Ашық сабақ.Балабақша.Тақырыбы:"Су тіршілік көзі".

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ.Балабақша.Тақырыбы:"Су тіршілік көзі".

Материал туралы қысқаша түсінік
Менің жариялап отырған ұйымдастырылған оқу қызметім ересек топ тәрбиешілеріне арналған.Осы сабақ арқылы балалар судың қасиетін ксперемент жасап өз көздерімен көреді
Материалдың қысқаша нұсқасы


«Ақкөгершін» ересектер тобының ашық ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы

Күні:

Білім беру саласы :Әлеумет

Бөлімі: Экология негіздері

Тақырыбы: Су тіршілік көзі.

Мақсаты:

БМ: Су туралы білімдерін тереңдету.

ДМ: Тәжірибелер жасау арқылы судың қасиеттерімен таныстыру.

ТМ:Табиғат құбылыстарының өзгерістерін көре білуге қамқор жасауға тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілдері: слайд көрсету,түсіндіру,сұрақ-жауап,тақпақ,жұмбақ,ойын,тәжірибе жасау,бағалау,қорытынды

Көрнекілігі: әр балаға төрт стақан су, езілген бояу түрлері, құм,топырақ,тұз,қант.

Билингвизм:cy- вода-water

Іс-әрекет

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың әрекеті

Мотивация-лық

қозғаушы.




Табиғат- біздің анамыз,

Табиғатқа баламыз,

Иіліп сәлем береміз.

Біз әдепті баламыз.

Балалар табиғат дегеніміз не?


Табиғат қандай болады?



Тірі табиғатқа не жатады?

Балалар жұмбақ шешіп көрейік,бүгінгі оқу қызметінің тақырыбы осы жұмбақ шешу арқылы белгілі болады.

Аспаннан домалап,

Көп моншақ төгілді.

Бусанды бар алап

Терілді,керілді.

Бұл не?

2.Жылт –жылт еткен,

Жылғадан өткен

Бұл не?

Сылдырлаған судың дыбысы естіледі.

Балалар ненің дыбысы?


Балалар бірге айтады




Табиғат дегеніміз қоршаған ортамыз.

Табиғат тірі және өлі болады.

Тірі табиғатқа ағаш,гүл,жәндіктер,жануарлар жатады.



Жаңбыр



Су



Судың


Ұйымдас-тырушы-лық ізденушілік.



Су туралы слайд көрсету

Су жүргізер тіршіліктің тамырын,

Су жоқ болса тіршіліктің тамам,бауырым

Судың біздер біле тұра маңызын

Көп болған соң ұмытамыз қадірін.

-Өлең не туралы?

-Су кімге және не үшін қажет?

Су туралы сендер не білесіңдер?


Слайд бойынша жұмыс

Мынау не балалар?

Гүлдерге су керек пе?


Ал мыналар не екен?


Бұларға су не үшін керек?

Мына суретте не көріп тұрсыңдар?

Дұрыс, су бізге беті қолымызды жуу үшін керек,таза жүру үшін керек екен.

Ал мына суретте не көріп тұрсыңдар?

Иә,дұрыс айтасыңдар су бізге ішу үшін де қажет.

-Сендер су туралы біраз біледі екенсіңдер? Ал судың түсі, дәмі туралы не айтасыңдар?

Балалар, судың түсі,дәмі туралы біз бүгін тәжірибе жасаймыз.

1-тәжірибе.Судың түсі бар ма?

Балалардың алдында екі шыны ыдыс тұрады,біреуінде су,ал екіншісіне сүт құйылған.Екі ыдысқа да қасық салып , қайсысының көрінетінін қайсысынан көрінбейтінін бақылайды.

2-тәжірибе.Судың пішіні бар ма?

Суды бір ыдыстан пішіні бар басқа ыдысқа құю. Не өзгерді?

3-тәжірибе.Судың дәмі бар ма?

Балалар түтікше арқылы су ішіп көреді. Онда дәмі бар ма?Стақанға лимонның шырынын,қантты,тұзды қосу.

4 -тәжірибе .Судың иісі бар ма?

Балалар суды иіскеп көреді, судың иісі жоғын сезінеді. Лимон қосылған суды иіскеп көреді .




5-тәжірибе:Мұз-қатты су

Балалар ыдысқа салған мұздың ерігенін бақылайды.

6-тәжірибе:Бу- бұл да су.

Судың тағы бір қасиетін көрсету үшін қайнаған суы бар термосты алу .

7-тәжірибе:Су сұйық, сондықтан ағады.

Балаларға стақандағы суды екінші бос стақанға құюды ұсынамын.Су аға ма? Өйткені су сұйық.

8-тәжірибе. Суда кейбір заттар ериді кейбір заттар ерімейді.

Суы бар екі стақан алып біреуіне құм,екіншісіне қант салып,араластырамын .Не өзгергенін сұрау .

9-тәжірибе.Су сіңгіш.

Екі ыдыстың біреуіне құм, екіншісіне топырақ саламын.Су құямын .Су сіңдіме?

Су қандай екен? –Сендер тағы қандай сұйық заттарды білесіңдер?

-Сүттің түсі қандай? (ақ)

-Судың түсі қандай екен, ыдыстағы суға қарандаршы?

-Дұрыс айтасыңдар, су түссіз.Ал сендер судың түсін өзгеріткілерің келе ме?Олай болса алдыларыңдағы бір ыдыстағы суға өздеріңе ұнаған бояуды қосыңдар.

- .Бүгін су туралы біраз әңгімелестік ,тәжірибе жасадық.Су не үшін керек,су болмаса не болар еді?

Дұрыс айтасыңдар, суды үнемдеп қолдану керек.

Сергіту сәті.Мақал-мәтелдер, тыйым сөздер.

1-Сулы жер-нулы жер.

2-Су бар жерде өмір бар.

3-Сусыз өмір жоқ.

4-Су-таби.ғаттың ажары.

5.Судың да сұрауы бар.

6.Суға түкірме.



Тақпақ:

Кел, балалар, жуынайық,

Айдын көлде астауда.

Бұлақ, өзен, моншаларда

Шашып көбік аспанға

Кетсін, кәне ,кірдің бәрі.

Айдында асыр саламыз

Қайда болсын

Суға мәңгі, көп алғыс.

Балалар мен сендерге с туралы ертегі айтып берейін.

«Су туралы ертегі.»

Ерте,ерте ертеде су болмай,құстар шөлдеп,ағаштар қурап,гүлдер солып қалады.

Қалжыраған құстар желден көмек сұрайды.Жел көмектесейін деп күнге барады.Күн жердегі суларды,өзен ,көлдерді қатты қыздырады.Су түйіршіктері буға айналады.Аспанға бу көтеріледі де су түйіршіктері бірігіп бұлттарға айналады.Жел бұлтты қуалап,су түйіршіктері бірігіп жерге жаңбыр болып жауды.Жер тыныс алды.Шөлін қандырған құстар да,өсімдіктерде жадырады.

Балалар сендерге ертегі ұнадыма?

Міне балалар су тіршілік көзі.Сусыз өмір жок екен.адамға,жан-жануарға,өсімдіктерге су керек екен.

-Тамашалайды.


-Су ағып жатады.



-Өлең су туралы

-Су адамға және жануарларға,өсімдіктерге керек.Су болмаса тіршілік болмайды.

-Гүлдер

Гүлге су қажет.Су болмаса гүл өспейді.

-Ыдыстар:кесе,шәйнек,

тәрелке.

Ыдыстарды тазарту үшін,жуу үшін су керек.



Бала жуынып жатыр.



Балалар жауап беруге тырысады.



1-тәжірибе

Балалар суға қарап түсі жоқ екенін айтады

Балалар өздеріне ұнаған бояу тамшыларын суға қосып, араластырады да судық түсінің қандай түске өзгергендігін айтады.

3-тәжірибе

Балалар суды ішіп көріп, дәмі жоқтығын айтады.

Бал, тосап, қант, қоссақ судың дәмі өзгереді.

Балалар суға қант салып араластырады да ішіп көреді. Судың дәмінің тәтті болғандығын айтады.

-Өйткені біз суға қант қостық.

4-тәжірибе

Иісі жоқ.


Су адамға тамақ пісіру үшін,жуыну үшін,шай қайнату үшін керек.
























Балалар өздеріне ұнаған бояу тамшыларын суға қосып, араластырады да судық түсінің қандай түске өзгергендігін айтады.











































Ұнады

Рефлексия-лық

қортынды-лаушы.

Бүгін не туралы айттық?

Су бізге не үшін керек?

Суды ысырап етуге болама?

Су қандай?

Жарайсыңдар балалар!Тәжірибе жасау арқылы су туралы түсінік алдыңдар.

Үйге тапсырма:

Су туралы тақпақ,мақал-мәтел жаттап келу.


Су туралы :

Су бізге ішуге,жуынуға,гүлдерге су құюға,ыдыс жууға керек.

Түссіз,иіссіз,дәмсіз,мөлдір,

сұйық,көлемсіз

Күтілетін нәтиже:

Балалар нені білу керек:Су адамдарға,жан-жануарларға,өсімдіктерге қажет.

Балалар нені игерді: судың сұйық, иісі, дәмі жоқ, түссіз екендігін,дәмі және исінің қоспалар арқылы өзгеретіндігін.

Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: судың қасиеті туралы, суды үнемдей білуді










Shape1

г











2017-2018 оқу жылы


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.12.2017
8086
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі