Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    Балалар мен үлкендер

    Тарауы:-2 бөлім-3

    Мектеп:

    Күні:


    Мұғалімнің аты-жөні:


    Сынып:7


    Қатысқандар:


    Қатыспағандар:


    Сабақтың тақырыбы


    М.Әуезов «Көксерек»

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    7.Т\Ж1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау

    Сабақ мақсаттары



    Барлық оқушылар орындай алады: Шығармамен танысып, сюжеттік негізінде дамуын баяндайды.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Сюжеттің бөлшектерін бір-бірінен ажыратады.

    Кейбір оқушылар орындай алады: Әдеби шығармадағы образдарға талдау жасай отырып, шығарманың бөлшектерін талдайды, сюжеттік желісі бойынша ұтымды ой айтады.

    Бағалау критерийі

    • Шығарма мазмұнын, идеясын түсінеді;

    • Шығарманың сюжеттік желісіне қарай талдап, дамуы бойынша баяндайды;

    • Сыни ойлауларын жеке, жұп, топ ішінде көрсете біледі

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады: шығарманың тақырыбы мен идеясын аша отырып, талдау жұмыстарын жүргізеді;

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Дала тағысы, жыртқыш, қатігез, табиғат перзенті,тақырып, идея,сюжет, Ыстықкөл, итаяқ, арлан

    Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    Хайуанатқа жасаған қиянатың,

    Адамзатқа жасаған опасыздық

    Қадыр Мырзалиев

    Талқылауға арналған сұрақтар: -Жазушы әңгімесі неге «Көксерек» деп аталған?Жазушы ойын қалай түсіндірер едің?

    -Қалай ойласың, әңгіме негізіндегі басты ойды ашатын ең негізгі оқиғалар қайсысы?

    Не себепті ... деп ойлайсыз?

    Көксеректі жауыздыққа , соншама өшпенділікке баулыған нәрсе не?Әлде табиғаттың қатаң заңы ма,қасқырлар әлемінің тіршілік заңы солай ма?

    Ишара:

    Құндылықтарға баулу

    Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы

    Құрмет, ашықтық, ынтымақтастық, Қазақстандық патриотизм, және азаматтық жауапкершілік.

    Пәнаралық байланыс

    Тарих, география,өлкетану, жаратылыстану, өнер

    Алдыңғы оқу

    Сұрақ – жауап

    Мұхтар Әуезов (1897 - 1961)
    Туған жылы – 1897
    Туған жері – Семей облысы, Абай ауданы.
    Таңдаулы әңгімесі – «Көксерек» - 1929ж.
    Мазмұны: Қасқыр – Волк –Wolf. Табиғат – природа – nature. Адам – человек –
    person.
    М. Әуезов «Көксерек» әңгімесі.


    Жоспар

    Жоспарланған

    уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың

    Басы

    Қызығушылықты ояту


    Шаттық шеңбері: «Жүректен-жүрекке- мен саған тілеймін...»


    Топқа бөлу: Шығармадан үзіндіні оқып (оқушылар ненің және кімнің образы екенің табу) «Құрмаш», «Көксерек» тобы болып екіге бөлінеді.


    Сабақтың ортасы

    Мағынаны тану


































    Шығармашылық жұмыс













































    Пікір талас «Айтуға оңай»
































    Үйге тапсырма










    Рефлексия



    «Тапсырма 1. Эпизод көрсетіледі. оқушыларға «Көксерек» шығармасы туралы бейнематериал (0,5 минут) бір сәтімен жұмыс жасатамын:

    1 топ «Құрмаш » SWOT – тәсілі бойынша көксерек туралы жазу.

    Дескриптор: Көксерек туралы мағлұмат кеңейеді.

    Ойын жан – жақты дәлелдейді.


    2 топ «Көксерек» ПОПС – тәсілі бойынша «Егер мен Қасеннің орнында болсам…»

    1. Шығармадағы ақпараттың өмірмен байланысын ашып көрсетеді.


    Дәптермен жұмыс: «Бес жолды өлең» стратегиясы.Синквейн әдісі бойынша «қасқыр», «аңшы» сөздеріне өлең жазу.









    Стоп-кадр әдісі бойынша интербелсенді тақтадан шығармаларына байланысты суреттерді көрсету арқылы мақал – мәтелдерді айту.




    «Лабиринт ойыны»



    Б

    Д

    А

    С

    Т

    М

    О

    Ж

    У

    А

    Б

    Ю

    Л

    О

    Қ

    А

    Р

    А

    А

    Д

    Ы

    Р

    А

    Қ

    Ф

    Д

    А

    К

    У

    Ғ

    Ә

    І

    Д

    П

    Б

    Ұ

    Ж

    Й

    С

    Ғ

    А

    Қ

    Қ

    А

    С

    Қ

    Ы

    Р

    Ә

    Ж

    Е

    М

    В

    Р

    Ғ

    Ө

    Э

    Н

    У

    М

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Аталыкова Карлыга Темирхановна
    02 Ақпан 2023
    253
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ,Мұқағали Мақатаев

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ,Мұқағали Мақатаев

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ,Мұқағали Мақатаев
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    Балалар мен үлкендер

    Тарауы:-2 бөлім-3

    Мектеп:

    Күні:


    Мұғалімнің аты-жөні:


    Сынып:7


    Қатысқандар:


    Қатыспағандар:


    Сабақтың тақырыбы


    М.Әуезов «Көксерек»

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    7.Т\Ж1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау

    Сабақ мақсаттары



    Барлық оқушылар орындай алады: Шығармамен танысып, сюжеттік негізінде дамуын баяндайды.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Сюжеттің бөлшектерін бір-бірінен ажыратады.

    Кейбір оқушылар орындай алады: Әдеби шығармадағы образдарға талдау жасай отырып, шығарманың бөлшектерін талдайды, сюжеттік желісі бойынша ұтымды ой айтады.

    Бағалау критерийі

    • Шығарма мазмұнын, идеясын түсінеді;

    • Шығарманың сюжеттік желісіне қарай талдап, дамуы бойынша баяндайды;

    • Сыни ойлауларын жеке, жұп, топ ішінде көрсете біледі

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады: шығарманың тақырыбы мен идеясын аша отырып, талдау жұмыстарын жүргізеді;

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Дала тағысы, жыртқыш, қатігез, табиғат перзенті,тақырып, идея,сюжет, Ыстықкөл, итаяқ, арлан

    Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    Хайуанатқа жасаған қиянатың,

    Адамзатқа жасаған опасыздық

    Қадыр Мырзалиев

    Талқылауға арналған сұрақтар: -Жазушы әңгімесі неге «Көксерек» деп аталған?Жазушы ойын қалай түсіндірер едің?

    -Қалай ойласың, әңгіме негізіндегі басты ойды ашатын ең негізгі оқиғалар қайсысы?

    Не себепті ... деп ойлайсыз?

    Көксеректі жауыздыққа , соншама өшпенділікке баулыған нәрсе не?Әлде табиғаттың қатаң заңы ма,қасқырлар әлемінің тіршілік заңы солай ма?

    Ишара:

    Құндылықтарға баулу

    Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы

    Құрмет, ашықтық, ынтымақтастық, Қазақстандық патриотизм, және азаматтық жауапкершілік.

    Пәнаралық байланыс

    Тарих, география,өлкетану, жаратылыстану, өнер

    Алдыңғы оқу

    Сұрақ – жауап

    Мұхтар Әуезов (1897 - 1961)
    Туған жылы – 1897
    Туған жері – Семей облысы, Абай ауданы.
    Таңдаулы әңгімесі – «Көксерек» - 1929ж.
    Мазмұны: Қасқыр – Волк –Wolf. Табиғат – природа – nature. Адам – человек –
    person.
    М. Әуезов «Көксерек» әңгімесі.


    Жоспар

    Жоспарланған

    уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың

    Басы

    Қызығушылықты ояту


    Шаттық шеңбері: «Жүректен-жүрекке- мен саған тілеймін...»


    Топқа бөлу: Шығармадан үзіндіні оқып (оқушылар ненің және кімнің образы екенің табу) «Құрмаш», «Көксерек» тобы болып екіге бөлінеді.


    Сабақтың ортасы

    Мағынаны тану


































    Шығармашылық жұмыс













































    Пікір талас «Айтуға оңай»
































    Үйге тапсырма










    Рефлексия



    «Тапсырма 1. Эпизод көрсетіледі. оқушыларға «Көксерек» шығармасы туралы бейнематериал (0,5 минут) бір сәтімен жұмыс жасатамын:

    1 топ «Құрмаш » SWOT – тәсілі бойынша көксерек туралы жазу.

    Дескриптор: Көксерек туралы мағлұмат кеңейеді.

    Ойын жан – жақты дәлелдейді.


    2 топ «Көксерек» ПОПС – тәсілі бойынша «Егер мен Қасеннің орнында болсам…»

    1. Шығармадағы ақпараттың өмірмен байланысын ашып көрсетеді.


    Дәптермен жұмыс: «Бес жолды өлең» стратегиясы.Синквейн әдісі бойынша «қасқыр», «аңшы» сөздеріне өлең жазу.









    Стоп-кадр әдісі бойынша интербелсенді тақтадан шығармаларына байланысты суреттерді көрсету арқылы мақал – мәтелдерді айту.




    «Лабиринт ойыны»



    Б

    Д

    А

    С

    Т

    М

    О

    Ж

    У

    А

    Б

    Ю

    Л

    О

    Қ

    А

    Р

    А

    А

    Д

    Ы

    Р

    А

    Қ

    Ф

    Д

    А

    К

    У

    Ғ

    Ә

    І

    Д

    П

    Б

    Ұ

    Ж

    Й

    С

    Ғ

    А

    Қ

    Қ

    А

    С

    Қ

    Ы

    Р

    Ә

    Ж

    Е

    М

    В

    Р

    Ғ

    Ө

    Э

    Н

    У

    М

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қаржылық сауаттылық пәні Ашық сабақ 7 сынып
    02.02.2023
    253
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Аталыкова Карлыга Темирхановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации