-тәжірибе:Мұз-қатты су Балалар ыдысқа салған мұздың ерігенін бақылайды. 6-тәжірибе:Бу- бұл да су. Судың тағы бір қасиетін көрсету үшін қайнаған суы бар термосты алу . 7-тәжірибе:Су сұйық, сондықтан ағады. Балаларға стақандағы суды екінші бос стақанға құюды ұсынамын.Су аға ма? Өйткені су сұйық. 8-тәжірибе. Суда кейбір заттар ериді кейбір заттар ерімейді. Суы бар екі стақан алып біреуіне құм,екіншісіне қант салып,араластырамын .Не өзгергенін сұрау . 9-тәжірибе.Су сіңгіш. Екі ыдыстың біреуіне құм, екіншісіне топырақ саламын.Су құямын .Су сіңдіме? Су қандай екен? –Сендер тағы қандай сұйық заттарды білесіңдер? -Сүттің түсі қандай? (ақ) -Судың түсі қандай екен, ыдыстағы суға қарандаршы? -Дұрыс айтасыңдар, су түссіз.Ал сендер судың түсін өзгеріткілерің келе ме?Олай болса алдыларыңдағы бір ыдыстағы суға өздеріңе ұнаған бояуды қосыңдар. - .Бүгін су туралы біраз әңгімелестік ,тәжірибе жасадық.Су не үшін керек,су болмаса не болар еді? Дұрыс айтасыңдар, суды үнемдеп қолдану керек. Сергіту сәті.Мақал-мәтелдер, тыйым сөздер. 1-Сулы жер-нулы жер. 2-Су бар жерде өмір бар. 3-Сусыз өмір жоқ. 4-Су-таби.ғаттың ажары. 5.Судың да сұрауы бар. 6.Суға түкірме. Тақпақ: Кел, балалар, жуынайық, Айдын көлде астауда. Бұлақ, өзен, моншаларда Шашып көбік аспанға Кетсін, кәне ,кірдің бәрі. Айдында асыр саламыз Қайда болсын Суға мәңгі, көп алғыс. Балалар мен сендерге с туралы ертегі айтып берейін. «Су туралы ертегі.» Ерте,ерте ертеде су болмай,құстар шөлдеп,ағаштар қурап,гүлдер солып қалады. Қалжыраған құстар желден көмек сұрайды.Жел көмектесейін деп күнге барады.Күн жердегі суларды,өзен ,көлдерді қатты қыздырады.Су түйіршіктері буға айналады.Аспанға бу көтеріледі де су түйіршіктері бірігіп бұлттарға айналады.Жел бұлтты қуалап,су түйіршіктері бірігіп жерге жаңбыр болып жауды.Жер тыныс алды.Шөлін қандырған құстар да,өсімдіктерде жадырады. Балалар сендерге ертегі ұнадыма? Міне балалар су тіршілік көзі.Сусыз өмір жок екен.адамға,жан-жануарға,өсімдіктерге су керек екен. |
-Тамашалайды. -Су ағып жатады. -Өлең су туралы -Су адамға және жануарларға,өсімдіктерге керек.Су болмаса тіршілік болмайды. -Гүлдер Гүлге су қажет.Су болмаса гүл өспейді. -Ыдыстар:кесе,шәйнек, тәрелке. Ыдыстарды тазарту үшін,жуу үшін су керек. Бала жуынып жатыр. Балалар жауап беруге тырысады. 1-тәжірибе Балалар суға қарап түсі жоқ екенін айтады Балалар өздеріне ұнаған бояу тамшыларын суға қосып, араластырады да судық түсінің қандай түске өзгергендігін айтады. 3-тәжірибе Балалар суды ішіп көріп, дәмі жоқтығын айтады. Бал, тосап, қант, қоссақ судың дәмі өзгереді. Балалар суға қант салып араластырады да ішіп көреді. Судың дәмінің тәтті болғандығын айтады. -Өйткені біз суға қант қостық. 4-тәжірибе Иісі жоқ. Су адамға тамақ пісіру үшін,жуыну үшін,шай қайнату үшін керек.
Балалар өздеріне ұнаған бояу тамшыларын суға қосып, араластырады да судық түсінің қандай түске өзгергендігін айтады.
Ұнады |
|
Рефлексия-лық қортынды-лаушы. |
Бүгін не туралы айттық? Су бізге не үшін керек? Суды ысырап етуге болама? Су қандай? Жарайсыңдар балалар!Тәжірибе жасау арқылы су туралы түсінік алдыңдар. Үйге тапсырма: Су туралы тақпақ,мақал-мәтел жаттап келу. |
Су туралы : Су бізге ішуге,жуынуға,гүлдерге су құюға,ыдыс жууға керек. Түссіз,иіссіз,дәмсіз,мөлдір, сұйық,көлемсіз |
Күтілетін нәтиже:
Балалар нені білу керек:Су адамдарға,жан-жануарларға,өсімдіктерге қажет.
Балалар нені игерді: судың сұйық, иісі, дәмі жоқ, түссіз екендігін,дәмі және исінің қоспалар арқылы өзгеретіндігін.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: судың қасиеті туралы, суды үнемдей білуді

г

2017-2018 оқу жылы
шағым қалдыра аласыз













