Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | Т/А5.3.Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну,негізгі және қосымша ақпаратты анықтау. Ж5.3.Сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: Тыңдалған мәтін мазмұнын түсінеді,суретке қарап әңгіме құрастыра алады. |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Тыңдалған мәтін мазмұнын түсінеді, қосымша ақпаратты анықтайды, сурет желісі бойынша әңгіме құрастыра алады.
|
| Кейбір оқушылар орындай алады: Тыңдалған мәтін мазмұнын түсінеді,қосымша ақпаратты анықтайды,сурет желісіне әңгіме құрастыра алып,өз ойын жеткізе алады. |
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады: 1 Зат есім түрлерін біледі.2 Әңгіме құрастыра алады. 3 Тыңдалым бойынша сұрақтарға жауап береді. |
| Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:партия, стратегия, тактика, дебют
|
| Диалог құруға \ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Салауатты өмір,шахматшы,Мәңгілік Ел.Талқылауға арналған сұрақтар: А) Бос уақытыңда не істейсің?2 Әйгілі шахматшылар туралы не білесіңдерБ) ПОПС формуласы бойынша: 1 Менің ойымша... 2 Себебі, мен оны ... деп түсіндіремін 3 Оны мен ... деген фактлермен, мысалдармен дәлелдей аламын |
| Ишара: |
| бас изеу, ымдап көрсету, бас бармақ, бас шайқау т.б |
Алдыңғы оқу: | Білемін.Білдім.Білгім келеді. |
Құндылықтарға баулу | Елбасымыз «Мәңгілік Ел» болу үшін Салауатты өмір салтын ұстанған жас ұрпақ тәрбиелеуіміз керек деген.
|
Бағалау критерийі Бағалау критерийлерін анықтаңыз
Жоспар |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Мұғалім әрекеті
| Оқушы әрекеті | Ресурстар |
Басы
2 мин
3 мин | Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын ұйымдастыру1.«шаттық шеңбері» 2.Топқа бөлу 3. «Қазына іздеу жолында»тәсілі(сабақ тақырыбына қатысты жасырылған ақпаратты суреттер бойынша табу керек)арқылы сабақтыңтақырыбы мен мақсатын болжату |
Болжайды, айтадыМақсаттарды ауызша айтады
|
СуреттерСлайд
|
Ортасы
10 мин
10 мин.
3 мин. | Топтық жұмыс:Т/А 1-тапсырма «Кімнің жады мықты?»Топқа бірігіп «Апта-уақыт өлшемі»мәтінін «Кемпірқосақ»әдісімен(оқушылар қызыл, сары, күлгін түстер бойынша топтарға бірігіп, оқып,әр топ өз оқығаны бойынша түсінгендерін жаңа топқа бірігіп, бір-біріне түсіндіреді) оқиды. 1-топ.Зат есімнің деректі,дерексіз түрлерін ата2-топ. Жалпы ,жалқы есімнің жалғаулармен түрленін ата3-топ. Зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдануын атаТ/А. 2-Тапсырма: А.Темірбай. «Уақыттан асқан билік жоқ» өлеңін тыңдайды.Сұрақтарға жауап береді:
1. “Уақытты пайдаға жарату” дегенді қалай түсінесіңдер? 2. Уақытты босқа жеп жатқан нәрселерге нелер жатады? 4. Адамға күнделік жазу керек пе, қалай ойлайсыңдар? 5. Өлеңге қандай ат қояр едіңдер?Бағалау: смайликтерСергіту сәті: Тоқтар мен Бейбіттің «Уақыт» әнін тыңдайды.Топтар бірін-бірін смайликтер арқылы бағалайды. | Өздеріне берілген бөлімдерді орындайды
Оқып шығып, мазмұнын түсінеді.
Зат есімнің мағыналық түрлерінің жалғаулар арқылы түрленуін ажыратады.
Уақытты ақшаға сатып ала алмайтын,өзін сыйлату үшін басқаның уақытын сыйлау керектігін түсінеді. | МаркерСмайликтер
|
Соңы | Рефлексия «Бағдаршам»Жасыл-түсіндім.Сары-жартылай түсіндімҚызыл-түсінген жоқпын.
|
|
Стикер |
Қосымша ақпарат
|
Саралау оқушыға мейлінше қолдаукөрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?
1.Тапсырма берген кезде әр оқушының деңгейіне сай беремін.
Қанатты сөздер мен мақал-мәтелдерді қолданып,шағын мәтін құрайды.
Қанатты сөздер мен мақал-мәтелдерді қолданып,ойтолғау жазады.
| Бағалау оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау парағы
| Пәнаралық байланыс:География, астрономия,әдебиет
АКТмен байланыс. аудиожазба.
|
РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?(тапсырмалар сәйкес болды ма?)Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
|
Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?1: 2: |