Материалдар / Ашық сабақ.Мен туралы сен не айтасың ?Мәтін : Қонжық пен көжек ( ертегі)

Ашық сабақ.Мен туралы сен не айтасың ?Мәтін : Қонжық пен көжек ( ертегі)

Материал туралы қысқаша түсінік
бұл материалды жариялаудағы мақсатым өзім секілді жаңартылған біліммен сабақ беретін әріптестеріммен тәжірибе алмасу.Қысқа мерзімді жоспар құрудағы құрылымыммен таныстыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
3510
74 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Мен туралы сен не айтасың ?Мәтін : Қонжық пен көжек ( ертегі)Мұғалімнің аты-жөні: Әбдіраманова ЛКүні: 18.09.2017
СЫНЫП: 2

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағаноқушылар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаттары2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;2.2.6.1. кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез –құлқы мен іс-әрекетін бағалау
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: мәтінді рөлге бөліп оқиды,бағалауға қатысадыОқушылардың көбісі мынаны орындай алады: тақырыпты болжайды,берілген суретпен жұмыс жасай аладыОқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Мәтіндегі пікір мен өз пікірін келтіреді.
Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі.
Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :ресурстар
Басталуы5 минутСыныпты қалыпқа келтіру. Балалар, осыдан 28 жыл бұрын 22-қыркүйек күні тіл туралы заң қабылданып,біздің мемлекеттік тіліміз қазақ тілі, ұлтаралық тіліміз орыс тілі болып бекітілген.қазіргі таңда үштілділік деген ұғымды біз жақсы білеміз.олай болса келген қонақтармен үш тілде амандасып алайық. ТоптастыруӘркім өз досының жанына тұруды тапсыру.Суреттер арқылы топтастыру. Үй тапсырмасын сұрау.Топ ішінен жұптасып «Не үшін» өлеңін мәнерлеп оқуды тапсыру.Жұптарға әр топ пікір блдіру арқылы бағалауҚай жұптың сөйлеу мәдениеті ұнады?Психологиялық тренингСуретші, жазушы, зерттеуші













Сабақтың ортасы25-30минут











Мағынаны ажыратуСуретші тобыЕлден ерек сергекпінҚұлағым ұзын тосамын.Қасқыр келсе қашамынАлты қырдан асамынЖазушыАсықпай басып келемінБалды жақсы көремін.Пысық емес ынжықпын.Мен кәдімгі ...Жазушылар тобы мен суретшілер тобының жасырған тақырыптарын зерттеуші тобы әрбір сөзін зерделей отырып табу қажет.Білу Доссыз адам жоқ деуге болады.сол секілді сендердің де достарың бар. Жалпы жаныңда жүрген досың туралы не айтар едіңдер?Оқушы ойын тыңдау.Осы екі аң бүгінгі біздің тақырыбымыздың басты кейіпкерлері болмақ.Қалай ойлайсыңдар, осы екеуінің арасында ертегі барысында қандай қарым қатынас болуы мүмкін? Түсіну.Тыңдалым«Қонжық пен көжек» ертегісін тыңдайды.Мәтіннің ертегі екенін айтылады.Қолдану.ОқылымМәтіннің негізгі ойы не?Достар қандай болу керек?Қонжық пен көжекке ақыл жүрекшелеріңді акеп ілулеріңе болады. Бүгінгі сабақта нағыз достықтарыңды көрсете отырып бірлікте , бір –біріңді әділ бағалай отырып жұмыс жасайды деп сенім білдіремін.Топтық жұмыс.Суретшілер тобы «Мәтінді суретте»Жазушылар тобы бес жолды өлең құрастыруЗерттеушілер тобы қонжық пен көжекті салыстырып сипаттау «Жариялау» әдісі(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.)Топтық жұмысты бағалауда достық тілек ұсыныс айтамыз.Жұптық жұмыс.Мақтау сөздерден тұратын диалог құрастыруды тапсыру.Сынып алдында жариялау.Жұптарды смайлик арқылы бағалау







Жұмбақтар,Суреттер,оқулық.смайлик
Сергіту сәті2 минут Ортасы 10 минут



Сергіту сәті. «Аю» әніне билеуНеге аю сендерді қыс өткен соң ойнауға кел деп шақырып тұр?Неге ойнамаймын, тарамаймын деп тұр?Оқушылар би билеп сергіп қалады.


Синтез.Жеке жұмыс.«Дос жылаатып айтады,дұшпан кулдіріп айтады» деген мақалды қалай түсінесіңдер.Балалардың ойларын толықтыру.ойын жинақтап жазуға мүмкіндік беру.Досыңның қандай қылығын ұнатасың немесе ұнатпайсың?Пікіріңді жаз.Пікірлерін оқыту.

Дәптер

Аяқталуы Сабақты бекіту3 минутОй қорыту Үйге ертегіні дауыс мәнеріне сап сөйлеп үйреніп келу.Рефлексия«менің сабақтан алған әсерім» кестесін толықтыру









Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады.


Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ