Ашық сабақ.Жыл мезгілдері

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ.Жыл мезгілдері

Материал туралы қысқаша түсінік
Шынжырлап оқыту,автор орындығы ,көршіңе әңгімелеп бер.әдістері қолданған.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Педагогтің аты-жөні

Сарсембаева А.Ш

Күні:






Сынып:2

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:


Пәні:

Әдебиеттік оқу


Сабақтың

тақырыбы

Сабақ тақырыбы: Жыл мезгілдері


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу

2.2.7.1 - мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу) табу


Сабақтың барысы.


Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы


Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Көңіл күй» арқылы сыныпқа психологиялық ахуал орнату.


Үй тапсырмасын сұрау

«Балмұздақ таяқшасы» арқылы мазмұнын сұрау.


Сабақтың тақырыбын ашу

«Ой сергек» Әли мен Айя жыл мезгілдері тақырыбы аясында мультфильм көру. Тақырыпты болжау.


Жыл мезгілдеріне байланысты топқа бөлінеді. Қимылмен сипаттайды.


Сабақ мақсатымен таныстыру

Жыл мезгілдерін атайды, ажыратады, сипаттайды.


Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.






Сұрақтарға жауап береді
















Психология

лық ахуал.



Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

Ортасы

«Шынжыр» әдісі арқылы топ оқушылары ертегіні оқиды, мазмұндайды.





«Автор орындығы» арқылы 3-тапсырмадағы кестеге байланысты өз пікірімен бөліседі.






«Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі арқылы 4 тапсырма жұп өзара жазып, әңгімелейді.



Постер құру арқылы 5-тапсырма орындалады. Жыл мезгілдеріне қатысты суреттерді құрастырады.



Дескриптор:

Ертегіні түсініп оқиды.

Түсініп оқи отырып мазмұндайды.



Дескриптор:

Жыл мезгілдерін айтады.

Кейіпкерлерді сипаттайды.

Өз пікірін білдіреді.



Дескриптор:

Жыл мезгілдерінің атауын жазады.



Дескриптор:

Жыл мезгілдеріне суреттерді дұрыс құрастырады.


ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.


ҚБ: Басбармақ






ҚБ:

Стикер



ҚБ:

Мұғалімнің бағалауы





Оқылым, тыңдалым тапсырма

лары.




Үйге тапсырма

81 бет 6-тапсырма



.


.

Кері байланыс

«Баспалдақ» арқылы кері байланыс жасау

Білім алушылар, бүгінгі сабақты қаншалықты меңгергендігін білу мақсатында, баспалдақ қойылады. Білім алушылар, сол баспалдақтардың тұсына тұрады.



Сұрағым бар

Білемін

Түсінемін

Қолданамын

Үйрете аламын




Сабақтан алған әсерлерін айтады


















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.04.2025
136
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі