Сабақтың тақырыбы: Мен туралы сен не айтасың ?Мәтін : Қонжық пен көжек ( ертегі) | Мұғалімнің аты-жөні: Әбдіраманова ЛКүні: 18.09.2017 |
СЫНЫП: 2
| Қатысқан оқушылар саны:
| Қатыспағаноқушылар саны: 0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;2.2.6.1. кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез –құлқы мен іс-әрекетін бағалау |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: мәтінді рөлге бөліп оқиды,бағалауға қатысадыОқушылардың көбісі мынаны орындай алады: тақырыпты болжайды,берілген суретпен жұмыс жасай аладыОқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Мәтіндегі пікір мен өз пікірін келтіреді. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | ресурстар |
Басталуы5 минут | Сыныпты қалыпқа келтіру. Балалар, осыдан 28 жыл бұрын 22-қыркүйек күні тіл туралы заң қабылданып,біздің мемлекеттік тіліміз қазақ тілі, ұлтаралық тіліміз орыс тілі болып бекітілген.қазіргі таңда үштілділік деген ұғымды біз жақсы білеміз.олай болса келген қонақтармен үш тілде амандасып алайық. ТоптастыруӘркім өз досының жанына тұруды тапсыру.Суреттер арқылы топтастыру. Үй тапсырмасын сұрау.Топ ішінен жұптасып «Не үшін» өлеңін мәнерлеп оқуды тапсыру.Жұптарға әр топ пікір блдіру арқылы бағалауҚай жұптың сөйлеу мәдениеті ұнады? | Психологиялық тренингСуретші, жазушы, зерттеуші
|
Сабақтың ортасы25-30минут
| Мағынаны ажыратуСуретші тобыЕлден ерек сергекпінҚұлағым ұзын тосамын.Қасқыр келсе қашамынАлты қырдан асамынЖазушыАсықпай басып келемінБалды жақсы көремін.Пысық емес ынжықпын.Мен кәдімгі ...Жазушылар тобы мен суретшілер тобының жасырған тақырыптарын зерттеуші тобы әрбір сөзін зерделей отырып табу қажет.Білу Доссыз адам жоқ деуге болады.сол секілді сендердің де достарың бар. Жалпы жаныңда жүрген досың туралы не айтар едіңдер?Оқушы ойын тыңдау.Осы екі аң бүгінгі біздің тақырыбымыздың басты кейіпкерлері болмақ.Қалай ойлайсыңдар, осы екеуінің арасында ертегі барысында қандай қарым қатынас болуы мүмкін? Түсіну.Тыңдалым«Қонжық пен көжек» ертегісін тыңдайды.Мәтіннің ертегі екенін айтылады.Қолдану.ОқылымМәтіннің негізгі ойы не?Достар қандай болу керек?Қонжық пен көжекке ақыл жүрекшелеріңді акеп ілулеріңе болады. Бүгінгі сабақта нағыз достықтарыңды көрсете отырып бірлікте , бір –біріңді әділ бағалай отырып жұмыс жасайды деп сенім білдіремін.Топтық жұмыс.Суретшілер тобы «Мәтінді суретте»Жазушылар тобы бес жолды өлең құрастыруЗерттеушілер тобы қонжық пен көжекті салыстырып сипаттау «Жариялау» әдісі(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.)Топтық жұмысты бағалауда достық тілек ұсыныс айтамыз.Жұптық жұмыс.Мақтау сөздерден тұратын диалог құрастыруды тапсыру.Сынып алдында жариялау.Жұптарды смайлик арқылы бағалау |
Жұмбақтар,Суреттер,оқулық.смайлик |
Сергіту сәті2 минут Ортасы 10 минут
| Сергіту сәті. «Аю» әніне билеуНеге аю сендерді қыс өткен соң ойнауға кел деп шақырып тұр?Неге ойнамаймын, тарамаймын деп тұр? | Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
| Синтез.Жеке жұмыс.«Дос жылаатып айтады,дұшпан кулдіріп айтады» деген мақалды қалай түсінесіңдер.Балалардың ойларын толықтыру.ойын жинақтап жазуға мүмкіндік беру.Досыңның қандай қылығын ұнатасың немесе ұнатпайсың?Пікіріңді жаз.Пікірлерін оқыту.
| Дәптер
|
Аяқталуы Сабақты бекіту3 минут | Ой қорыту Үйге ертегіні дауыс мәнеріне сап сөйлеп үйреніп келу.Рефлексия«менің сабақтан алған әсерім» кестесін толықтыру
| Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады. |
|
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |