Материалдар / Ашық сабақ.Музыка бейнелейді. 3 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ.Музыка бейнелейді. 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Музыкалық шығармаларды талдау барысында негізгі музыкалық бейнені анықтайды және ажыратады.Көркем образдарды аша отырып, түрлі сипатты шығармаларды тыңдайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Ақпан 2022
1481
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

3 сынып. Музыка

Бөлімі:

Ү. Өнер

Педагогтің аты жөні:

Кызырканова Гульсагат Аскаровна

Күні:

28.01.2022

Сынып:

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы:

Музыка бейнелейді.


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

3.1.2.1- көркем образдарды аша отырып, түрлі сипатты әндерді орындау.

3.1.3.3 музыкалық шығармаларды талдау барысында негізгі музыкалық ұғымдарды анықтау және ажырату;


Сабақтың мақсаты:

Көркем образдарды аша отырып, түрлі сипатты щығармаларды тыңдайды.

Музыкалық шығармаларды талдау барысында негізгі музыкалық бейнені анықтайды және ажыратады


Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі (уақыты)

Педагог әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

16.15

Сабақтың басы

3мин


16.18






15 мин

















Сабақтың ортасы


15мин










16.33





















Сабақтың соңы

9 мин









16.42




3 мин







1.Ұйымдастыру кезеңі. А)Сәлемдесу.

Б) Сабақтың тақырыбы,мақсаты



2.Музыка тыңдау, орындау

және талдау» бөлімі


1- тапсырма. Әңгімелесу. Суретке назар салыңыз және суретке атау беріңіз. - Суретте не бейнеленген? - Бұл суретте қазақтың қай композиторының шығармасы бейнеленген? - Ойыңызбен бөлісіңіз? - Суретті «сөйлету» үшін қандай аспаптарды қолданар едіңіз?

2-тапсырма.Тыңдау,зерттеу

Весенний ливень («Көктемгі нөсер»)

Музыкасын жазған: А.Исакова.

- Көз алдарыңа нөсер жауынның қандай көріністері елестеді?

-Кестеден музыкағы сәйкес келетін сөздерді таңдап,талқылау.

3.Музыкалық-шығармашылық жұмыстар жасау бөлімі


а)Ақпарат іздеу


Оқулықтан Әбілхан Қастеевтің шығармашылығымен таныс






б) Ақпарат іздеу талдау.

Музыка және сурет. (ойын)



в) Ән үйрену. «Өнерлі бала» Өлеңін жазған:А.Асылбек,Әнін жазған: Ә.Бүшікова

а)Дауыс жаттығуы: С-dur


б)Караокимен қосылып, орындау.




4. Бағалау.


- Бүгін сен не үйрендің?

-Сен үшін қандай тапсырма қиын болды?

-Бүгінгі сабақ ұнады ма?




Әндетіп амандасады

Тыңдайды, жазады.




Оқушылар қазақстандық суретшілердің жұмысынан кез келген суретті таңдай алады.





Музыканы тыңдап,кестені пайдаланып,

Шығарманы сипаттайды.

















Оқушылар өз ойларын ауызша жеткізеді және жаңа сабаққа назар аударып, берілген сұрақтарға жауап береді.



Музыка мен суретті сәйкестендіреді




Жаттығу орындайды.



Ән айтады.


















смайлик







Смайлик











«До, ми, соль»тәсілі арқылы бағаланады








смайлик











Әр оқушы шығармашылық жұмысын таныстырып болған соң бағалау





https://youtu.be/4mh3ElJrh2U


Абстракция стиліндегі суреттерге сілтеме http://www.artburmost. ru/abstrakciya





Оқулық


https://youtu.be/Im1Kzq41zVs








Смайлик









Оқулық

84-бет






https://youtu.be/HmBdEMgf61I






https://youtu.be/6yAEa7KLv-o














«До, ми, соль» әдісі арқылы



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!