І.
Дұрыс
əсерлі
көңіл
күй
орнату.
3–5мин
Өткенді
қайталау
Заттардың
атын ата. Сөздерді буынға бөл. Сөздер қай дыбыстан басталып тұр?
Дыбыстар қандай түстермен белгіленеді?
II.
Тақырып
бойынша жұмыс
6-15
мин
1-
тапсырма
Суреттерге қара не бейнелеген?
Жолбарыс,
жаңғақ, жүзім, жапырақ сөздерін буынға бөлу.
2-
тапсырма
Адасқан
әріптер
Жеке
жұмыс. Ж әріпін бояп, ж әріпінен жапыраққа жету
керек.
3-тапсырма Суреттерге назар сала отырып,
педагогтің оқыған жұмбақтарын балалар шешеді.
Сергіту
сәті
Жаңылтпашты қимылмен қайталау.
4-тапсырма.
Топтық
жұмыс
Жылқы
Жылан
Жастық
Жүгері
сөздеріне дыбыстық талдау жасау.
5-тапсырма. Әліппе-дәптермен жұмыс. Ж
əрпінің
баспа түрін жазады.
ҰОҚ-ның
қорытындысы.
Рефлексия.
5-мин
|
Педагог
балалардың оқу қызметіне ынтасын тарту мақсатында шаттық шеңберге
тұрғызып, өлең жолдарын қимылмен айтқызады.
Қайырлы
таң, ұстазым!
Қайырлы
таң, достарым!
Шеңберге
тұрайық,
Жылулық
сыйлайық!
Педагог
тақтада ілініп тұрған плакаттағы суреттерді көрсетеді. Суреттерде
жолбарыс, жіп, жұмыртқа, жапырақ, жасыл, жаңғақ,жүзім, жол
бейнелеген. Жолбарыс, жаңғақ, жүзім,
жапырақ сөздерін буынға бөлейік.
Балалар
осы суреттегі сөздер қай әріптен басталып тұр?
Педагог Ж
әріпімен таныстырады. Балалар бүгін біз Ж әріпін өтеміз. Ж – ұяң
дауыссыз дыбыс. Көк түсті дөңгелекпен белгіленеді
Педагог
«Адасқан әріптер» үлестірме тапсырмаларын балаларға
таратады. Ж әріпін қажетті түспен бояп,
ж әріпінен жапыраққа жету керегін түсіндіреді.
Жұмбақ
жасырады. Жұмбақтардың шешулері: жұлдыз, көжек,
жапырақ.
Жұмбақтың
шешуі болған сөздерді дауыстап айтқызып, осы сөздерде
кездесетін Ж
дыбысы
кездесетін сөздерді буынға бөлгізеді..
Жағажай,
жағажайда қамажай.
Жағажайды
жағалай, Жүгіреді қамажай
Педагог 4
топқа дыбыстық талдау жасауға тапсырмалар береді.
Балалар
әліппе-дәптердегі Ж әріпінің баспа түрін жазамыз.
Педагог балалардың оқу
қызметіне белсенділіктерін бақылауы бойынша талқылап, оқу қызметін
қорытындылайды.
|
Оқушы өткенді қайталайды.
Қайырлы таң сергіту сәтін
жасайды.
Балалар суретте не
бейнеленгенін айтады.
Суреттегі сөздердің қай
әріптен басталып тұрғанын айтады. Жолбарыс, жаңғақ, жүзім,
жапырақ сөздерін буынға бөледі. Ж
әріпімен танысады.
Балалар Ж әріпін көк түске
бояп, жапыраққа жетеді.
Балалар жұмбақтың шешуін тауып,
сөздерді буынға бөледі.
Балалар қимылмен
қайталайды.
Балалар топтық жұмысты орындайды.
Ж әріпінің баспа түрін жазады.
Оқушылар қандай әріппен танысқандығын
айтады
Ж әріпіне мысал
келтіреді
|
Мақтау мадақтау
Мақтау мадақтау
Мақтау мадақтау
Мақтау мадақтау
|
Ыстық доп
әдісі
Плакат Ж
әріпіне байланысты
«Адасқан
әріптер» үлестірме тапсырмалары
Суреттер
Суреттер
(Жылқы, жылын, жастық, жүгері)
Әліппе-дәптер
|