Материалдар / Ашық сабақ,Мұқағали Мақатаев

Ашық сабақ,Мұқағали Мақатаев

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ,Мұқағали Мақатаев
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Ақпан 2023
166
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Балалар мен үлкендер

Тарауы:-2 бөлім-3

Мектеп:

Күні:


Мұғалімнің аты-жөні:


Сынып:7


Қатысқандар:


Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы


М.Әуезов «Көксерек»

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

7.Т\Ж1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау

Сабақ мақсаттары



Барлық оқушылар орындай алады: Шығармамен танысып, сюжеттік негізінде дамуын баяндайды.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Сюжеттің бөлшектерін бір-бірінен ажыратады.

Кейбір оқушылар орындай алады: Әдеби шығармадағы образдарға талдау жасай отырып, шығарманың бөлшектерін талдайды, сюжеттік желісі бойынша ұтымды ой айтады.

Бағалау критерийі

  • Шығарма мазмұнын, идеясын түсінеді;

  • Шығарманың сюжеттік желісіне қарай талдап, дамуы бойынша баяндайды;

  • Сыни ойлауларын жеке, жұп, топ ішінде көрсете біледі

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады: шығарманың тақырыбы мен идеясын аша отырып, талдау жұмыстарын жүргізеді;

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Дала тағысы, жыртқыш, қатігез, табиғат перзенті,тақырып, идея,сюжет, Ыстықкөл, итаяқ, арлан

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Хайуанатқа жасаған қиянатың,

Адамзатқа жасаған опасыздық

Қадыр Мырзалиев

Талқылауға арналған сұрақтар: -Жазушы әңгімесі неге «Көксерек» деп аталған?Жазушы ойын қалай түсіндірер едің?

-Қалай ойласың, әңгіме негізіндегі басты ойды ашатын ең негізгі оқиғалар қайсысы?

Не себепті ... деп ойлайсыз?

Көксеректі жауыздыққа , соншама өшпенділікке баулыған нәрсе не?Әлде табиғаттың қатаң заңы ма,қасқырлар әлемінің тіршілік заңы солай ма?

Ишара:

Құндылықтарға баулу

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы

Құрмет, ашықтық, ынтымақтастық, Қазақстандық патриотизм, және азаматтық жауапкершілік.

Пәнаралық байланыс

Тарих, география,өлкетану, жаратылыстану, өнер

Алдыңғы оқу

Сұрақ – жауап

Мұхтар Әуезов (1897 - 1961)
Туған жылы – 1897
Туған жері – Семей облысы, Абай ауданы.
Таңдаулы әңгімесі – «Көксерек» - 1929ж.
Мазмұны: Қасқыр – Волк –Wolf. Табиғат – природа – nature. Адам – человек –
person.
М. Әуезов «Көксерек» әңгімесі.


Жоспар

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың

Басы

Қызығушылықты ояту


Шаттық шеңбері: «Жүректен-жүрекке- мен саған тілеймін...»


Топқа бөлу: Шығармадан үзіндіні оқып (оқушылар ненің және кімнің образы екенің табу) «Құрмаш», «Көксерек» тобы болып екіге бөлінеді.


Сабақтың ортасы

Мағынаны тану


































Шығармашылық жұмыс













































Пікір талас «Айтуға оңай»
































Үйге тапсырма










Рефлексия



«Тапсырма 1. Эпизод көрсетіледі. оқушыларға «Көксерек» шығармасы туралы бейнематериал (0,5 минут) бір сәтімен жұмыс жасатамын:

1 топ «Құрмаш » SWOT – тәсілі бойынша көксерек туралы жазу.

Дескриптор: Көксерек туралы мағлұмат кеңейеді.

Ойын жан – жақты дәлелдейді.


2 топ «Көксерек» ПОПС – тәсілі бойынша «Егер мен Қасеннің орнында болсам…»

  1. Шығармадағы ақпараттың өмірмен байланысын ашып көрсетеді.


Дәптермен жұмыс: «Бес жолды өлең» стратегиясы.Синквейн әдісі бойынша «қасқыр», «аңшы» сөздеріне өлең жазу.









Стоп-кадр әдісі бойынша интербелсенді тақтадан шығармаларына байланысты суреттерді көрсету арқылы мақал – мәтелдерді айту.




«Лабиринт ойыны»



Б

Д

А

С

Т

М

О

Ж

У

А

Б

Ю

Л

О

Қ

А

Р

А

А

Д

Ы

Р

А

Қ

Ф

Д

А

К

У

Ғ

Ә

І

Д

П

Б

Ұ

Ж

Й

С

Ғ

А

Қ

Қ

А

С

Қ

Ы

Р

Ә

Ж

Е

М

В

Р

Ғ

Ө

Э

Н

У

М

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ