|
Педагогтің аты-жөні |
Сарсембаева А.Ш |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
|
|
||||
|
|
|
||||
|
Сынып:2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Пәні: |
Әдебиеттік оқу |
|
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Сабақ тақырыбы: Жыл мезгілдері |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу 2.2.7.1 - мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу) табу
|
||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Көңіл күй» арқылы сыныпқа психологиялық ахуал орнату. Үй тапсырмасын сұрау «Балмұздақ таяқшасы» арқылы мазмұнын сұрау. Сабақтың тақырыбын ашу «Ой сергек» Әли мен Айя жыл мезгілдері тақырыбы аясында мультфильм көру. Тақырыпты болжау. Жыл мезгілдеріне байланысты топқа бөлінеді. Қимылмен сипаттайды. Сабақ мақсатымен таныстыру Жыл мезгілдерін атайды, ажыратады, сипаттайды. |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Сұрақтарға жауап береді |
|
Психология лық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
|
|
Ортасы |
«Шынжыр» әдісі арқылы топ оқушылары ертегіні оқиды, мазмұндайды. «Автор орындығы» арқылы 3-тапсырмадағы кестеге байланысты өз пікірімен бөліседі. «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі арқылы 4 тапсырма жұп өзара жазып, әңгімелейді. Постер құру арқылы 5-тапсырма орындалады. Жыл мезгілдеріне қатысты суреттерді құрастырады. |
Дескриптор: Ертегіні түсініп оқиды. Түсініп оқи отырып мазмұндайды. Дескриптор: Жыл мезгілдерін айтады. Кейіпкерлерді сипаттайды. Өз пікірін білдіреді. Дескриптор: Жыл мезгілдерінің атауын жазады. Дескриптор: Жыл мезгілдеріне суреттерді дұрыс құрастырады. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. ҚБ: Басбармақ ҚБ: Стикер ҚБ: Мұғалімнің бағалауы |
Оқылым, тыңдалым тапсырма лары. |
|
|
Үйге тапсырма |
81 бет 6-тапсырма |
. |
|
. |
|
|
Кері байланыс |
«Баспалдақ» арқылы кері байланыс жасау Білім алушылар, бүгінгі сабақты қаншалықты меңгергендігін білу мақсатында, баспалдақ қойылады. Білім алушылар, сол баспалдақтардың тұсына тұрады.
Түсінемін
|
Сабақтан алған әсерлерін айтады |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ.Жыл мезгілдері
Ашық сабақ.Жыл мезгілдері
|
Педагогтің аты-жөні |
Сарсембаева А.Ш |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
|
|
||||
|
|
|
||||
|
Сынып:2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Пәні: |
Әдебиеттік оқу |
|
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Сабақ тақырыбы: Жыл мезгілдері |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу 2.2.7.1 - мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу) табу
|
||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Көңіл күй» арқылы сыныпқа психологиялық ахуал орнату. Үй тапсырмасын сұрау «Балмұздақ таяқшасы» арқылы мазмұнын сұрау. Сабақтың тақырыбын ашу «Ой сергек» Әли мен Айя жыл мезгілдері тақырыбы аясында мультфильм көру. Тақырыпты болжау. Жыл мезгілдеріне байланысты топқа бөлінеді. Қимылмен сипаттайды. Сабақ мақсатымен таныстыру Жыл мезгілдерін атайды, ажыратады, сипаттайды. |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Сұрақтарға жауап береді |
|
Психология лық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
|
|
Ортасы |
«Шынжыр» әдісі арқылы топ оқушылары ертегіні оқиды, мазмұндайды. «Автор орындығы» арқылы 3-тапсырмадағы кестеге байланысты өз пікірімен бөліседі. «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі арқылы 4 тапсырма жұп өзара жазып, әңгімелейді. Постер құру арқылы 5-тапсырма орындалады. Жыл мезгілдеріне қатысты суреттерді құрастырады. |
Дескриптор: Ертегіні түсініп оқиды. Түсініп оқи отырып мазмұндайды. Дескриптор: Жыл мезгілдерін айтады. Кейіпкерлерді сипаттайды. Өз пікірін білдіреді. Дескриптор: Жыл мезгілдерінің атауын жазады. Дескриптор: Жыл мезгілдеріне суреттерді дұрыс құрастырады. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. ҚБ: Басбармақ ҚБ: Стикер ҚБ: Мұғалімнің бағалауы |
Оқылым, тыңдалым тапсырма лары. |
|
|
Үйге тапсырма |
81 бет 6-тапсырма |
. |
|
. |
|
|
Кері байланыс |
«Баспалдақ» арқылы кері байланыс жасау Білім алушылар, бүгінгі сабақты қаншалықты меңгергендігін білу мақсатында, баспалдақ қойылады. Білім алушылар, сол баспалдақтардың тұсына тұрады.
Түсінемін
|
Сабақтан алған әсерлерін айтады |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













