Материалдар / Ашық сабақ:Логикалық есептер, басқатырғыштар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ:Логикалық есептер, басқатырғыштар

Материал туралы қысқаша түсінік
Логикалық есептер, басқатырғыштар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Мамыр 2024
139
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

Саяхат

Пәні:

Математика

Күні:


Педагогтің аты-жөні:

Сынып: 2 «»

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Логикалық есептер, басқатырғыштар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.4.2.2. Сандық есептерді, әртүрлі сандардан тұратын басқатырғыштарды, ауыстырып құюға және өлшеуге берілген логикалық есептерді зерттеу және шығару.

Сабақтың мақсаты

Басқатырғыштарды құйып алу және өлшеуге берген логикалық есептерді шығаруды үйрену

Құндылық

Табиғатқа, табиғи мұраға ұқыптылықпен қарауға және табиғи ресурстарды үнемді әрі тиімді қолдануға тәрбиелеу және еңбекқорлыққа баулу.

Сабақ барысы

Сабақтың

кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Сабақтың басы

(3 мин)

Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық ахуал орнату.

«Көңіл күй»

Оқушылар сабаққа назар аударады.


Оқушылар әуенмен көңіл – күйлерін білдіреді.

Мадақтау

Жарайсың!,

Керемет!

Жақсы!

Талпын!

https://www.youtube.com/watch?v=ui8J9vlQ4wA

Сабақтың ортасы

(5 мин)












8 мин

Үй тапсырмасын тексеру

5, 125-бет

«Ой қозғау» әдісі

«Сиқырлы» шаршыларды толтыр.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау

Басқатырғыштарды құйып алу және өлшеуге берген логикалық есептерді шығаруды үйрену

1-тапсырма ФС

Ұжымдық жұмыс

«Біліміңді қолдан» әдісі

Тіктөртбұрышты әр бөлігінде белгіленген бір нүктесі бар.

Өзара тең 6 бөлікке бөл.

ЕББҚ

Тапсырманы орындауда қолдау көрсету

Талқылау сұрақтары:

1.Нүктелердің және заттардың бір –біріне қатысты қалай орналасқанын қалай анықтайды?

Тапсырманы тексертеді




Шаршыларды қажетті санмен толтырады










Тіктөртбұрышты тең 6 бөлікке бөледі






Сұраққа жауап береді

Дескриптор:

-жел диірменін салады (1б)


Мадақтау

Жарайсың!,

Керемет!

Жақсы!

Талпын!







Лайктар салынған таратпа

Дескриптор:

-нүктелерді табады

-тіктөртбұрышты тең 6 бөлікке бөледі


ЕББҚ

Дескриптор:

-тапсырманы орындайды





Таратпа

қаламсап










Оқулық

2,126 бет

Таратпа

қайшы

12 мин






















Сергіту сәті

2 минут

2- тапсырма

Топтық жұмыс

«Із кесуші» әдісі

Фигураларды таңдау арқылы топқа бөлінеді

1 – топ «Ұшбұрыштар»

Суретке қара.

Жасыл, сары, көк және қызыл дөңгелектердегі ұпай санын анықта.

2 - топ «Төртбұрыштар»

Бос торкөздерді толтыр

3 – топ «Көпбұрыштар»

Есепті шығар.

ЕББҚ

Тапсырманы орындауда қолдау көрсету

Талқылау сұрақтары:

1.Ұшбұрыштың периметрін қалай табады?


Қол жаттығуы «Қырыққабат тұздау»

Біз қырыққабатты кесеміз, кесеміз,

Біз қырыққабатты тұздап,тұздап аламыз.

Енді сәбізді үккіштен жақсылап өткізіп аламыз,

Біз қырыққабатты басамыз, басамыз.

1. берілген дөңгелектердегі ұпай санын анықтайды








1. бос торкөздерді толтырады

1. есепті шығарады





Сұраққа жауап береді




Қол жаттығуын жасайды

«Комментарий» арқылы

Жұлдызшалар

Дескриптор:

-берілген дөңгелектердегі ұпай санын анықтайды(1б)





Дескриптор:

-бос торкөздерді толтырады(1б)




Дескриптор:

-есепті шығарады(1б)

ЕББҚ

Дескриптор:

-тапсырманы орындайды





Жарайсыңдар!

Керемет!


Оқулық

3,4,5

126,127-беттер

Ламинат

маркер












8 мин




3 – тапсырма

Жеке жұмыс

«Кім жылдам?» әдісі

Есепті шығар







ЕББҚ

Есепті шығаруда қолдау көрсету

Талқылау сұрақтары:

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!