Ашық сабақ.Дәстүрлі қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелуінің ерекшеліктері 10-сынып

Тақырып бойынша 29 материал табылды

Ашық сабақ.Дәстүрлі қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелуінің ерекшеліктері 10-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Білім алушылар Қазақ халқының әлеуметтік жіктелуіне тән ерекшеліктерді анықтайды және «ақсүйек», «қарасүйек », «хан», «сұлтан», «би», «батыр» ұғымдарын талдайды
Материалдың қысқаша нұсқасы

Shape3

«А.Розыбакиев атындағы орта мектеп»

коммуналдық мемлектетік мекемесі





Shape2 Shape1















АШЫҚ САБАҚ

Тақырыбы:

Дәстүрлі қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелуінің ерекшеліктері







Shape4

Сынып 10 «Б»

Барлық оқушылар саны: 17

Пән мұғалімі Курбанова С.А













Shape5

2024-2025 оқу жылы








«А.Розыбакиев атындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

білім беру ұйымының атауы

Дәстүрлі қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелуінің ерекшеліктері

сабақтың тақырыбы


Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

Дәстүрлі қазақ қоғамы: этникалық құрылымы және әлеуметтік ұйымдасуы

Педагогтің аты-жөні:

Курбанова Самирям Адилжановна

Күні:

12.12.2024 жыл

Сынып: 10 Б

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Дәстүрлі қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелуінің ерекшеліктері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

10.2.2.6 -қазақтардың әлеуметтік жіктелуіне тән ерекшеліктерді анықтау үшін «ақсүйек», «қарасүйек », «хан», «сұлтан», «би», «батыр» ұғымдарын пайдалану;

Сабақтың мақсаты

Қазақтардың әлеуметтік жіктелуіне тән ерекшеліктерді анықтайды және «ақсүйек», «қарасүйек », «хан», «сұлтан», «би», «батыр» ұғымдарын талдайды

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың

басы

5 мин





7 мин











3 мин

Амандасу;

Жағымда атмосфера құру;

Зейінін сабаққа аудару;

  • Топқа бөлу «Алтын жебе» әдісі арқылы топқа бөлу


Үй тапсырмасы. «Талқыла және талда» әдісі

Топтарға ауызша сұрақтар қою,оқушылар сұраққа топ арқылы ауызша жауап береді




  • Миға шабуыл. «Мен кіммін» әдісі арқылы

Оқушыларға видеолар ұсынады сол бойынша болжам жауаптары арқылы сабақтың тақырыбы анықталады

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

1-топ Хандар

2-топ Сұлтандар

3-топ Батырлар




Сұрақтар:

Дескриптор:


-Қазақ халқынық ру-тайпалық құрылымын атап,ерекшеліктерін анықтайды;

Жұмыс дәптеріне сабақ тақырыбын жазып, зерттеу жұмысының қадамдарымен, сабақ мақсатымен танысады

ҚБ

10 баллдық жүйе

Білім

класс әдісі арқылы



ҚБ 10/2 балл

Дескриптор:

Жүздердің территориясын анықтау;

Сұраққа жауап беру;

Слайд1














Суреттер


Сабақтың ортасы

10 мин




Жаңа білім бойынша бейнематериал көрсетіліп,қысқаша түсінік беріледі.




1-тапсырма «Нысанаға жету» әдісі.Топтық жұмыс.мәтінмен жұмыс










Бейнематериалдағы ақпаратты бекіту мақсатында

Ауызша сұрақтар:

Ақсүйектер деген кімдер?

Қарасүйектерге кімдер жатады?


Оқушылар оқулықтағы мәтінді оқып, мазмұнын айту және сол мәтін негізінде құрастырылған тапсырмаларды орындау арқылы нысанаға қарай бағыт алады.

Әр дұрыс жауап беру арқылы алға қарай жылжиды.

1-топ Хандар

2-топ Сұлтандар

3-топ Батырлар


ҚБ 10/ 1 балл

Дескриптор:

Сұрақтарға жауап береді




ҚБ 10/3 балл

Дескриптор:

-Берілген тақырып бойынша мазмұнын ашады, әлеуметтік топтардың 1 қызметін атайды

-берілген тарихи диктанттың бос орнындағы сөзді табады


Сілтемсесі

https://youtu.be/j0NTWlhnXtQ?si=k2tRA0IrJOe-gQTm


  • Серігіту сәті«Кім жылдам» 2 мин




5 мин








1 мин









6 мин


  • 2-тапсырма. "Пирамида " әдісі арқылы жұптық жұмыс


ҚР басқару жүйесін салыстыру


Саралау тапсырмасы «Жарғы әдісі» (арқылы сабаққа қатысуы аз оқушыларға арналған тапсырмалар)




3-тапсырма.

Сәйкесін тап жеке тапсырама wordwall

платформасы арқылы



Оқушыларды жұп бойынша бөліп, пирамилар таратылады, пирамидағы сөздердің орнын дұрыс реті бойынша жабыстырғыштармен орналастыру;








Оқушылар ақсүйек және қарасүйек тобын кілт сөздер ажыратады


ҚБ 10/3

Дескриптор:

1. Әлеуметтік топтарды жоғарыдан төменге қарай орналастырады.

2. Қазіргі күнмен байланыстырады









ҚБ. 10/1 балл

Дескриптор:

Дұрыс жауабын табу;

Пирамидалар






Слайд 2




жарғылар

Сабақтың соңы

1 мин





Сабақты қорытындылау

Үйге тапсырма

Дәстүрлі қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелуінің ерекшеліктері тақырыыбын оқып,мазмұндау


Сабақтың тақырыбын қорытындылау


Оқулық 10-сынып Қазақстан тарихы

104бет

Кері байланыс

5 мин

Сөйлемдерді жалғастырыңыз:

«Батырдың қалқаны» әдісі арқылы

Бүгін мен ...... қиын болды

Мен түсіндім ...

Мен қалаймын ...


Тақырып бойынша қиналған тұстарын,түсінгенін,жаңа тағы қандай мәліметтер білгісі келетінін жазып,жабыстырады




Үлестірмелі қағаздар



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.03.2025
346
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі