Сабақ
тың
басы
8
минут
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
«Мен ақылды
баламын» сергіту
жаттығуы
әр
бала өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын
айтады.
Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті.
Мен Асқар, ақылды
деймін т.б Жұмыс ережесін
келісу
-
Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз,
тыңдаймыз!
-
Уақытты үнемдейміз!
-
Нақты,дәл жауап береміз!
-
Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды,
тапқырлығымызды көрсетеміз!
-
Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға
аламыз!
Топқа
бөлу: https://qazmath.net/quraldar/topka-bolu/
Алдыңғы білімді
еске түсіру
«Ашық микрафон» әдісі
А) Оқу тапсырмасын тексеру.
Ә) Сұрақ-жауап:
-
Етістік деген
не?
-
Етістіктің сұрақтары қандай?
-
Етістіктің анықтамасын
айтыңдар.
-
Етістікке мысал
келтіріңдер.
-
Етістіктің қандай түрлерін
білесіңдер?
-
Етістіктің дара түріне мысал
келтіріңдер.
-
Етістіктің күрделі түріне
мысал келтіріңдер.
-Бүгінгі
сабақта етістік туралы білімізді бекіту мақсатында тапсырмалар
орындайтын боламыз.
Сабақ мақсаты жария етіледі.
Дескриптор:
Қойылған сұрақтарға
жауап береді -1 балл
|
-
Жаттығу жасайды.
Топқа бірігеді.
Үйге берілген тапсырманы қалай орындағанын
түсіндіреді.
Сабақ ережесімен келіседі.
Бөлінген топтары бойынша
орындарына отырады
|
Мадақтау сөздер
«БӘЙГЕ»
Бағалау парағы
|
Психология лық
ахуал.
Оқулық
Интеракивті тақта
көрнекіліктер
|
Сабақтың ортасы
27 минут
2 мин
Бекіту
15
мин
|
1-
тапсырма. Топтық жұмыс «Еркін
әңгіме»
әдісімен орындалады. Дәптермен жұмыс
болады.
А)
7-жаттығу.
Керекті сөздерді пайдаланып,
сұрақтарға жауап беріңдер.
1. Динаның ұстазы кім?
2. Құрманғазы кім?
3. Домбырашы болу үшін не істеу
керек?
4. Құрманғазының ақыл-кеңестері Динаға қалай әсер
етті?
Керекті
сөздер: Құрманғазы, күй атасы, дыбысты сүйе білу,
ерінбеу, құлағынан кетпестей.
- Етістіктерді табыңдар.
Олардың дара немесе күрделі екенін
айтыңдар.
9-жаттығу.
Көп нүктенің орнына дара етістікті тауып
жазыңдар. Күрделі етістіктерді қатыстырып, сөйлем құрап
жазыңдар.
Етістіктердің астын сызыңдар.
... – келе жатыр, келе бастады.
... – тарта алады, тартып жатыр, тартып
жүр.
... – тоқи алады, тоқып отыр, тоқи
бастады.
... – барып кел, бара кел.
Дескриптор:
Қойылған
сұрақтарға жауап береді -1
балл.- Етістіктерді тауып, дара немесе күрделі екенін ажыратады
-1балл.
Көп нүктенің орнына дара
етістікті тауып жазады-1балл. Күрделі етістіктерді қатыстырып,
сөйлем құрап жазады-1балл.
Етістіктердің астын
сызады-1балл.
Сергіту сәті: «Сергіткіш
додокаэдр» ойыны.
(Ж, Д) 2-тапсырмада
дәптермен жұмыс жүзеге
асырылады.
10-жаттығу.
Суретке қарап, мәтіннің
тақырыбын болжаңдар. Мәтінді оқып, мәтінге ат қойыңдар. Мәтіндегі
негізгі ойды анықтаңдар. Мәтінді оқып, жоспарды
толықтырыңдар:
1. Дина мен Құрманғазының
танысуы.
2. ...
3. ...
Жоспар бойынша мәтінді
мазмұндаңдар. Мәтіннен дара, күрделі етістіктерді
табыңдар.
Дескриптор:
- Тақырыпты болжап, мәтінге ат
қояды-1балл.
Негізгі ойды
анықтайды-1балл.
Етістіктерді дұрыс
табады -1балл.
-
Мәтін жоспарын толықтырады,
мазмұндайды-2балл.
|
Тапсырманы
орындайды.
Жұмбақ шешеді.
Тапсырманы орындайды.
«ДОДОКАЭДР» тапсырмаларын
орындайды
Тақырыпты болжап, мәтінге ат
қою, негізгі ойды анықтау, етістіктерді дұрыс
табу,
мәтін жоспарын толықтыру
мазмұндау
|
«БӘЙГЕ»
Бағалау парағы
Мадақтау сөздер
«БӘЙГЕ»
Бағалау парағы
|
Оқулық, дәптер
оқулық,
дәптер
додокаэдр
Оқулық, дәптер
|