Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ,Математика
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
КММ. Краснознаменное орта мектебі
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы: Сандарды қосу және азайту
Бөлім: |
Менің отбасым және достарым |
|||||||||||||||||||||
Педагогтің тегі,аты,әкесінің аты(болған жағдайда): |
Алибекова Гулнара Турсынхановна |
|||||||||||||||||||||
Күні: |
04.12.2023 ж |
|||||||||||||||||||||
Сынып: 1 А |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Сандарды қосу және азайту |
|||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
1.2.1.1** санды өрнектерді (қосынды, айырма) ажырату, құрастыру, жазу және оқу; 1.5.2.2** «+», «–», «=», «>», «<» белгілерін қолдану; 1.5.2.4 қосу мен азайту компоненттері атауларын өрнектерді оқу мен жазуда қолдану. |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Сандардың қосындылары мен айырмаларын оқиды және жазады, олардың мәнін табады |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
Сабақ тың басы 5 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 6минут Қосымша тапсырма 2минут Кері байланыс 5 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру Мұғалім тату отбасы туралы әңгімені жалғастырады. Өткенді пысықтау Қосу мен азайту амалдарының компоненттерін атай отырып, қосындының және айырманың мәнін табамыз
Жаңа тақырып Топқа бөлу 1-тапсырма Санды үш бірдей қосылғыштардың қосындысы түрінде қалай ұсынуға болады? 20+20+20=60 10+10+10=30 2+2+2=6 3+3+3=9
Ондықтарды сана және амалдар орында 30+20= 3онд.+2онд.=...онд. 50–20=□ 5онд.–3онд.=□онд. 50–30=□ 5 онд. – 3 онд. = ..онд.
ЕҚБ 9-1=8 90-10=80 9-2=7 90-20=70 9-3=6 90-30=60 9-4=5 90-40=50 9-5=4 90-50=40 9-6=3 90-60=30 9-7=2 90-70=20 9-8=1 90-80=10 9-9=0 90-90=0
2-тапсырма Өзіндік жұмыс. Өзіндік жұмыс оқушылардың түсінбей қалған тұстарын анықтауға көмектеседі. Мұғалім осы мақсатта оқулықтағы 2-тапсырманы ұсынуына болады. Кейін оқушылардың үлгі бойынша өзін-өзі тексеруіне мүмкіндік беріледі. 50-10=40 60-10=50 70-10=60 80-10=70 90-10=80 100-10=90
«Нейрожаттығу» әдісі
Жұптық жұмыс 3-тапсырма Бос орындарға тиісті сандарды қой. 60+40=100 60+20=80 40+60=100 20+60=80
4-тапсырма Әр топқа бір бағанды ұсынуға болады.
50-20=30 30+60=90 90-70-=20 20+50=70
50+30=80 40-30=10 80-60=20 100-40=60
70+30=100 80-70=10 40+50=90 60-50=10
Дәптердегі №2 тапсырма өз бетімен орындалады.
Ұзындықтарды
сантиметрмен жазып,
5 дм+2 дм=7 дм=70см 9 дм-4 дм=5 дм=50дм 7 дм+2 дм=9 дм=90 см 8 дм – 6 дм=2 дм=20 см
Дәптердегі №3 тапсырма орындауды ұсынады. Бұл тапсырманы уақытқа жылдам есептеуді ұсынуға болады.
ҚЖ: Өз бетінше мысалдар құрастырту
|
Тату отбасы туралы әңгімелейді
Өткенді пысықтайды
Сұрақтар құрастырады
Санағыштар мен ондықтарды санайды
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |