|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 10. Олимпиада жеңімпаздары – Қазақстан мақтанышы |
|||||
|
Күні : |
Педагогтің аты-жөні:Рақымбай Д.Л |
|||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: 32. Бірінші байлық-денсаулық |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
6.3.2.1 - ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (түсініктеме); 6.5.1.4 - өздік, болымсыздық, белгісіздік, жалпылау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану |
|||||
|
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтай алады (түсініктеме); өздік, болымсыздық, белгісіздік, жалпылау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдана алады. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: Қалайсың?, Сәлем. Привет. Здравствуй. (Hello, Gudmoning). Сәтті өтсін сабағымыз Ашық болсын қабағымыз Балалар бір-бірімізге күлімдей қарап, сәттілік тілейміз. (сәттілік Үй жұмысын тексеру Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы болжайды. Әр oқушығa қимa қaғaздaры таратылады. «Пазл әдісі» бойынша суреттерді құрау арқылы үш топқа бөлінеді 1-топ: «Спорт» 2-топ: «Денсаулық» 3-топ: «Олимпиада» «Әріптер сөйлейді» әдісін қолданып, ребусты шешіп, бүгінгі тақырыппен танысамыз. |
«Бас бармақ» «Үш шапалақ» |
Слайд Түрлі- түсті жүрекшелер Стикерлер Суреттер топтамасы Слайдтар |
|||
|
Сабақтың ортасы |
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс. Айтылым. тапсырма Оқушы қажеттіктеріне қарай қолдау көрсетіп, қосымша түсіндіреді ЕББҚ (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) жеке қолдау көрсетіледі Жеке қажеттілігі бар оқушылар мұғалім көмегімен жұмысты орындайды Бақтияр Артаев туралы сөйлем құрайды. 1- тапсырма Топтық жұмыс Оқылым
Жазылым тапсырма Жеке жұмыс Айтылым Тілдік бағдар
2-тапсырма Айтылым Жазылым 6-тапсырма 4-тапсырма Айтылым тапсырма Жазылым Ойтаразы |
Тыңдалым,айтылым. Жігер-энергия, сила Жеңімпаз-победитель Жүлде-приз Оз-обгонять Жең-победить Жүлделі-призовой Айтылым»
Оқылым Мәтінді оқы. «Қабырғадағы рөл» әдісі арқылын негізгі және жанама ақпаратты анықтайды. Әр топ тобының тақырыбына сай суретін салады. Суреттің ішіне мәтін бойынша негізгі ақпаратты жаз. Сыртына қосымша ақпаратты пайдаланып жаз. Топтар жетекші сұрақтарға жауап бере отырып, өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстырады. Жазылым «Ойлан тап»ойыны. Көп нүктенің орнына тиісті әріптерді қойып жаз. Салауатт...өмір сүр...ен адамны...денсаулы...ы өте тамаша болады.Ұза...өмір сүред...және ол адам сымбатты көр...неді.Тәннің ләззаты саулы...ында, жанның ләззаты-біл...мде. Айтылым ЖЕДЕЛ ӨТКЕН ШАҚ Өткен шақ — іс-әрекеттің сөйлеп тұрған уақыттан бұрын болғанын біл- діретін шақ түрі. Өткен шақтың бір түрі — жедел өткен шақ. Жедел өткен шақ етістіктің түбіріне -ды/ -ді, -ты/ -ті жұрнақтары жалғануы арқылы жасалып, іс-әрекеттің анық және аз ғана уақыт бұрын болғанын білдіреді. Айтылым
Жазылым Іздене отырып, кестені толтырыңдар.
Айтылым Сұхбаттасыңдар. Жазылым «Шығу парағы» тәсілі |
«Смайликтер» Дескриптор 3 балл -Өлеңді мәнерлеп оқиды -Өлеңнің тақырыбын ұғады «Бағдаршам» Дескриптор: -Сұраққа жауап береді -Пікірін білдіреді «Қол шапалақ» Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан» Дескриптор 5 балл -Талқылайды -Пікірін білдіреді «Бас бармақ» |
Оқулық сөздік слайд Слайд Оқулық Оқулық слайд |
||
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасын беру : Спорт- денсаулық кепілі, ойтолғау |
|
||||
|
Кері байланыс «БББ» |
Өз деңгейлерін анықтайды. «Білемін, білгім келеді, білдім» |
|
||||
|
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі. |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ.Бірінші байлық денсаулық.6 сынып
Ашық сабақ.Бірінші байлық денсаулық.6 сынып
|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 10. Олимпиада жеңімпаздары – Қазақстан мақтанышы |
|||||
|
Күні : |
Педагогтің аты-жөні:Рақымбай Д.Л |
|||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: 32. Бірінші байлық-денсаулық |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
6.3.2.1 - ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (түсініктеме); 6.5.1.4 - өздік, болымсыздық, белгісіздік, жалпылау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану |
|||||
|
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтай алады (түсініктеме); өздік, болымсыздық, белгісіздік, жалпылау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдана алады. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: Қалайсың?, Сәлем. Привет. Здравствуй. (Hello, Gudmoning). Сәтті өтсін сабағымыз Ашық болсын қабағымыз Балалар бір-бірімізге күлімдей қарап, сәттілік тілейміз. (сәттілік Үй жұмысын тексеру Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы болжайды. Әр oқушығa қимa қaғaздaры таратылады. «Пазл әдісі» бойынша суреттерді құрау арқылы үш топқа бөлінеді 1-топ: «Спорт» 2-топ: «Денсаулық» 3-топ: «Олимпиада» «Әріптер сөйлейді» әдісін қолданып, ребусты шешіп, бүгінгі тақырыппен танысамыз. |
«Бас бармақ» «Үш шапалақ» |
Слайд Түрлі- түсті жүрекшелер Стикерлер Суреттер топтамасы Слайдтар |
|||
|
Сабақтың ортасы |
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс. Айтылым. тапсырма Оқушы қажеттіктеріне қарай қолдау көрсетіп, қосымша түсіндіреді ЕББҚ (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) жеке қолдау көрсетіледі Жеке қажеттілігі бар оқушылар мұғалім көмегімен жұмысты орындайды Бақтияр Артаев туралы сөйлем құрайды. 1- тапсырма Топтық жұмыс Оқылым
Жазылым тапсырма Жеке жұмыс Айтылым Тілдік бағдар
2-тапсырма Айтылым Жазылым 6-тапсырма 4-тапсырма Айтылым тапсырма Жазылым Ойтаразы |
Тыңдалым,айтылым. Жігер-энергия, сила Жеңімпаз-победитель Жүлде-приз Оз-обгонять Жең-победить Жүлделі-призовой Айтылым»
Оқылым Мәтінді оқы. «Қабырғадағы рөл» әдісі арқылын негізгі және жанама ақпаратты анықтайды. Әр топ тобының тақырыбына сай суретін салады. Суреттің ішіне мәтін бойынша негізгі ақпаратты жаз. Сыртына қосымша ақпаратты пайдаланып жаз. Топтар жетекші сұрақтарға жауап бере отырып, өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстырады. Жазылым «Ойлан тап»ойыны. Көп нүктенің орнына тиісті әріптерді қойып жаз. Салауатт...өмір сүр...ен адамны...денсаулы...ы өте тамаша болады.Ұза...өмір сүред...және ол адам сымбатты көр...неді.Тәннің ләззаты саулы...ында, жанның ләззаты-біл...мде. Айтылым ЖЕДЕЛ ӨТКЕН ШАҚ Өткен шақ — іс-әрекеттің сөйлеп тұрған уақыттан бұрын болғанын біл- діретін шақ түрі. Өткен шақтың бір түрі — жедел өткен шақ. Жедел өткен шақ етістіктің түбіріне -ды/ -ді, -ты/ -ті жұрнақтары жалғануы арқылы жасалып, іс-әрекеттің анық және аз ғана уақыт бұрын болғанын білдіреді. Айтылым
Жазылым Іздене отырып, кестені толтырыңдар.
Айтылым Сұхбаттасыңдар. Жазылым «Шығу парағы» тәсілі |
«Смайликтер» Дескриптор 3 балл -Өлеңді мәнерлеп оқиды -Өлеңнің тақырыбын ұғады «Бағдаршам» Дескриптор: -Сұраққа жауап береді -Пікірін білдіреді «Қол шапалақ» Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан» Дескриптор 5 балл -Талқылайды -Пікірін білдіреді «Бас бармақ» |
Оқулық сөздік слайд Слайд Оқулық Оқулық слайд |
||
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасын беру : Спорт- денсаулық кепілі, ойтолғау |
|
||||
|
Кері байланыс «БББ» |
Өз деңгейлерін анықтайды. «Білемін, білгім келеді, білдім» |
|
||||
|
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі. |
|||||
шағым қалдыра аласыз


















