Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ,Ислам тарихы,6-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Орта ғасырлардағы дүние жүзі тарихы Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 1С бөлімі Ислам тарихы |
|
ОҚО, Қазығұрт ауданы, Қақпақ а/ә «Қызылтаң» жоббм |
||||||||
Күні: |
|
Мұғалімнің аты-жөні: Қурбанбаева Жанар Полатовна |
||||||||
Сынып: 6 |
|
Қатысқандар: |
|
Қатыспағандар: |
||||||
Сабақтың тақырыбы |
Неліктен YIII-ХII ғасырларды ислам мәдениетінің «алтын ғасыры» деп атайды
|
|||||||||
Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
6.2.2.1- тарихи оқиғалардың өзара байланысын орнату арқылы діндердің әлемдік мәдениетке ықпалын анықтау; 6.2.2.4- Шығыстың ортағасырлық мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттау; 6.2.3.1- Шығыс ойшылдары жетістіктерінің маңызын бағалау |
|||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Түсіну, қолдану, талдау |
|||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар:
Оқушылардың басым бөлігі:
Кейбір оқушылар:
|
|||||||||
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Терминдер: обсерватория, Кордова, мозаика, арабески Талқылауға арналған сұрақтар:
Оқылым-жазылым: мәтінді өз бетінше оқиды, терминдерді дәптеріне жазады, кесте, тірек сызбаны толтырады Айтылым-тыңдалым: тапсырмаларды орындау барысында топпен ақылдасады, берілген тапсырманы қорғайды, сұрақтарға жауап береді |
|||||||||
Құндылықтарға баулу
|
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы |
|||||||||
Пәнаралық байланыс |
Қазақстан тарихы,қазақ тілі, әдебиет |
|||||||||
Алдыңғы білім |
Қазақстан тарихы 6- сынып. «Ислам дінінің қоғамдық өмірге ықпалын анықтау» |
|||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||
Сабақтың басы 3 мин. 5мин. 2мин. |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу Зейінді шоғырландыру, жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру Оқушылар «Адасқан әріптер» бойынша екі топқа бөлініп, топ атын анықтайды. I топ «Кордова» тобы II топ «Әбу Райхан әл-Бируни» тобы
Үй тапсырмасын сұрау
«Жұбыңды тап» әдісі бойынша үй тапсырмасын сұраймын.Оқушылар кеспе қағаз алады.Кеспе қағаздың жарты бөлігінде мағлұматтың басы, екінші жартысында мағлұматтың жалғасы беріледі.Оқушы мағлұматтың басын айтады, сол кеспе қағаздың жартысын алған оқушы мағлұматтың жалғасын айтады.
Мақсатым: оқушыларды сыни ойлануға, сұрақтардың жауабын табу дағдысын пысықтауға, жылдам шешім қабылдауға үйрету Қойылатын сұрақтар 1. Араб тайпаларының бірігуіне жаңа дін-......... ....... ислам діні жәрдемін тигізді. 2. Ислам дінінің негізін қалаушы-............ .......Мұхаммед (с.ғ.с.) пайғамбар 3. Мұхаммед (с.ғ.с.) пайғамбар 610 жылдан бастап...... ......арабтарды өзара жауласуды қойып, ислам дініне енуге уағыздады. 4. 630 жылы араб тайпаларының көпшілігі...... ......ислам дінін қабылдап, Мұхаммед билігін мойындады. 5. Жер алғаны үшін оның иесі...... ....... «ұшыр» салығын төлеуге міндетті. 6. 711-718 жылдары ....... ....... Пиреней түбегіндегі Испанияны жаулап алды. 7. YIII-Х ғасырларда...... .......Халифат бірнеше тәуелсіз мемлекеттерге ыдырап кетті. 8. 1258 жылы ........ .......Шыңғыс ханның немересі Хулагу хан басқарған монғол әскері Бағдадты басып алды. Қ.б. «Бағдаршам» әдісі Оқушылардың түсіну дәрежесін анықтау мақсатында кері байланыс ретінде қолданамын. Әр оқушыда бағдаршамның үш түсті үлестірмелі дөңгелекшелері болады.Әр тапсырмадан соң дөңгелекшелер арқылы кері байланыс жасайды. Жасыл- түсінікті Сары- толық түсінбедім Қызыл- түсінбедім Оқушылардан не үшін ол түсті көтергендігін сұраймын. |
А 4 парақтары
Кеспе қағаздар
Үлестірмелі дөңгелекшелер |
||||||||
Сабақтың ортасы 15 мин. 2 мин. 4 мин. 2 мин. |
Жаңа сабақ 1-тапсырма (топтық жұмыс ) «Кордова» тобына «Денотатты граф» әдісінде жаңа сабақ мәтінінің түйін сөздерін жазып қоямын.Оқушылар түйін сөздердің етістігін мәтіннен тауып, оған сипаттама береді. Мақсатым: -оқушылардың ақпаратпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру; -әр деңгейдегі оқушылардың бірігіп жұмыс жасауына ықпал жасау
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз! Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |