Сабақ тақырыбы: | Есеп шығару. Ақшаны қалай төлейміз? | Мектеп: О.ЖандосовЕңбекшіқазақ ауданы Нұра ауылы |
Күні : 13.04.2017 |
| Мұғалімнің есімі: КошакаеваАйгуль |
СЫНЫП: 1-сынып | Қатысқандар саны: 24
| Қатыспағандар саны: |
Оқу мақсаты: | бір санның екінші саннан қанша бірлік артық немесе кем екенін анықтауға берілген есептерді талдайды, шығарады және кері есеп құрастыра біледі;1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг теңгелік монеталарды таниды, белгілі бір соманы монеталармен төлейді және ұсақтай біледі;сандарды, заттарды, тауар бағаларын салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды пайдаланады. |
Барлық оқушылар:Оқушылардың басым бөлігі:Кейбір оқушылар: |
|
Ресурстар: | “Шарты”, “Сұрағы”, “Шешуі”, “Жауабы” деп жазылған есептің құрамдас бөліктерінің атаулары бар парақшалар;Постер,маркер,әмияндар,монеталар. Тағам мен сусын суреттері,Сиқырлы таяқша ,қораптар. Есептің құрамдас бөліктері жазылған жадынама;Парақ беттеріне жазылған есеп мәтіні.Ас мәзірі жазылған қағаз |
Тірек сөздер | Есеп шығару. Ақшаны қалай төлейміз? |
Сабақтың мақсаты: | “ Монеталарды қолдану негізінде “есеп” ұғымын және онымен байланысты терминдерді бекіту, есептің шартын таңдау, модельдеу, есептерді шығару үшін тірек сызбаға сүйену дағдыларын қалыптастыру. |
Сабаққа байланысты деректі материалдар |
Сабаққа қатысты ескертпелер
|
Сабақтың басы
Өткен сабақты еске түсіру
Кіріспе тапсырма.
Жаңа сабақ | 1.Ұйымдастыру кезеңі-Сәлеметсіңдер ме балалар!Бүгін бізде ашық сабақ,сыныптағы қонақтармен амандасып алайық.(үш тілде)2.Таңғы шеңберге тұру.«Сиқырлы таяқпен тілек»3.Топқа бірігу. Төрт түрлі әмиянның көмегімен,ішіне қараңдар.(Әмиянды бос беруге болмайды,теңге салып қою ырымы)-Балалар,біліп отырған шығарсыңдар бүгін қандай сабақ өтетінімізді? (Ақша,монета, теңге ) жайлы білгендерін сұрау.Монеталармен төлеу,ұсақтау.12теңге, 10, 60Қалыптастырушы бағалауЕсеп шығару.Ақшаны қалай төлейміз?Электронды оқулық.Есептің екі нұсқасын беру, қайсысы есеп болады?Есеп және оның құрамдас бөліктері туралы сұрау,талдау.Оқулықпен жұмыс.Есеп. Ретін ілу1.Шарты: Назым асханадан тоқаш пен бір стақан сүт сатып алды.Тоқаштың бағасы 20 теңге.Бір стақан сүттің бағасы 30 теңге.2.Сұрағы: Назым қанша ақша жұмсады?
3.Шешуі: 20 теңге(бөлік) 30теңге(бөлік)?теңге(бүтін)20+30=50(тг)4.Жауабы: Назым 50 теңге жұмсады.Топтық жұмыс.Шығарып көр.Төрт топқа төрт түрлі есеп ұсыну. Сызбасын сызып,шығару,жауабын жазу.Сергіту жаттығуы.Дәптермен жұмыс |
Тілдік құзыреттілікті қалыптастыруТопта ойын өткізу. «Есеп» | Қосымша тапсырмаларӘртүрлі тапсырмалардың ішінен есепті тауып салу. |
«Біздің кафеде» ойыны | Стол үстіне ас мәзірін қоямыз.Даяшыға қонақтар тапсырыс береді.Ақшамен қалай төлейтінін көреміз.Сахналық көрініс ретінде. |
Бағалау
Кері байланыс
| Оқушылар сабақ соңында:есеп” ұғымын және “есеп” ұғымымен байланысты терминдермен танысады;қосу амалымен берілген жай есептерді шығарып үйренеді;есептің сызбасы туралы мағлұмат алады.«Ыстық орындық» әдісі арқылы 4 топ басшысын шығарып сұрақтар қоямыз — есептің басқа тапсырмалардан қандай айыр айырмашылығы бар?— Есептің негізгі бөліктерін атаңдар.— Есептің сұрағы деген не?— Сұрағы жоқ есеп бола ма? Жұмыс дәптеріндегі “Жетістік баспалдағы” бойынша өзін-өзі бағалайды «Пантомима» . Қолдарын жоғары көтерсе –сабақ жақсы өтті, басы төмен-қанағаттанған жоқ, беттерін қолымен жауып алса –ұнамады
|