Мектеп: БҚО Орал
қаласы ЖОББМ№6
|
Сабақ тақырыбы:
Менің мектебім
|
Күні
29.06.2018
|
Мұғалімнің есімі
Нурмуханова Венера
Султановна
|
Сынып
5
|
Қатысқандар саны
12
|
Қатыспағандар
саны
|
Сабаққа
негізделген оқу мақсаты
|
5.Т2 Тыңдалған
мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақ ақ ақпаратты
анықтау.
5.Ж4 Мәліметтерді жинақтай отырып,тақырып бойынша
постер
жасау.
5.
|
Сабақ
мақсаттары:
|
Барлық
оқушылар:Берілген мәтінді
түсінеді,негізгі ақпаратты
анықтайды
Оқушылардың басым
бөлігі: Ақпараттардың мәтінге
қатысты
дұрыс - бұрыстығын
ажыратады.
Кейбір
оқушылар:Тыңдаған
мәтіндегі ақпараттарды
жинақтап,
өз ойларын дәлелдеп, постер түрінде жаза
алады.
|
Бағалау
критерийлері:
(жетістік
критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін
нәтиже)
|
Мәтінді
түсініп,бірлесіп мазмұның айтады.
Тақырып бойынша постер құрастырады.
М
|
Тілдік
мақсаттар
|
Тілдік
дағдылар: тыңдалым,жазылым
|
Терминология: оқулық,қалам,күнделік,сызғыш,өшіргіш
|
Сөз
тіркестері: өте жақсы,жазғым келеді,айтқым
келеді, дауыстап оқу
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Индустрияландыру мен инновацияларға
негізделген экономикалық өсу
|
Пәнаралық
байланыстар
|
Орыс тілі,ағылшын
тілі(мектеп, мектеп кабинеттері туралы сөздік
қор)
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Интербелсенді
тақта
|
Алдыңғы оқу /
Бастапқы білім
|
«Менің мектебім»
тақырыбы бойынша түсініктері бар,білімдері
қалыптасқан.
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған
жаттығулар
|
Ресурстар
|
Басталуы (7
минут)
|
Сәлемдесу,
оқушыларды түгелдеу, сыныпта психологиялық ахуал туғызу
Ол үшін «Жүректен
жүрекке» тренингін жүргіземін. Оқушылар берілген
парақшаларға сыныптастарына жақсы тілек
жазады.
Топқа
бөлу: «Мозайка»
әдісі арқылы сыныпты үш топқа
бөлемін. Оқушылар қиылған әріптер арқылы сөз құрастырып, топқа
бөлінеді.
Бағалау критерийлерімен
таныстырып, әр топқа бағалау парақшаларын
таратамын.
Үй тапсырмасын
тексеру
-
«Қар
кесегі» әдісімен бірнеше сұрақтар қою арқылы
өткен сабақта алған білімдерін тексеремін, кемшілік тұстары болса
түзетіп, анықтаймын. Жаңа
сабақ Оқушыларға ой шақыру үшін
тақырып туралы сұрақ қойылады. Жаңа сөздер
түсіндіріледі. - Сен қай мектепте оқисың?
- Нешінші сыныпта оқисың?
- Сенің мектебің қай мекен – жайда орналасқан?
- Өз мектебің туралы не айта
аласың? Құпияға толы зат
әдісі бойынша сабақ тақырыбын
ашу
Жаңа
сөздер: оқулық,күнделік,сызғыш,өшіргіш, дауыстап оқу,іштей
оқу
|
|
Ортасы (25
минут)
|
«Миға шабуыл»
әдісі
1.«Менің мектебім»
мәтінің екі рет тыңдатып,не туралы екенін
талдау?
2.Бұл мәтінде қандай
таныс сөздер кездесті?
3.Бұл мәтін бойынша
түсінбеген сөздерің бар ма?
4.Мектептері неше қабатты
екен?
5.Мектепте нелер бар екен?
6.Спорт залы қандай
екен?
Ал енді балалар,
«Менің мектебім» деген қалай түсінесіңдер?
1 тапсырма.«дұрыс»,
«бұрысын» кестесі бойынша
толтыру.
Сөйлем
|
Дұрыс
(+)
|
Бұрыс
(-)
|
Мектепке кіргенде сол жақта
асхана,оң жақта кітапхана.
|
|
|
Екінші қабатта үш мұғалім
бөлмесі мен он үш сынып бөлмесі
орналасқан.
|
|
|
Біздің мектепте өз мұражайымыз
бар.
|
|
|
2-тапсырма топтық жұмыс. «Төрт сөйлем»
әдісі арқылы оқушылар тыңдалған мәтінді талдап,берілген
сөздермен,сөз тіркестерімен постер
құрайды.
Менің арман еткен
мектебім қандай болуы керек?
Мектеп оқушыны неге үйретеді?
Қазіргі заманда мектептің,білімнің қажеті бар ма?
Жағымды, жағымсыз жақтарына сараптама беріп, пікірталасқа топпен
түседі.
Дескриптор:
«Төрт сөйлем»
әдісі:
Пікір:
Дәлел:
Мысал:
Қорытынды:
Бағалау:Фомативті бағалау бойынша
оқушылардың қаншалықты түсінгендігін «Бағдаршам» әдісі арқылы
анықтаймын.
1-тапсырма жаңа сөздермен жұмыс «1 минут»
әдісі: тақтаға үш оқушы шығады. Сандықшадан мәтінде тақырыпқа
байланысты кездескен таныс сөздер жазылған қағаздарды алады,
мағынасын қалған оқушыларға
түсіндіреді.
Дескриптор:
Сандықтан бір сөзді
алады
Сол сөз туралы 1
минут сөйлейді
Сөз тіркестерін
құрастырады.
Бағалау:
Топ бірін-бірі
смайликтер арқылы бағалайды
|
Мәтін ссылкас сы
керек
|
Аяқталуы (4
минут)
|
Бекіту: «Поп корн»
әдісі арқылы оқушылардың бүгінгі
сабақты түсіну деңгейін анықтаймын. «Бүгінгі тақырыпқа байланысты
бір сөйлем»
Дескриптор: 1.Жылдам жауап бере
алу
2.Ойын жинақы бере
алу
3.Дұрыс сөйлем
құрастырып, пікірін айту.
Бағалау: жұлдызша
таратамын
|
|
Қосымша
ақпарат
|
Саралау - Сіз қосымша көмек
көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай
міндет қоюды
жоспарлайсыз?
|
Диалог және
қолдау көрсету әдісі бойынша
жүзеге асады.Қолдануды барынша қажет ететін
оқушыға тапсырманы орындау барсында
жан – жақты әрі нақты көмек қажет болады.Сол кезде
ол топта жақын арадағы даму аймағында
өз сыныптастарынан нақты көмек ала алады.
Сонымен қатар мұғалім тарапынан сөзбен қолдау
көрсету,сұрақ қою,ынталандыру арқылы оқушылар
қолдау алады.
|
Сабақ соңындағы
рефлексия
(3минут)
|
---мен бәрін
түсіндім,
көңіл-күйім
тамаша --- мен түсінбедім,
көңіл-күйім жоқ
---мен көп нәрсені
түсіндім,
үйрендім,
көңіл-күйім тамаша
Мұғалім «Кері байланыс» әдісінің негізінде алмаларды таратады. Оқушылар сабақтан
алған әсерлерін алма ағаштарына
іледі.
|
Үй тапсырмасы (1
минут)
|
Мектеп туралы 5
сөйлем құрастыру.
|
Қорытынды
бағамдау
|
|