Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
Жаңа
білім
Сергіту
сәті
Бекіту
Кері
байланыс
Аяқталуы
|
І.
Ұйымдастыру
1.Оқушылармен
сәлемдесемін.
2.Оқушылардың сабаққа қатысуын
қадағалаймын.
3.Психологияық жағымды орта
қалыптастыру мақсатында
Бүгін көңіл- күйлеріңіз қалай?
деген сұрақты қоя отырып,оқушылардың көңіл-күйін
анықтаймын.
Тапсырма
«Ой қозғау»
стратегиясы
Тыңдалым алдында оқушыларға
бірнеше сұрақтар ұсынылады.
1. Өткен сабақ бойынша сұрақтар
қою
Өткен сабақта не
білдік?
Киімді жөндеу дегеніміз
не?
Сөгілген киімді қалай ретке
келтіреміз?
Жамау түрлерін
ата?
Киімді қалай жіппен
жамаймыз?
Жыртық киімге жамауды қалай
тігеміз?
Бүгінгі
сабақта
Киімдер, аяқ киімдер және бас киімдер түрлері
тақырыбында
Үй жағдайындағы блузкалар, жейделер, шалбарларды үтіктеу
ережелерімен
танысамыз.
«Ой қозғау»
стратегиясы
Жейделер дегеніміз
не?
Шалбар дегеніміз
не?
Үтікпен қалай жұмыс
жасаймыз?
Киімді не үшін үтіктеу
қажет?
Үтікпен жұмыс жасағанда қандай
сақтық шараларды сақтауымыз
қажет?
Оқушылардың жауабын тындап
толықтыру.
Тыңдалым /
Айтылым.
Жалпы сыныптық
жұмыс
Бірінші кезекте
матаның ішкі жағында орналасқан затбелгісіне назар аударыңыз. Онда
затты қалай күту керектігі жайлы барлық мәліметтер жазылады. Егер
үш нүктелі үтік белгісі тұрса, бұл матаны максималды температурада
үтіктеуге болады дегенді білдіреді, екі нүктелі үтік белгісі орташа
температурада, ал бір нүктелі үтік белгісі ең төменгі температурада
ұқыптап үтіктеу керек екендігін білдіреді. Үтік белгісі сызылған
болса, онда бұл затты үтіктеуге болмайды деген сөз. Мұндай жағдайда
тәуекелге бару да қажет емес, одан да киімнің кірін ұқыптап
кетіріп, іліп қойып кептірген
дұрыс.
Іске кіріспес бұрын
есте ұстау керек болатын басты нәрсе мынау. Киім неғұрлым жұқа
болса, төсеніш соғұрлым қалың болуы керек. Және үтіктелген киімді
бірден шкафқа салмаған жөн. Киімге тағы да қыртыс түспес үшін оны
біраз ілгішке іліп қойған дұрыс
болады.
Құрғақ киімнен гөрі
ылғал мата жақсы
Сондықтан құрғақ киімді ылғал
шүберекпен бірқалыпты етіп сулап алған
дұрыс.
Жейде мен шалбар
таза болуын қадағалау!
Үтіктің астына тек
таза киімдерді алу керек екенін де естен шығармаған жөн. Киім лас
болса, ондағы дақтар одан сайын біліне түсіп, матаның көркі
кетеді.
Жүннен жасалған маталар «жүн» режимінде
дымқыл шүберекпен немесе қосымша ылғалмен
үтіктеледі.
Дәптермен жұмыс
жүргізу
Бүгінгі күн ретін
және тақырыбын жазамыз.
Үтікпен
жұмыс: 1. Үтіктеу алдында өткізгіштің үзілген
желінген жерлерін тексеру
керек 2. Үтікті мата түріне қарай қыздыру
керек 3. Үтікті тек тұтқасынан ұстаған
дұрыс. 4. Үтікті арнайы тіреуішке тіреу
керек 5. Үтікті тек мұғалімдердің рұқсатымен токқа
қосуға болады 6. Ылғал қолмен токқа қосылған үтікті ұстауға
болмайды.
Сергіту
сәті.
Оңға,оңға түзу
тұр,
Солға, солға түзу
тұр.
Артқа қарай бір
қадам,
Алдыға қарай бір
қадам.
Жоғары төмен
қарайық,
Орнымызды
табайық.
II –
III деңгей
|
IV деңгей
|
блузкалар, жейделер, шалбарларды үтіктеу ережелерін
біліп.
Үтікпен жұмыс жасай
алады.Ережені сақтай біледі
|
Мұғалімнің көмегімен
заттарды қайталап көрсетеді.Бояу жұмысын мұғалімнің көмегімен
жүргізеді
|
Бекіту сұрақтарын
қою
Кері байланыс:
«Мәуелі ағаш әдісі»
Бүгінгі сабақтан
алған білімдері жайлы ой түйіндеп,кері байланыс береді,стикерді
ағаш бұтағына жапсырады.
Үйге тапсырма
беру
Қауіпсіздік
ережесін
оқу
|
Шаттық
шеңбер.
Алақанды
ашайық,
Күннің нұрын
салайық.
Жүрек жылуын
салайық,
Осы жақсы
лебіздерді
Бір-бірімізге
сыйлайық.
Сұрақтарға жауап
береді
Сергіту
сәті
Сұрақтарға жауап
береді
Сергіту сәтін
жасайды
Күтілетін
нәтиже
Түсінеді: Үтік
құралы не үшін керектігін;
Қолданады: қай
кезде, қалай қолдануын.
.
|
Түрлі түсті жалаушалармен
бағалау
Қалыптастырушы
бағалау: «Екі жұлдыз бір тілек» арқылы
бағалау.
Қалыптастырушы
бағалау: «Смайлик арқылы»
бағалау
Мұғалімнің мадақтау
сөзі
Қалыптастырушы
бағалау: «Екі жұлдыз бір тілек» арқылы
бағалау
Мұғалімнің мадақтау
сөзі
|
Жалаушалар
Жаңа тақырып бойынша
электрондық оқулықты
пайдаланамын
|