Материалдар / Ашық сабақ:Бос уақыт және хобби

Ашық сабақ:Бос уақыт және хобби

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған оқу бағдарламасы негізіде сабақтарда қолданылатын әдіс тәсілдер,сабақтың өту барысы берілген
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
630
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары
Сабақ: қазақ тіліМектеп: «К.Аханов атындағы орта мектеп»КММ
Күні: 12.05.17Мұғалімнің аты жөні:Шолкенова Гулжан Хамзановна
Сынып: 5Қатысқандар:Қатыспағандар:
Сабақтың бөлімі: Бос уақыт және хобби.Сабақтың тақырыбы: Бос уақыт.Шахмат

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттарыТ/А5.3.Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну,негізгі және қосымша ақпаратты анықтау. Ж5.3.Сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру.


Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар орындай алады: Тыңдалған мәтін мазмұнын түсінеді,суретке қарап әңгіме құрастыра алады.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Тыңдалған мәтін мазмұнын түсінеді, қосымша ақпаратты анықтайды, сурет желісі бойынша әңгіме құрастыра алады.



Кейбір оқушылар орындай алады: Тыңдалған мәтін мазмұнын түсінеді,қосымша ақпаратты анықтайды,сурет желісіне әңгіме құрастыра алып,өз ойын жеткізе алады.








Тілдік мақсат
Оқушылар орындай алады: 1 Зат есім түрлерін біледі.2 Әңгіме құрастыра алады. 3 Тыңдалым бойынша сұрақтарға жауап береді.


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:партия, стратегия, тактика, дебют



Диалог құруға \ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Салауатты өмір,шахматшы,Мәңгілік Ел.Талқылауға арналған сұрақтар: А) Бос уақытыңда не істейсің?2 Әйгілі шахматшылар туралы не білесіңдерБ) ПОПС формуласы бойынша: 1 Менің ойымша... 2 Себебі, мен оны ... деп түсіндіремін 3 Оны мен ... деген фактлермен, мысалдармен дәлелдей аламын


Ишара:


бас изеу, ымдап көрсету, бас бармақ, бас шайқау т.б
Алдыңғы оқу:Білемін.Білдім.Білгім келеді.
Құндылықтарға баулуЕлбасымыз «Мәңгілік Ел» болу үшін Салауатты өмір салтын ұстанған жас ұрпақ тәрбиелеуіміз керек деген.





Бағалау критерийі Бағалау критерийлерін анықтаңыз

Жоспар
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріМұғалім әрекеті

Оқушы әрекетіРесурстар


Басы

2 мин





3 мин
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын ұйымдастыру1.«шаттық шеңбері» 2.Топқа бөлу 3. «Қазына іздеу жолында»тәсілі(сабақ тақырыбына қатысты жасырылған ақпаратты суреттер бойынша табу керек)арқылы сабақтыңтақырыбы мен мақсатын болжату

Болжайды, айтадыМақсаттарды ауызша айтады



СуреттерСлайд







Ортасы









10 мин





































10 мин.



























3 мин.
Топтық жұмыс:Т/А 1-тапсырма «Кімнің жады мықты?»Топқа бірігіп «Апта-уақыт өлшемі»мәтінін «Кемпірқосақ»әдісімен(оқушылар қызыл, сары, күлгін түстер бойынша топтарға бірігіп, оқып,әр топ өз оқығаны бойынша түсінгендерін жаңа топқа бірігіп, бір-біріне түсіндіреді) оқиды. 1-топ.Зат есімнің деректі,дерексіз түрлерін ата2-топ. Жалпы ,жалқы есімнің жалғаулармен түрленін ата3-топ. Зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдануын атаТ/А. 2-Тапсырма: А.Темірбай. «Уақыттан асқан билік жоқ» өлеңін тыңдайды.Сұрақтарға жауап береді:

1. “Уақытты пайдаға жарату” дегенді қалай түсінесіңдер? 2. Уақытты босқа жеп жатқан нәрселерге нелер жатады? 4. Адамға күнделік жазу керек пе, қалай ойлайсыңдар? 5. Өлеңге қандай ат қояр едіңдер?Бағалау: смайликтерСергіту сәті: Тоқтар мен Бейбіттің «Уақыт» әнін тыңдайды.Топтар бірін-бірін смайликтер арқылы бағалайды.
Өздеріне берілген бөлімдерді орындайды









Оқып шығып, мазмұнын түсінеді.











Зат есімнің мағыналық түрлерінің жалғаулар арқылы түрленуін ажыратады.









Уақытты ақшаға сатып ала алмайтын,өзін сыйлату үшін басқаның уақытын сыйлау керектігін түсінеді.
МаркерСмайликтер















































Соңы
Рефлексия «Бағдаршам»Жасыл-түсіндім.Сары-жартылай түсіндімҚызыл-түсінген жоқпын.









Стикер
Қосымша ақпарат



Саралау оқушыға мейлінше қолдаукөрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

1.Тапсырма берген кезде әр оқушының деңгейіне сай беремін.



Қанатты сөздер мен мақал-мәтелдерді қолданып,шағын мәтін құрайды.



Қанатты сөздер мен мақал-мәтелдерді қолданып,ойтолғау жазады.









Бағалау оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау парағы

Пәнаралық байланыс:География, астрономия,әдебиет







АКТмен байланыс. аудиожазба.







РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?(тапсырмалар сәйкес болды ма?)Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?1: 2:








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ