Басы
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Сергіту
жаттығуы
«Мен ақылды баламын»
әр бала өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе
жатқандарын айтады.
Мыс: Мен Балнұр,
балдай тәтті үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан біліміммен
барлығынан асып түссем деймін
т.б.
«Бір сөзбен» әдісі
барысында оқушылар берілген сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы
жағдайын сипаттайтын үш сөзді таңдайды. (қуаныш, немқұрайлылық,
шабыт, зерігу,
сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау)
(Ұ) Оқушылармен
бірге мекен ету ортасы ұғымын талқылаңыз. Таныс өсімдік мысалында
оның мекен ету ортасын және ол өсетін жағдайларды қарастырыңыз. Осы
кезеңде оқушылар назарын орта факторларына аудару
керек:
•
ылғал
•
температура
•
жарық
(Т) Оқушылардан
аталған факторларға байланысты өсімдіктердің қандай топтары болуы
мүмкін екендігін болжауын сұраңыз.
Мысалы:
•
• Ылғалға қатысты –
ылғалсүйгіш, құрғақшылыққа төзімді, су
өсімдіктері;
•
Жарыққа қатысты –
көлеңкесүйгіш, көлеңкеге төзімді,
жарықсүйгіш;
Температураға қатысты –
жылусүйгіш, суыққа төзімді.
|
Психологиялық
ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және
жаңа сабаққа назар аудару.
Оқушылар сұраққа жауап береді,
жұмысты берілген түріне қарай
орындайды.
|
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
|
Ортасы
|
Ширату
тапсырмасы.
Белсенді оқу
тапсырмалары(топта,
ұжымда)
«Көршіңе
әңгімелеп бер»
Бұл әдіс оқушылар өз ойларын
дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады. Сұрақ қойыңыз, ойластыруға
уақыт беріңіз, одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен
бөлісуді сұраңыз, оқушыларға жаңа тақырыпты айтыңыз және осы
тақырып бойынша өздері білетін барлық жағдайды көршісіне айтуын
ұсыныңыз.
Дескриптор:
-
Өсімдіктерді
ортасына қарай топтарға
бөледі.
-
шығармашылыққа
негізделген сұрақтар қояды.
-
берілген тақырып
бойынша ой қорыту жасай
алады.
ҚБ: Бас бармақ
арқылы бір-бірін
бағалау.
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын
орындау
|
Берілген сұраққа
жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай
орындайды.
Белсенді оқу
тапсырмалары
(топта,
ұжымда)
Жұмыс дәптеріндегі
жазылым тапсырмаларын
орындау
|
Форматив
ті
бағалау
ҚБ: Бас бармақ
арқылы бір-бірін бағалау.
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|