Ашық сабақ."Blockchain технологиясы" 11 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ."Blockchain технологиясы" 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
11 сынып оқушыларын арналған ашық сабақ. Сабақтың мақсаты: Blockchain технологияларының мақсаты мен жұмыс істеу қағидалары, Blockchain технологияларының даму болашағын түсіндіру.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Цифрлық сауаттылық

Педагогтың аты-жөні

Сыдыкова Бакытжан Кабдоллаевна

Күні

15.04.2024 ж.

Сынып 11

Қатысушылар саны

13

Қатыспағандар саны

-

Сабақтың тақырыбы:

Blockchain технологиясы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.3.4.5 - Blockchain технологиясының мақсаты мен жұмыс қағидасын түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар: Blockchain не екенін біледі; Көптеген оқушылар: Blockchain технологияларының мақсаты мен жұмыс істеу қағидаларын түсіндіре алады. Кейбір оқушылар: Blockchain технологияларының даму болашағын біледі

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

7 минут

1.Оқушылармен амандасу.

«Ынтымақтастық атмосферасы» әдісімен бір біріне ыстық лебіздерін білдіреді.

«Математикалық проблема» әдісімен топқа бірікіру.

«Бұзық телефон» әдісімен үй тапсырмасын сұрау

  1. Цифрлы Қазақстан туралы не білесің?

  2. Блокчейн деген не?

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3.Үй тапсырмасын тексеру.

Оқушылар дәптерлерді өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.


ҚБ: мақтау, мадақтау

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4.Дәптерлерін өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.

5.Бағалайды.






«Термометр» әдісі


Picture 1

Әр дұрыс жауапқа 1 балл



Жұмыс дәптері



Карточкалар



слайд








Сабақтың ортасы

35 мин

Сабақ мақсаттарымен таныстыру:

«Кинометафора» әдісімен бейне сабақ көрсету


Blockchain дегеннің не екенін;

Blockchain технологияларының мақсаты мен жұмыс істеу қағидаларын;

Blockchain технологиялары қолданылатын негізгі салаларды;

Blockchain технологияларының даму болашағын білетін боласыңдар.

Оқулықпен жұмыс

Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. «Білдім» деген екінші бағанды толтырады.

Толтырылған бағанды талқылайды, түсініксіз сәттерді нақтылайды.

Мұғалім тарапынан бағалау: ауызша мақтау, ынталандыру.

Жеке жұмыс.

1 тапсырма: Blockchain анықтамаларын белгіле.

Деректерді беру әдісі.

Таратылған мәліметтер базасы.

Ақпаратты қорғау тәсілі.

Мәліметтерді сақтау тәсілі.

Хэш функцияларын қолдана отырып мәліметтерді түрлендіру тәсілі.


Деректерді сақтау технологиясы, оның негізгі құрамдас бөліктері – тең құқылы желілер,

консенсус механизмі және блокчейннің өзі.

Программалық қамтамасыз ету арқылы желідегі түйіндермен келісілетін ережелер жиынтығы.

2 - Тапсырма: Ондық формада ұсынылған хат үшін екілік кодтағы «2-модуль бойынша қосу» хэш-

функциясының нәтижесін есепте: 70 73 76 69.

Шешуі:

Он алтылық жүйеге ауыстырамыз: 46 49 4С 45

2-модуль бойынша биттерді әр бағанға орналастырамыз (НЕМЕСЕ болмайды)

0100 0110

0100 1001

0100 1100

0100 0101

0000 0110

Дұрыс жауап: __________________

Білу және түсіну

1. Блокчейн деген не?

2. Блокчейннің негізгі ұғымдарын сипаттаңдар.

3. Биткоиннің негізін қалаған кім?

4. Блокчейннің көмегімен деректерді беру процесін сипатта.

Қолдану

Блокчейн – бұл бірегей жұмыс ұстанымы бар, деректерді және осы деректерді өңдеу туралы ақпаратты

сақтау технологиясы.

Деңгейлік тапсырмалар:

A деңгейі. Келесі хабарлама үшін оналтылық формада берілген «2 модулі бойынша қосу» В деңгейі хеш-функциясының нәтижесін есепте: 2B 14 A9 5F E4.

А және В деңгейіндегі тапсырмаларға талдау жаса

Мұғалімді тыңдайды



Бейне сабақ көреді














Практикалық тапсырма орындайды







1-тапсырманы орындайды






2-тапсырманы орындайды













Тапсырманы WordWall платформасында орындайды











Деңгейлік тапсырманы орындайды
























дұрыс жауапқа 2 балл














дұрыс жауапқа 2 балл



























дұрыс жауапқа 4 балл


Презентация

















компьютер


























Парақшалар






Интерактивті тақта

https://wordwall.net/resource/72330800/%D0%B1%D0%BB%D0%BE%D0%BA%D1%87%D0%B5%D0%B9%D0%BD-%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D1%8F%D1%81%D1%8B

Сабақтың соңы

3 мин

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

«Табыс ағашы»

Әрбір жапырақтың өзіне тән түсі бар: жасыл – «барлығын дұрыс істедің», сары – «қиындықтар болды», қызыл – «қателер көп болды». Әр топ өз ағаштарын сәйкес жапырақтармен безендіреді.


Өзін-өзі бағалау.


Оқушылар өздерінің сабақтан алған әсерлерімен бөліседі

«Термометр» әдісі

Плакат

«Табыс ағашы»

Үй тапсырмасы

Blockchain технологиясы. 6.2 тақырып оқу










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.05.2024
392
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі