Қаракөл орта мектебі
Б.Бұлқышев.Ана
\ашық сабақ\
Сыныбы:4—А
Өткізген:Мусина Алия Оңатқызы
2017-2018 оқу жылы
Сабақтың тақырыбы:Баубек Бұлқышев. Ана
Сабақтың мақсаты:
1.Оқушыларға Баубек Бұлқышев туралы жалпы мағлұмат беру.Ана мәтінінің мазмұнын ашу.Мәтінді мәнерлеп,ырғақпен оқуға жаттықтыру.
2.Оқушылардың ой-өрісін,дүниетанымын кеңейту,шығармашылылықпен жұмыс істеуге ықпал ету,сөздік қорларын молайту.
3.Ананы құрметтеуге,оған деген махаббаттың тіл жеткісіз болуына тәрбиелеу.
Түрі:
Әдісі:с
Көрнекілігі:
Сабақтыңбарысы:І.Ұйымдастыру
Психологиялық дайындық.
Топқа бөлу.
-Балалар ,қазір қыстың соңғы айы,дегенмен сыртта ауа райынан көктем лебіін сезінгендейміз.Олай болса көктем айларын атайық және сол айларға бөлініп топтасып 3топқа бөлініп отырамыз.
1-топ-Наурыз ІІ-топ-Сәуір ІІІ-топ-Мамыр
3.Үй тапсырмасын сұрау.Көктем туралы кластер жазамыз.
Көктем
Ериді ағаш отырғызады.
Жылынады. Ұшып келеді.
“Кім жүйрік”ойыны.Әр топқа есептер беру,сұраққа жауап беру.
-Мәтінде не туралы айтылған?
-Әңгіме неге шыбық деп аталған?
-Сен Темірдің орнында болсаң не істер едің?
-Бақыт шыбықты не үшін отырғызды деп ойлайсыңдар?
Мәтіннің мазмұнын әңгімелеу.
4.Жаңа сабақ.
“4 сурет, 1 сөз” ойыны арқылы тақырыпты ашу.


|
|
|
|
-Балалар қандай сөздер шықты?
-Бүгінгі сабағымызда Баубек Бұлқышевтың Ана деп аталатын шығармасымен танысамыз.Дәптерге күннің жадын,тақырыбын жазу.
2.Автор туралы мәлімет беру.
Баубек Бұлқышев (1916-1944).1916 жылы Қарағанды облысы,Жезді ауданында дүниеге келген.1932ж Қарсақпай заводында фабрика-завод училищесіне келіп оқуға түседі.1938-1940 жылдар жазушының кең өрісіне іргетас болып қаланды.Жазушылыққа мол негіз салды.
1944ж тәуелсіздігі жолындағы күресте жасында қаза болған.
3. Мәтінді мәнерлеп оқу.
-Ал қазір «Ана» шығармасының мазмұнымен танысалық.
Жедел сұрақ:
-“Ана “деген сөзді естігенде қандай ой келеді?
-Ана деген қасиетті сөз екендігіне келісесіңдерме?
Бәрімізге жарық дүниені сыйлаған-Ана.Бала-ананың бауыр еті дейді.Ана баласы үшін отқа да күйеді,суға да түседі,өмірдің суығына тоңып,ыстығына төзеді.«Қарға баласын аппағым,кірпі баласын жұмсағым дер»дегендей анаға өз баласынан артық ешкім жоқ.Тіпті жан-жануар да баласына мейіріммен қарайды.Қарапайым еңбек адамдары анасына қолынан келгеншесый-құрмет көрсетсе,ақын оған арнап өлең жазады.Жазушы әңгіме жазады,ал сазгер ән-күй шығарады.Яғни,барлық адамзат баласы өзінің борышын өтеуге тырысады.
-Мәтінде қандай теңеу бар?(ананың махаббаты,ананың тілі,ананың тілегі тіл жетпес бір жатқан теңіз емес пе?
-Неге теңізге теңейді?(теңіз терең,сол сияқты ананың да тілі,тілегі,махаббаты шексіз,терең)
Сергіту сәті.Анаға тілек.
4.Мәтінді мәнерлеп оқыту
А) тізбектеп оқыту
Ә)сөздік жұмыс
5.Шығармашылық тапсырма:
1 топ .Анаграммалық ойын арқылы жаңа сөздер құрастыру.
2-топ.Мақал-мәтел мағынасын түсіндіру
3-топ.Бес жолды өлең құрастыру
Үйге
тапсырма

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ.Баубек Бұлқышев. Ана
Ашық сабақ.Баубек Бұлқышев. Ана
Қаракөл орта мектебі
Б.Бұлқышев.Ана
\ашық сабақ\
Сыныбы:4—А
Өткізген:Мусина Алия Оңатқызы
2017-2018 оқу жылы
Сабақтың тақырыбы:Баубек Бұлқышев. Ана
Сабақтың мақсаты:
1.Оқушыларға Баубек Бұлқышев туралы жалпы мағлұмат беру.Ана мәтінінің мазмұнын ашу.Мәтінді мәнерлеп,ырғақпен оқуға жаттықтыру.
2.Оқушылардың ой-өрісін,дүниетанымын кеңейту,шығармашылылықпен жұмыс істеуге ықпал ету,сөздік қорларын молайту.
3.Ананы құрметтеуге,оған деген махаббаттың тіл жеткісіз болуына тәрбиелеу.
Түрі:
Әдісі:с
Көрнекілігі:
Сабақтыңбарысы:І.Ұйымдастыру
Психологиялық дайындық.
Топқа бөлу.
-Балалар ,қазір қыстың соңғы айы,дегенмен сыртта ауа райынан көктем лебіін сезінгендейміз.Олай болса көктем айларын атайық және сол айларға бөлініп топтасып 3топқа бөлініп отырамыз.
1-топ-Наурыз ІІ-топ-Сәуір ІІІ-топ-Мамыр
3.Үй тапсырмасын сұрау.Көктем туралы кластер жазамыз.
Көктем
Ериді ағаш отырғызады.
Жылынады. Ұшып келеді.
“Кім жүйрік”ойыны.Әр топқа есептер беру,сұраққа жауап беру.
-Мәтінде не туралы айтылған?
-Әңгіме неге шыбық деп аталған?
-Сен Темірдің орнында болсаң не істер едің?
-Бақыт шыбықты не үшін отырғызды деп ойлайсыңдар?
Мәтіннің мазмұнын әңгімелеу.
4.Жаңа сабақ.
“4 сурет, 1 сөз” ойыны арқылы тақырыпты ашу.


|
|
|
|
-Балалар қандай сөздер шықты?
-Бүгінгі сабағымызда Баубек Бұлқышевтың Ана деп аталатын шығармасымен танысамыз.Дәптерге күннің жадын,тақырыбын жазу.
2.Автор туралы мәлімет беру.
Баубек Бұлқышев (1916-1944).1916 жылы Қарағанды облысы,Жезді ауданында дүниеге келген.1932ж Қарсақпай заводында фабрика-завод училищесіне келіп оқуға түседі.1938-1940 жылдар жазушының кең өрісіне іргетас болып қаланды.Жазушылыққа мол негіз салды.
1944ж тәуелсіздігі жолындағы күресте жасында қаза болған.
3. Мәтінді мәнерлеп оқу.
-Ал қазір «Ана» шығармасының мазмұнымен танысалық.
Жедел сұрақ:
-“Ана “деген сөзді естігенде қандай ой келеді?
-Ана деген қасиетті сөз екендігіне келісесіңдерме?
Бәрімізге жарық дүниені сыйлаған-Ана.Бала-ананың бауыр еті дейді.Ана баласы үшін отқа да күйеді,суға да түседі,өмірдің суығына тоңып,ыстығына төзеді.«Қарға баласын аппағым,кірпі баласын жұмсағым дер»дегендей анаға өз баласынан артық ешкім жоқ.Тіпті жан-жануар да баласына мейіріммен қарайды.Қарапайым еңбек адамдары анасына қолынан келгеншесый-құрмет көрсетсе,ақын оған арнап өлең жазады.Жазушы әңгіме жазады,ал сазгер ән-күй шығарады.Яғни,барлық адамзат баласы өзінің борышын өтеуге тырысады.
-Мәтінде қандай теңеу бар?(ананың махаббаты,ананың тілі,ананың тілегі тіл жетпес бір жатқан теңіз емес пе?
-Неге теңізге теңейді?(теңіз терең,сол сияқты ананың да тілі,тілегі,махаббаты шексіз,терең)
Сергіту сәті.Анаға тілек.
4.Мәтінді мәнерлеп оқыту
А) тізбектеп оқыту
Ә)сөздік жұмыс
5.Шығармашылық тапсырма:
1 топ .Анаграммалық ойын арқылы жаңа сөздер құрастыру.
2-топ.Мақал-мәтел мағынасын түсіндіру
3-топ.Бес жолды өлең құрастыру
Үйге
тапсырма

шағым қалдыра аласыз













