16.15
Сабақтың
басы
3мин
16.18
15
мин
Сабақтың
ортасы
15мин
16.33
Сабақтың
соңы
9 мин
16.42
3
мин
|
1.Ұйымдастыру
кезеңі. А)Сәлемдесу.
Б) Сабақтың
тақырыбы,мақсаты
2.Музыка тыңдау,
орындау
және талдау»
бөлімі
1- тапсырма. Әңгімелесу.
Суретке назар салыңыз және суретке атау беріңіз. - Суретте не
бейнеленген? - Бұл суретте қазақтың қай композиторының шығармасы
бейнеленген? - Ойыңызбен бөлісіңіз? - Суретті «сөйлету» үшін қандай
аспаптарды қолданар едіңіз?
2-тапсырма.Тыңдау,зерттеу
Весенний ливень («Көктемгі
нөсер»)
Музыкасын жазған:
А.Исакова.
- Көз алдарыңа нөсер жауынның
қандай көріністері елестеді?
-Кестеден музыкағы сәйкес
келетін сөздерді таңдап,талқылау.
3.Музыкалық-шығармашылық
жұмыстар жасау бөлімі
а)Ақпарат
іздеу
Оқулықтан Әбілхан Қастеевтің
шығармашылығымен таныс
б) Ақпарат іздеу
талдау.
Музыка және сурет.
(ойын)
в) Ән үйрену. «Өнерлі
бала» Өлеңін жазған:А.Асылбек,Әнін
жазған: Ә.Бүшікова
а)Дауыс жаттығуы:
С-dur
б)Караокимен қосылып, орындау.
4.
Бағалау.
- Бүгін сен не
үйрендің?
-Сен үшін қандай тапсырма қиын
болды?
-Бүгінгі сабақ ұнады
ма?
|
Әндетіп
амандасады
Тыңдайды,
жазады.
Оқушылар қазақстандық
суретшілердің жұмысынан кез келген суретті таңдай
алады.
Музыканы тыңдап,кестені
пайдаланып,
Шығарманы
сипаттайды.
Оқушылар өз ойларын ауызша
жеткізеді және жаңа сабаққа назар аударып, берілген сұрақтарға
жауап береді.
Музыка мен суретті
сәйкестендіреді
Жаттығу
орындайды.
Ән
айтады.
|
смайлик
Смайлик
«До, ми, соль»тәсілі арқылы
бағаланады
смайлик
Әр оқушы шығармашылық жұмысын
таныстырып болған соң
бағалау
|
https://youtu.be/4mh3ElJrh2U
Абстракция стиліндегі
суреттерге сілтеме http://www.artburmost.
ru/abstrakciya
Оқулық
https://youtu.be/Im1Kzq41zVs
Смайлик
Оқулық
84-бет
https://youtu.be/HmBdEMgf61I
https://youtu.be/6yAEa7KLv-o
«До, ми, соль» әдісі
арқылы
|