Сертификат алу үшін



Ашық сабақ.Математика.Ақшаны қалай төлейміз? 1-сынып
Автор: Кошакаева Айгуль Альмишовна
Бағыты: Жаңартылған бағдарлама 1, 2, 5, 7 сыныптар Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 1 сынып
Жарияланған уақыты: 2018-05-16





Материал туралы қысқаша түсінік

Математикадан ашық сабақ жаңартылған бағдарлама бойынша.Ақшаны қалай төлейміз? Есеп шығарып үйрену.








Оқу ісінің меңгерушісі: ___________


Сабақ тақырыбы: Есеп шығару. Ақшаны қалай төлейміз?Мектеп: О.ЖандосовЕңбекшіқазақ ауданы Нұра ауылы
Күні : 13.04.2017

Мұғалімнің есімі: КошакаеваАйгуль
СЫНЫП: 1-сыныпҚатысқандар саны: 24

Қатыспағандар саны:
Оқу мақсаты:бір санның екінші саннан қанша бірлік артық немесе кем екенін анықтауға берілген есептерді талдайды, шығарады және кері есеп құрастыра біледі;1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг теңгелік монеталарды таниды, белгілі бір соманы монеталармен төлейді және ұсақтай біледі;сандарды, заттарды, тауар бағаларын салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды пайдаланады.
Барлық оқушылар:Оқушылардың басым бөлігі:Кейбір оқушылар:

Ресурстар:“Шарты”, “Сұрағы”, “Шешуі”, “Жауабы” деп жазылған есептің құрамдас бөліктерінің атаулары бар парақшалар;Постер,маркер,әмияндар,монеталар. Тағам мен сусын суреттері,Сиқырлы таяқша ,қораптар. Есептің құрамдас бөліктері жазылған жадынама;Парақ беттеріне жазылған есеп мәтіні.Ас мәзірі жазылған қағаз
Тірек сөздерЕсеп шығару. Ақшаны қалай төлейміз?
Сабақтың мақсаты: Монеталарды қолдану негізінде “есеп” ұғымын және онымен байланысты терминдерді бекіту, есептің шартын таңдау, модельдеу, есептерді шығару үшін тірек сызбаға сүйену дағдыларын қалыптастыру.
Сабаққа байланысты деректі материалдар

Сабаққа қатысты ескертпелер

Сабақтың басы















Өткен сабақты еске түсіру







Кіріспе тапсырма.



Жаңа сабақ
1.Ұйымдастыру кезеңі-Сәлеметсіңдер ме балалар!Бүгін бізде ашық сабақ,сыныптағы қонақтармен амандасып алайық.(үш тілде)2.Таңғы шеңберге тұру.«Сиқырлы таяқпен тілек»3.Топқа бірігу. Төрт түрлі әмиянның көмегімен,ішіне қараңдар.(Әмиянды бос беруге болмайды,теңге салып қою ырымы)-Балалар,біліп отырған шығарсыңдар бүгін қандай сабақ өтетінімізді? (Ақша,монета, теңге ) жайлы білгендерін сұрау.Монеталармен төлеу,ұсақтау.12теңге, 10, 60Қалыптастырушы бағалауЕсеп шығару.Ақшаны қалай төлейміз?Электронды оқулық.Есептің екі нұсқасын беру, қайсысы есеп болады?Есеп және оның құрамдас бөліктері туралы сұрау,талдау.Оқулықпен жұмыс.Есеп. Ретін ілу1.Шарты: Назым асханадан тоқаш пен бір стақан сүт сатып алды.Тоқаштың бағасы 20 теңге.Бір стақан сүттің бағасы 30 теңге.2.Сұрағы: Назым қанша ақша жұмсады?

3.Шешуі: 20 теңге(бөлік) 30теңге(бөлік)?теңге(бүтін)20+30=50(тг)4.Жауабы: Назым 50 теңге жұмсады.Топтық жұмыс.Шығарып көр.Төрт топқа төрт түрлі есеп ұсыну. Сызбасын сызып,шығару,жауабын жазу.Сергіту жаттығуы.Дәптермен жұмыс
Тілдік құзыреттілікті қалыптастыруТопта ойын өткізу. «Есеп»Қосымша тапсырмаларӘртүрлі тапсырмалардың ішінен есепті тауып салу.
«Біздің кафеде» ойыныСтол үстіне ас мәзірін қоямыз.Даяшыға қонақтар тапсырыс береді.Ақшамен қалай төлейтінін көреміз.Сахналық көрініс ретінде.
Бағалау



















Кері байланыс



Оқушылар сабақ соңында:есеп” ұғымын және “есеп” ұғымымен байланысты терминдермен танысады;қосу амалымен берілген жай есептерді шығарып үйренеді;есептің сызбасы туралы мағлұмат алады.«Ыстық орындық» әдісі арқылы 4 топ басшысын шығарып сұрақтар қоямыз — есептің басқа тапсырмалардан қандай айыр айырмашылығы бар?— Есептің негізгі бөліктерін атаңдар.— Есептің сұрағы деген не?— Сұрағы жоқ есеп бола ма? Жұмыс дәптеріндегі “Жетістік баспалдағы” бойынша өзін-өзі бағалайды «Пантомима» . Қолдарын жоғары көтерсе –сабақ жақсы өтті, басы төмен-қанағаттанған жоқ, беттерін қолымен жауып алса –ұнамады





Материалды сайттан тегін жүктеу


Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.