|
Мектеп: БҚО Орал қаласы ЖОББМ№6 |
|||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: Менің мектебім
|
|||||||||||||||||
|
Күні 29.06.2018 |
Мұғалімнің есімі Нурмуханова Венера Султановна
|
||||||||||||||||
|
Сынып 5 |
Қатысқандар саны 12 |
Қатыспағандар саны
|
|||||||||||||||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты
|
5.Т2 Тыңдалған
мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақ ақ ақпаратты
анықтау.
жасау. |
||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық
оқушылар:Берілген мәтінді
түсінеді,негізгі ақпаратты
Оқушылардың басым
бөлігі: Ақпараттардың мәтінге
қатысты
Кейбір
оқушылар:Тыңдаған
мәтіндегі ақпараттарды
жинақтап, |
||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері: (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)
|
Мәтінді
түсініп,бірлесіп мазмұның айтады. |
||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Тілдік дағдылар: тыңдалым,жазылым |
||||||||||||||||
|
Терминология: оқулық,қалам,күнделік,сызғыш,өшіргіш |
|||||||||||||||||
|
Сөз тіркестері: өте жақсы,жазғым келеді,айтқым келеді, дауыстап оқу |
|||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу
|
||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Орыс тілі,ағылшын тілі(мектеп, мектеп кабинеттері туралы сөздік қор) |
||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта |
||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу / Бастапқы білім |
«Менің мектебім» тақырыбы бойынша түсініктері бар,білімдері қалыптасқан. |
||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||||||||||||
|
Басталуы (7 минут) |
Сәлемдесу,
оқушыларды түгелдеу, сыныпта психологиялық ахуал туғызу Топқа бөлу: «Мозайка» әдісі арқылы сыныпты үш топқа бөлемін. Оқушылар қиылған әріптер арқылы сөз құрастырып, топқа бөлінеді. Бағалау критерийлерімен таныстырып, әр топқа бағалау парақшаларын таратамын. Үй тапсырмасын тексеру
|
|
|||||||||||||||
|
Ортасы (25 минут) |
1.«Менің мектебім» мәтінің екі рет тыңдатып,не туралы екенін талдау? 2.Бұл мәтінде қандай таныс сөздер кездесті? 3.Бұл мәтін бойынша түсінбеген сөздерің бар ма?
4.Мектептері неше қабатты
екен?
Ал енді балалар,
«Менің мектебім» деген қалай түсінесіңдер?
2-тапсырма топтық жұмыс. «Төрт сөйлем» әдісі арқылы оқушылар тыңдалған мәтінді талдап,берілген сөздермен,сөз тіркестерімен постер құрайды.
Менің арман еткен
мектебім қандай болуы керек?
Дескриптор: «Төрт сөйлем» әдісі: Пікір: Дәлел: Мысал: Қорытынды:
Бағалау:Фомативті бағалау бойынша оқушылардың қаншалықты түсінгендігін «Бағдаршам» әдісі арқылы анықтаймын.
1-тапсырма жаңа сөздермен жұмыс «1 минут» әдісі: тақтаға үш оқушы шығады. Сандықшадан мәтінде тақырыпқа байланысты кездескен таныс сөздер жазылған қағаздарды алады, мағынасын қалған оқушыларға түсіндіреді.
Дескриптор: Сандықтан бір сөзді алады Сол сөз туралы 1 минут сөйлейді Сөз тіркестерін құрастырады. Бағалау: Топ бірін-бірі смайликтер арқылы бағалайды
|
Мәтін ссылкас сы керек |
|||||||||||||||
|
Аяқталуы (4 минут)
|
Бекіту: «Поп корн» әдісі арқылы оқушылардың бүгінгі сабақты түсіну деңгейін анықтаймын. «Бүгінгі тақырыпқа байланысты бір сөйлем» Дескриптор: 1.Жылдам жауап бере алу 2.Ойын жинақы бере алу 3.Дұрыс сөйлем құрастырып, пікірін айту. Бағалау: жұлдызша таратамын |
|
|||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат
|
|||||||||||||||||
|
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз? |
Диалог және
қолдау көрсету әдісі бойынша |
||||||||||||||||
|
Сабақ соңындағы рефлексия (3минут) |
көңіл-күйім
тамаша
үйрендім, көңіл-күйім тамаша Мұғалім «Кері байланыс» әдісінің негізінде алмаларды таратады. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін алма ағаштарына іледі. |
||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы (1 минут) |
Мектеп туралы 5 сөйлем құрастыру. |
||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау |
|
||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ:Менің мектебім
Ашық сабақ:Менің мектебім
|
Мектеп: БҚО Орал қаласы ЖОББМ№6 |
|||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: Менің мектебім
|
|||||||||||||||||
|
Күні 29.06.2018 |
Мұғалімнің есімі Нурмуханова Венера Султановна
|
||||||||||||||||
|
Сынып 5 |
Қатысқандар саны 12 |
Қатыспағандар саны
|
|||||||||||||||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты
|
5.Т2 Тыңдалған
мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақ ақ ақпаратты
анықтау.
жасау. |
||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық
оқушылар:Берілген мәтінді
түсінеді,негізгі ақпаратты
Оқушылардың басым
бөлігі: Ақпараттардың мәтінге
қатысты
Кейбір
оқушылар:Тыңдаған
мәтіндегі ақпараттарды
жинақтап, |
||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері: (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)
|
Мәтінді
түсініп,бірлесіп мазмұның айтады. |
||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Тілдік дағдылар: тыңдалым,жазылым |
||||||||||||||||
|
Терминология: оқулық,қалам,күнделік,сызғыш,өшіргіш |
|||||||||||||||||
|
Сөз тіркестері: өте жақсы,жазғым келеді,айтқым келеді, дауыстап оқу |
|||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу
|
||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Орыс тілі,ағылшын тілі(мектеп, мектеп кабинеттері туралы сөздік қор) |
||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта |
||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу / Бастапқы білім |
«Менің мектебім» тақырыбы бойынша түсініктері бар,білімдері қалыптасқан. |
||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||||||||||||
|
Басталуы (7 минут) |
Сәлемдесу,
оқушыларды түгелдеу, сыныпта психологиялық ахуал туғызу Топқа бөлу: «Мозайка» әдісі арқылы сыныпты үш топқа бөлемін. Оқушылар қиылған әріптер арқылы сөз құрастырып, топқа бөлінеді. Бағалау критерийлерімен таныстырып, әр топқа бағалау парақшаларын таратамын. Үй тапсырмасын тексеру
|
|
|||||||||||||||
|
Ортасы (25 минут) |
1.«Менің мектебім» мәтінің екі рет тыңдатып,не туралы екенін талдау? 2.Бұл мәтінде қандай таныс сөздер кездесті? 3.Бұл мәтін бойынша түсінбеген сөздерің бар ма?
4.Мектептері неше қабатты
екен?
Ал енді балалар,
«Менің мектебім» деген қалай түсінесіңдер?
2-тапсырма топтық жұмыс. «Төрт сөйлем» әдісі арқылы оқушылар тыңдалған мәтінді талдап,берілген сөздермен,сөз тіркестерімен постер құрайды.
Менің арман еткен
мектебім қандай болуы керек?
Дескриптор: «Төрт сөйлем» әдісі: Пікір: Дәлел: Мысал: Қорытынды:
Бағалау:Фомативті бағалау бойынша оқушылардың қаншалықты түсінгендігін «Бағдаршам» әдісі арқылы анықтаймын.
1-тапсырма жаңа сөздермен жұмыс «1 минут» әдісі: тақтаға үш оқушы шығады. Сандықшадан мәтінде тақырыпқа байланысты кездескен таныс сөздер жазылған қағаздарды алады, мағынасын қалған оқушыларға түсіндіреді.
Дескриптор: Сандықтан бір сөзді алады Сол сөз туралы 1 минут сөйлейді Сөз тіркестерін құрастырады. Бағалау: Топ бірін-бірі смайликтер арқылы бағалайды
|
Мәтін ссылкас сы керек |
|||||||||||||||
|
Аяқталуы (4 минут)
|
Бекіту: «Поп корн» әдісі арқылы оқушылардың бүгінгі сабақты түсіну деңгейін анықтаймын. «Бүгінгі тақырыпқа байланысты бір сөйлем» Дескриптор: 1.Жылдам жауап бере алу 2.Ойын жинақы бере алу 3.Дұрыс сөйлем құрастырып, пікірін айту. Бағалау: жұлдызша таратамын |
|
|||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат
|
|||||||||||||||||
|
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз? |
Диалог және
қолдау көрсету әдісі бойынша |
||||||||||||||||
|
Сабақ соңындағы рефлексия (3минут) |
көңіл-күйім
тамаша
үйрендім, көңіл-күйім тамаша Мұғалім «Кері байланыс» әдісінің негізінде алмаларды таратады. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін алма ағаштарына іледі. |
||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы (1 минут) |
Мектеп туралы 5 сөйлем құрастыру. |
||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау |
|
||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
















