Сабақтың
басы
5
мин
|
«Зейінін
шоғырландыру»
Қайырлы күн
тілеу.
Оқушыларды мадақтау арқылы өз-
өздеріне деген сенімділігін арттыру.
Арманы бар бір ғана,
Талабы зор баламын.
Шынығумен шыңдала,
Тез-ақ өсіп, толамын.
Жұлдыздарды жағалай,
Айға барып қонамын.
Тұңғыш Тоқтар ағадай,
Мен
ғарышкер боламын
М ақсатын
таныстыру
Күтілетін нәтижені
анықтау
|
Ширату жаттығуын
орындайды.
Мағыналы сөздерді
тауып, тақырыпты шығарады. Сұрақтарға жауап
береді.
|
Мадақтау сөздер
арқылы
Жарайсың!
Тамаша!
Жақсы!
Оқушылар жауабын толықтырып,
әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп
отыру.
|
Оқулық
Интерак ивті
тақта
Көрнекі
ліктер
Суреттер
|
Сабақтың
ортасы
10
мин
1 мин
14
мин
|
Мен
ді
Сен
дім
Сіз биле
дің
Ол
діңіз
Біз
діңіздер
Сендер
ді
Сіздер биле
дік
Олар
діңдер
Жаңа
ақпарат.
Өткен шақ
етістіктер
іс-əрекеттің
бұрын болғанын
білдіреді: оқыды, келіпті, ағытты.
Өткен шақ
етістіктер
не
істедім? не
істедің? не
істеді?
деген сұрақтарға
жауап
береді.
Сөздерді өткен шаққа қойып
сөйлем құрап жаз
Шақырды, биле,
тыңдады
Дескриптор
-етістіктерді өткен шаққа
қояды – 1б
-сөздермен сөйлеп құрап
жазады – 1б
Мақал - мәтелдерді оқып,
мағынасын ашып, етістіктерің қай мезгілде болған әрекетті білдіріп
тұрғанын айтып көр.
1. Анаға қарап қыз
өсер,
Атаға қарап ұл өсер.
2. Жақсымен жанассаң, жетерсің мұратқа
Жаманмен жанассаң, қаларсың
ұятқа.
3. Дұшпан күлдіріп айтады,
Дос жылатып айтады.
4. Анаңа ауыр сөз айтпа,
Артыңа ауыр жүк артпа.
5. Жел дауылды шақырады,
Бұлт жауынды
шақырады
Дескриптор
мақалдардың мағынасын
ажыратады – 1б;
етістіктің қай мезгілде
тұрғанын айтады- 1 б.
Саралау «Қарқын»
тәсілі арқылы
жүргізіледі.
Қарқынды
оқушыға:
- Екі
бағандағы
етістіктерді
салыстырады.
Олардың
бір-бірінен
өзгешеліктерін айтып, ойларын
дəлелдейді
Қарқыны баяу оқушыға қолдау
көрсету, үйрету.
Бекіту
сұрақтары
|
|
|
|
Сөздер
|
Осы
шақ
|
Өткен
шақ
|
Келер
шақ
|
Айтыпты
|
|
|
|
Оқиды
|
|
|
|
Жуып
отыр
|
|
|
|
Ұшып
келеді
|
|
|
|
Сүртіп
жүр
|
|
|
|
|
Сәйкестендіреді
|
«Асық әдісі» арқылы
бағалау
«Асық әдісі» арқылы
бағалау
|
Оқулық
Дәптер,
қалам
|