Білімдік саласы: ҚМҰҚ , Коммуникация. Тақырыбы: Ғажайып математика еліне саяхат.Мақсаты: Cандарды тура, кері санау.Тәулік мезгілдері жайлы апта күндері жайлы ұғымдарын пысықтау, ұсақ қол маторикасын ,тыныс алу жаттығуын орындау. Балалардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту.Керекті құралдар:гүлдер, сандар, суреттер, тынысалу жаттығуларына арналған заттар, үлестірмелі құралдар, кірқыстырғыштар,лулии шеңбері.Әдіс - тәсілдері: әңгімелеу, түсіндіру, қайталау, сұрақ - жауап.Билингвалды компонент: Тәулік- сутки-day (дэй)Шаттық шеңбері: Жарбырқауды білмейміз,Жалқаулықты сүймейміз.Біз талантты жас ұланҮлгі аламыз жақсыдан.Қазір қандай мезгіл?Қыс мезгілнің қандай айы?Бір аптпда неше күн бар?Балалар бір тәулікте неше мезгіл бар?Жұмбақ жасыру.Ұйқымыздан оянамызБеті-қолды жуамызАнамызға ереміз,балабақшаға келеміз.(Таңертең)Серуеннен қайтамызТамақ ішіп аламызБіз тәртіпті баламызТәтті ұйқыға батамыз.(Түс)Ұйқымыздан тұрамызЖеңіл тамақ ішемізСеруенге шығамызАсыр салып ойнаймыз.(Бесін)Серуенде жүремізӘн айтамыз, күлеміз«Апай сау бол» депҮйге қарай кетеміз.(Кеш)Үйлерде шам жанады,Маңай тастай қараңғыЕртегіні тыңдап алыпТәтті ұйқыға батамыз.(Түн)
Күтпеген сәт: Спанч боб келеді балалармен амандасады(көніл-күйі болмайды). -Балалар, менің досым Патрикті зұлым сиқыршы тығып қойды.Патрик хат тастап кетті егер сендер теңіз астындағы теңіз жұлдызшаның тапсырмасын орындасаңдар зұлым сиқыршы мені босатамын дейді. -Спанч боб: балалар, тапсырманы орындайсыңдар ма? Сендерге сәттілік тілеймін! деп қоштасып кетеді.-Балалар, сүңгуір қайыққа отырып су асты әлеміне жүзіп барайық.-Балалар, қане қолымызды дүрбі ұстап көріп, не көріп тұрғандарыңды айтып беріңдерші? Балалардың жауаптары ( теңіз атын, сегіз аяқты, балықтарды т.б).-Балалар, теңіз жұлдызшасы барма? Балалардың жауаптары.-Тәрбиеші:Балар, мен таптым, мұнда қараңдар міне осында келіңдер сүңгуір қайықтан шығыңдар.Балалар дайынсыңдар ма тапсырмаларды орындауға.1- Ойын тапсырма «Қанша нүкте болса, сол санға тәуелді саныды ал».Ойын шарты:барлық балалар карточкалаларын алып шеңберге тұрады, музыка ойналады, балалар гүл алаңын айнала жүгіреді де музыка тоқталғанда әр балада қанша нүкте саны болса сол цифырды алады мысалы( бес нүкте болса, бес цифырын алады т.б).2-Ойын тапсырма :Бір қатарға рет-ретімен тұра қалады(1ден-10 ға дейін) тура, кері санайды.Ал енді балалар,гүлдеріңді гүлдер алаңына апарып қойып, қолдарыңда қандай сан болса сол үстелдің үстінде тұрған бар санға отырыңдар. 2 топқа бөлінеді 1ші- топ 3- ойын а)«Көңілді шеңбер» Ойын шарты: Лулии шеңбері арқылы заттарды цифрмен сәйкестендіреді.ә) «Ақылды кірқыстырғыш» Ойын шарты:Суреттегі заттарды санап, кірқыс тырғыштағы санды тауып алып, сол суретке қою.2 ші-топқа 4-ші тапсырма ойын тапсырма: «Қиық суреттер » Ойын шарты:Балалар балықтың немесе басқа теңіз жануарларының суреттерін жинап құрастырады. Сұрақ-жауап. Әр топқа барып тасырмаларын қадағалау, көмек беру, қорытындылау. Қысқа қоңырау соғылады (тапсырмаларын жинақтайды)Ұзақ қоңырау (тәрбиешінің қасына келеді).Тыныс алу жаттығуы «Қолғап»Ойын шарты:Қолғапта қаршалар және киндер сюрприздің сауытты, балалар үрлейді қайсысы жеңіл қайсысы ауыр екенін ажыратады. 2 топ ауысады сол тапсырмаларды орындайды.-Балалар, біз бүгін теңіз жұлдызшаның тапсырмаларын орындадық зұлым сиқыршы Патрикті босататын шығар, енді соңғы 5-ші тапсырма қалды.
5- тапсырма қорытынды ойын тапсырма :«Көңілді доп» -Балалар бүгін біз не істедік?-Қандай тапсырмаларды орындадық? т.б-Балалар, сабақта қай баланың жауаптары сендерге ұнады?Патрик келеді амандасады, рахметін айтып, сыйлықтарын беріп, кетеді.Ал,енді балалр сүңгуір қайығызға отырып балабақшамызға барайық.