Сабақ мақсаттарымен
таныстыру:
«Кинометафора» әдісімен
бейне сабақ көрсету
Blockchain дегеннің не
екенін;
Blockchain
технологияларының мақсаты мен жұмыс істеу
қағидаларын;
Blockchain
технологиялары қолданылатын негізгі салаларды;
Blockchain
технологияларының даму болашағын білетін
боласыңдар.
Оқулықпен
жұмыс
Оқушылар кітаппен жұмыс
істейді. «Білдім» деген екінші бағанды толтырады.
Толтырылған бағанды
талқылайды, түсініксіз сәттерді нақтылайды.
Мұғалім тарапынан
бағалау: ауызша мақтау, ынталандыру.
Жеке
жұмыс.
№1 тапсырма: Blockchain
анықтамаларын белгіле.
Деректерді беру
әдісі.
Таратылған мәліметтер
базасы.
Ақпаратты қорғау
тәсілі.
Мәліметтерді сақтау
тәсілі.
Хэш функцияларын
қолдана отырып мәліметтерді түрлендіру тәсілі.
Деректерді сақтау
технологиясы, оның негізгі құрамдас бөліктері – тең құқылы
желілер,
консенсус механизмі
және блокчейннің өзі.
Программалық қамтамасыз
ету арқылы желідегі түйіндермен келісілетін ережелер
жиынтығы.
№2 - Тапсырма: Ондық
формада ұсынылған хат үшін екілік кодтағы «2-модуль бойынша қосу»
хэш-
функциясының нәтижесін
есепте: 70 73 76 69.
Шешуі:
Он алтылық жүйеге
ауыстырамыз: 46 49 4С 45
2-модуль бойынша
биттерді әр бағанға орналастырамыз (НЕМЕСЕ
болмайды)
0100
0110
0100
1001
0100
1100
0100
0101
0000
0110
Дұрыс жауап:
__________________
Білу және
түсіну
1. Блокчейн деген
не?
2. Блокчейннің негізгі
ұғымдарын сипаттаңдар.
3. Биткоиннің негізін
қалаған кім?
4. Блокчейннің
көмегімен деректерді беру процесін сипатта.
Қолдану
Блокчейн – бұл бірегей
жұмыс ұстанымы бар, деректерді және осы деректерді өңдеу туралы
ақпаратты
сақтау
технологиясы.
Деңгейлік
тапсырмалар:
A деңгейі. Келесі
хабарлама үшін оналтылық формада берілген «2 модулі бойынша қосу» В
деңгейі хеш-функциясының нәтижесін есепте: 2B 14 A9 5F
E4.
А және В
деңгейіндегі тапсырмаларға талдау жаса
|